Hop til indhold

Gaven til GP'en der har alt. Et dick pic-filter.

Featured Replies

Skrevet

https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/nu-kan-du-faa-et-dick-pic-filter-til-din-indbakke-og-det-virker-ret-godt

Ja fagre nye verden. Man hører mange GP'ere (og andre piger) beklage sig over at få tilsendt billeder af tissemænd - noget ejerne af dem på en eller anden måde må se som en fræk og imødekommende gestus. Men fortvivl ikke, for nu er det her. Filteret der kan frasortere pikbillederne før de rammer nethinden - i hvert fald på Twitter til at starte med, hvis man vel og mærke går med til betingelserne:

Når du installerer det, giver du samtidig applikationen ret til at se, hvad du foretager dig på din Twitter-konto. Appen får blandt andet ret til at slette dine beskeder.

Er det prisen for jer piger for at undgå dickpics, at give alle rettigheder til jeres digitale profiler væk? Jeg ønsker selvfølgelig for jer alle at uønskede pikbilleder snart er fortid, men vil det være lettere at gøre en indsats for at få opdraget os mænd, eller er det de teknologiske løsninger vi skal ud i?

Skrevet

Et  uønsket  billede  eller  besked  er  nem  at  slette.

De  mails  jeg  ikke  ønsker  at  modtage  havner  i  min  spam bakke. Tømmer  spambakken  1 gang  om  ugen. 

Større  problem  er  det  ikke for  mig.  

Skrevet
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/nu-kan-du-faa-et-dick-pic-filter-til-din-indbakke-og-det-virker-ret-godt

Ja fagre nye verden. Man hører mange GP'ere (og andre piger) beklage sig over at få tilsendt billeder af tissemænd - noget ejerne af dem på en eller anden måde må se som en fræk og imødekommende gestus. Men fortvivl ikke, for nu er det her. Filteret der kan frasortere pikbillederne før de rammer nethinden - i hvert fald på Twitter til at starte med, hvis man vel og mærke går med til betingelserne:

Når du installerer det, giver du samtidig applikationen ret til at se, hvad du foretager dig på din Twitter-konto. Appen får blandt andet ret til at slette dine beskeder.

Er det prisen for jer piger for at undgå dickpics, at give alle rettigheder til jeres digitale profiler væk? Jeg ønsker selvfølgelig for jer alle at uønskede pikbilleder snart er fortid, men vil det være lettere at gøre en indsats for at få opdraget os mænd, eller er det de teknologiske løsninger vi skal ud i?

som det læses er det kun twitter det gælder

Skrevet
  • Author
BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden:

som det læses er det kun twitter det gælder

Det kan jo være det bare er det første vi ser, og at lavinen begynder at rulle nu. Mon ikke det snart kommer til en masse andre platforme. Læste et sted om at det var begyndt at blive et problem med aidroppede dickpics i den offentlige transport i myldretiden.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.