Hop til indhold
Randersmand

Massage op sydfyn

Recommended Posts

Jeg har keglet rundt på diverse side for at se hvad det tilbydes på sydfyn (savner thailisten) 

Er der nogle gode steder at få massage på sydfyn (Svendborg og faaborg) eller det omkring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at have læst herinde, at der ikke er nogen thai steder med ekstra ydelser på Sydfyn.

Det er dog nogle måneder siden, så tingene kan have ændret sig, men jeg mener ikke at der har været nogle anmeldelser i mellemtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 1 time siden:

Er der nogle gode steder at få massage på sydfyn (Svendborg og faaborg) eller det omkring

Nu skriver du ikke noget om ekstra, så hvis du kun efterlyser alm. Thai massage er det nogle steder i Svendborg. Vil ikke nævne nogen af dem da jeg intet kender til dem. Måske andre her kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 10 timer siden:

Nu skriver du ikke noget om ekstra, så hvis du kun efterlyser alm. Thai massage er det nogle steder i Svendborg. Vil ikke nævne nogen af dem da jeg intet kender til dem. Måske andre her kan hjælpe?

Det er vigtigst med ordentlig massage at der tilbydes andet er kun en bonus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, den 21.2.2020 at 21:55:

Jeg har keglet rundt på diverse side for at se hvad det tilbydes på sydfyn (savner thailisten) 

Er der nogle gode steder at få massage på sydfyn (Svendborg og faaborg) eller det omkring

Kan du “nøjes” med fantastisk massage, et hyggeligt sted og en sød massør, anbefaler jeg lebua.dk

Absolut, intet ekstra, som i overhovedet ikke. Du bliver bedt om at beholde underbukserne på !  Men super sted, der har fået udmærkelser, tjek fjæsbogen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...