Hop til indhold
Julius

Frække Djenna i Skanderborg

Recommended Posts

I går besøgte jeg Djenna i Skanderborg.

Hun er en rigtig dejlig MILF. Hun er sød og let at tale med. Jeg havde bestilt en halv time. Der blev ikke kigget på uret en eneste gang og ingen mobil i nærheden. Djenna er meget nærværende og nyder tilsyneladende sex i høj grad. Hun nyder at blive slikket og afsluttet med et par fingre. Derpå fik jeg en sutter og en ridetur (med mig som hest). Herefter tog jeg hende i begge huller bagfra. Det nød hun også. Så var det tid til endnu en sutter til mig og jeg sluttede med at slikke hende igen og afslutte med fingrene.

Djenna har en lækker krop. Dejlige bløde naturlige bryster, en flot og indbydende røv og hun ser godt ud med sexet dyb stemme. Klitten er piercet og både fisse og røv er stramme. 

Stedet er lidt specielt. Det er i en nyistandsat kælder med køkken, stort fint badeværelse og opholdsrum. Nye møbler i soveværelset og et stort spejl :-)

Min bedste anbefaling af Djenna.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest norisk
Gammelfar skrev, den 25/2/2020 at 09:24:

I går besøgte jeg Djenna i Skanderborg.

Hun er en rigtig dejlig MILF. Hun er sød og let at tale med. Jeg havde bestilt en halv time. Der blev ikke kigget på uret en eneste gang og ingen mobil i nærheden. Djenna er meget nærværende og nyder tilsyneladende sex i høj grad. Hun nyder at blive slikket og afsluttet med et par fingre. Derpå fik jeg en sutter og en ridetur (med mig som hest). Herefter tog jeg hende i begge huller bagfra. Det nød hun også. Så var det tid til endnu en sutter til mig og jeg sluttede med at slikke hende igen og afslutte med fingrene.

Djenna har en lækker krop. Dejlige bløde naturlige bryster, en flot og indbydende røv og hun ser godt ud med sexet dyb stemme. Klitten er piercet og både fisse og røv er stramme. 

Stedet er lidt specielt. Det er i en nyistandsat kælder med køkken, stort fint badeværelse og opholdsrum. Nye møbler i soveværelset og et stort spejl :-)

Min bedste anbefaling af Djenna.

Kan kun give dig ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammelfar skrev, den 25.2.2020 at 09:24:

I går besøgte jeg Djenna i Skanderborg.

Hun er en rigtig dejlig MILF. Hun er sød og let at tale med. Jeg havde bestilt en halv time. Der blev ikke kigget på uret en eneste gang og ingen mobil i nærheden. Djenna er meget nærværende og nyder tilsyneladende sex i høj grad. Hun nyder at blive slikket og afsluttet med et par fingre. Derpå fik jeg en sutter og en ridetur (med mig som hest). Herefter tog jeg hende i begge huller bagfra. Det nød hun også. Så var det tid til endnu en sutter til mig og jeg sluttede med at slikke hende igen og afslutte med fingrene.

Djenna har en lækker krop. Dejlige bløde naturlige bryster, en flot og indbydende røv og hun ser godt ud med sexet dyb stemme. Klitten er piercet og både fisse og røv er stramme. 

Stedet er lidt specielt. Det er i en nyistandsat kælder med køkken, stort fint badeværelse og opholdsrum. Nye møbler i soveværelset og et stort spejl :-)

Min bedste anbefaling af Djenna.

super at læse din oplevelse, kan kun glæde mig til at besøge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...