Hop til indhold

En skidt uge i Randers

Featured Replies

Skrevet

Flere steder er det vist blevet moderne at annoncere med Tantra, og jeg har en underlig fornemmelse af, at det måske ikke har så meget med Tantra at gøre alligevel.

Nå, jeg bestilte i hvert fald tid et sted, men da dagen og tiden kom, var der ingen der åbnede. Telefonen blev heller ikke besvaret, så jeg måtte gå igen med uforrettet sag.

Et par dage senere havde jeg fået en aftale med et lignende sted. Jeg skulle ringe 10 minutter inden jeg ankom, så jeg sad i bilen og ringede fra en nærliggende parkeringsplads. Ingen tog telefonen, så jeg vendte bilen og satte kurs mod hjemmet. Pludseligt ringede min aftale, hun var åbenbart lige vågnet. Hun spurgte om jeg lige kunne vente et kvarters tid, men endnu en ikke-overholdt aftale, og tanken om at tilbringe en intim tid med en søvndrukken kvinde der lige var væltet ud af sengen, fangede ikke min interesse.

Jeg havde troet de utallige klinikker i en by som Randers, der ligger på mange gadehjørner, havde skærpet konkurrencen

Skrevet
Randersand skrev, for 2 minutter siden:

Jeg havde troet de utallige klinikker i en by som Randers, der ligger på mange gadehjørner, havde skærpet konkurrencen

Noget lignende har jeg oplevet nogle få gange i Smilet By. 

Thaier har et helt andet forhold til tid og aftaler end vi metodiske og pedante Skandinaver. Og jeg ved fra mange piger, at folk ofte ikke møder op trods aftale. Det er også derfor mange i deres annonce skriver: Bare kom forbi, du behøver ikke aftale tid. 

Men derfor er det godt nok alligevel træls - som det hedder i Jylland :) 

Skrevet

Min første aftale var med en thai, ugens anden aftale var med en helt almindelig kaukasisk ung kvinde

Skrevet

Jeg har da også oplevet tilsvarende med en dansk gp (som ellers er højt estimeret herinde), der åbenbart var vågnet omkring aftale tidspunktet og ikke ville være til rådighed de næste par timer.

Redigeret af Michael J

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.