Joey Joe Joe 2913 Skrevet 21. Februar, 2020 (edited) Jeg kan ikke anbefale at betale ekstra ved denne pige. Hun gør det godt. Men 1.200 kr, for 45 min kan jeg ikke anbefale. Tag 800 kr. for en halv time er min anbefaling. Synes normalt østeuropæiske piger tager 1.000 for 45 min. Og ved hende kommer super fransk så oven i med 200 kr. Det vil sige 1.400 for 45 min. Tungekys var der nu ikke noget af, selvom man møder op tip top ren og frisk. https://annoncelight.dk/showad/250439 Stedet er en privat lejlighed i Fredericia. Tag en tur til 800 kr. for 30 min. Hun skriver i sin annonce hun er noget særligt. Hun har fået gode anmeldelser. Men jeg mener ikke man får noget ved hende, som man ikke får billigere ved andre østeuropæiske. Melinda i Esbjerg er for eksempel samme oplevelse. Men noget lavere priser hun kører med. Samme gælder Melissa som også ligger 400 kr. under denne Estonian Anna. Melissa inkluderer super fransk til 1.000 kr. for 45 min. Redigeret 21. Februar, 2020 af Joey Joe Joe Staveret i overskrift 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads73 284 Skrevet 22. Februar, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 9 timer siden: @Joey Joe Joe tak for din anbefaling. Som jeg forstår så for man en sprød pige som leverer ok standard ydelse. 30 min med hende er også okay, hun ser lækker ud, tunge kys eller ej. Jeg vil give dig ret i at man får noget for mønterne i Esbjerg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 22. Februar, 2020 Var det ikke hende som var sammen med Mellinda før Diana kom til mener jeg var sammen med hende i Esbjerg i samme lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 22. Februar, 2020 Bull1958 skrev, 1 time siden: Var det ikke hende som var sammen med Mellinda før Diana kom til mener jeg var sammen med hende i Esbjerg i samme lejlighed Nej det er ikke Emily, som var på hold på Melinda før Diana blev skiftet ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 22. Februar, 2020 Mads73 skrev, 1 time siden: @Joey Joe Joe tak for din anbefaling. Som jeg forstår så for man en sprød pige som leverer ok standard ydelse. 30 min med hende er også okay, hun ser lækker ud, tunge kys eller ej. Jeg vil give dig ret i at man får noget for mønterne i Esbjerg. Ja, jeg anbefaler 30 min til 800 kr. med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 22. Februar, 2020 Joey Joe Joe skrev, 1 time siden: Nej det er ikke Emily, som var på hold på Melinda før Diana blev skiftet ind. Hi darling. I didn't step into anyone's place Emily was even when I was. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stein 351 Skrevet 22. Februar, 2020 Jeg har givet hende en god anmeldelse først og fremmestfordi jeg synes hun er så lækker. Ydelserne som beskrevet uden meget gnist og indlevelse. Men hun giver hvad hun skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 28. Februar, 2020 <Diana> skrev, den 22.2.2020 at 11:14: Hi darling. I didn't step into anyone's place Emily was even when I was. I am sorry for writing that. I now remember you were there with both Melinda and Emily. Sorry again. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 28. Februar, 2020 Joey Joe Joe skrev, for 8 minutter siden: I am sorry for writing that. I now remember you were there with both Melinda and Emily. Sorry again. Hi darling No problem. Than you Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Februar, 2020 <Diana> skrev, for 11 minutter siden: Hi darling No problem. Than you Jeg vil besøge denne pige i weekenden 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 28. Februar, 2020 Rudo skrev, for 23 minutter siden: Jeg vil besøge denne pige i weekenden Hi baby❤ See you weekender:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Februar, 2020 <Diana> skrev, for 1 time siden: Hi baby❤ See you weekender:) Yes i call you 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Februar, 2020 Rudo skrev, for 23 minutter siden: Yes i call you I Hope you still are in Fredericia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 28. Februar, 2020 Rudo skrev, for 1 minut siden: I Hope you still are in Fredericia No. I'm here esbjerg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 57 Skrevet 28. Februar, 2020 <Diana> skrev, for 8 minutter siden: No. I'm here esbjerg Okay but no problem i'm mobil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
<Diana> 7 Skrevet 28. Februar, 2020 Rudo skrev, for 1 minut siden: Okay but no problem i'm mobil SMS please 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg