Guest next Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) Hvis din sexpartner vender ryggen til dig, er det så en afvisning? Redigeret 21. Februar, 2020 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 21. Februar, 2020 Eh... Nej? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. Februar, 2020 Næ, det kan være, fordi hun vil ligge i ske. For at kunne afgøre spørgsmålet savnes faktisk mere info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. Februar, 2020 Det kan være hun vil have du skal tage hende bagfra? Måske vil hun have den i røven? Måske vil hun sove? Og måske vil hun have en pause før I tager næste runde? Vi er ikke hende, så vi ved det ikke. Spørg hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9708 Skrevet 21. Februar, 2020 Christina ssbbw skrev, for 25 minutter siden: Det kan være hun vil have du skal tage hende bagfra? Måske vil hun have den i røven? Måske vil hun sove? Og måske vil hun have en pause før I tager næste runde? Vi er ikke hende, så vi ved det ikke. Spørg hende. Lidt som når hun vil have den i øret? (Vender i hvert fald øret til når man vil give hende den i munden). 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 779 Skrevet 21. Februar, 2020 Kan hun ikke tale? Hvis du er i tvivl så er du ikke tvivl K Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 21. Februar, 2020 Måske skyldes det dårlig ånde. Men jeg er sikker på det er en invitation til analsex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 21. Februar, 2020 Husk..... Samtykke erklæring 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 21. Februar, 2020 Ja, det er jo spørgsmålet... jeg er så heldig at min partner kalder mig kneppe guden.... heldig ikke.... hver gang jeg siger noget til hende, svarer hun altid, Oooohhh my fucking god! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 21. Februar, 2020 Lauersen skrev, for 35 minutter siden: Lidt som når hun vil have den i øret? (Vender i hvert fald øret til når man vil give hende den i munden). Prøv. Jeg kan forestille mig det er dejlig stramt, og hun er helt sikkert ikke stille imens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 21. Februar, 2020 next skrev, 1 time siden: Hvis din sexpartner vender ryggen til dig, er det så en afvisning? Ja det betyder at butikken er lukket for i dag. Det var i hvert fald det min ekselskerinde fra Tanzania plejede at sige. Men måske var det bare for at drille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 22. Februar, 2020 Ja det er fint.... Men tjek lige partibogen først... står der enhedslisten ...... Så mon ikke . Man skal overvejer om det ikke bare er sovetid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 22. Februar, 2020 Midtvestagurken skrev, for 4 timer siden: Ja det betyder at butikken er lukket for i dag. Det var i hvert fald det min ekselskerinde fra Tanzania plejede at sige. Men måske var det bare for at drille. I hvert fald kunne hun drilles til at åbne for butikken igen, hvis man pillede lidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 585 Skrevet 22. Februar, 2020 Kunne også være en invitation til at kærtegne hendes smukke kurvede krop - tease and denial - er der noget bedre end at ens hænder vandrer ned over et par varme runde balder og man brænder af at hun til sidst overgiver sig og inviterer indenfor ?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg