Thor55 43 Skrevet 22. Februar, 2020 https://annoncelight.dk/showad/283590 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 22. Februar, 2020 Troede først der stod, nogen der havde været forbi Mia Lyne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vildtgernenu 42 Skrevet 4. Juni, 2020 Hun er på igen. Nogen der kan fortælle om deres besøg hos hende? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smackthepony 28 Skrevet 6. Juni, 2020 Prisen mand... holder ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 6. Juni, 2020 smackthepony skrev, 1 time siden: Prisen mand... holder ikke. Øh? Som hun selv skriver: "Mine priser er ikke til forhandling" Så jo! Prisen holder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 7. Juni, 2020 Men priser helt hen i vejret synes jeg. Minder en del om de unge piger på SD der tror de kan få hvad som helst for et knald. Tror ikke der kommer mange til de priser. Måske tager jeg fejl, men jeg melder pas. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 21. Juni, 2020 Bump Er der nogen der har besøgt Mia, og kan berette lidt om oplevelsen. Prisen er til den høje side, men et besøg kunne godt friste mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 933 Skrevet 21. Juni, 2020 Prisen er da helt sendt væk, ville aldrig besøge et ubeskrevet blad til den pris! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 21. Juni, 2020 Thomsen skrev, 1 time siden: Prisen er da helt sendt væk, ville aldrig besøge et ubeskrevet blad til den pris! Vi er helt enige Jeg besøger ikke Mia, medmindre der kommer en positiv anmeldelse herfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg