Hop til indhold

Mina, Mina, Mina .....

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen som ved hvornår Mina er tilbage?

Mine abstinenser er ved at være store

Skrevet

For få dage siden var der ik. 

Skrevet
  • Author

Sidste kørte tråden lidt af sporet, så jeg tillod mig at genfremsætte spørgsmålet

• 4 months later...
Skrevet

Nu har Mina da i det mindste mulighed for at komme her. Jeg har ikke kontaktet hende for nylig, da hun meget bestemt har frabedt sig det. Men mon ikke hun snart sniger sig herop igen?

Fra Internationalsexguide: "The 14 countries whose citizens will have quarantine-free access to the EU from 1 July. According to LE Monde. Include Algeria, Australia, Canada, Georgia, Japan, New Zealand, Montenegro, Morocco, Rwanda, Serbia, South Korea, Thailand, Tunisia and Uruguay."

Skrevet
Louie De Palma skrev, for 2 timer siden:

Nu har Mina da i det mindste mulighed for at komme her. Jeg har ikke kontaktet hende for nylig, da hun meget bestemt har frabedt sig det. Men mon ikke hun snart sniger sig herop igen?

Fra Internationalsexguide: "The 14 countries whose citizens will have quarantine-free access to the EU from 1 July. According to LE Monde. Include Algeria, Australia, Canada, Georgia, Japan, New Zealand, Montenegro, Morocco, Rwanda, Serbia, South Korea, Thailand, Tunisia and Uruguay."

Danmark har kun lukket op for seks af disse, og Mina's hjemland er ikke blandt dem. Der er tjek ved den danske grænse, så det er ikke nok at komme ind i EU eks.via Ungarn.  

• 4 weeks later...
Skrevet

Nogen der har hørt noget nyt? Kunne virkelig være fantastisk hvis det er hendes plan at komme til Danmark, inden for den nærmeste fremtid.

Skrevet
Danni skrev, for 31 minutter siden:

Nogen der har hørt noget nyt? Kunne virkelig være fantastisk hvis det er hendes plan at komme til Danmark, inden for den nærmeste fremtid.

Hun har på det absolut kraftigste frabedt sig personlige henvendelser, så jeg ved ikke noget fra hende selv. Men jeg tror sådan set ikke at man behøver at kigge meget længere end her:

https://coronavirus.jhu.edu/map.html

Når man ser det daglige antal smittede i hendes hjemland, så er det tydeligt, at der ikke bliver fri passage foreløbig.

Hun har i alle årene stort set kørt med en 3 mdr. on, 3 mdr. off, så det er formodentlig Corona, der så at sige stikker en kæp i hjulet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.