Hop til indhold
Uno mas

Nogen der har været hos dem her?

Recommended Posts

Borende X skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har ikke været "her".

Nej, det har du vel ikke..... Havde opfattet dette site som en hjælp til at finde de gode steder og udveksle erfaringer, men tog så fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, 1 time siden:

Nej, det har du vel ikke..... Havde opfattet dette site som en hjælp til at finde de gode steder og udveksle erfaringer, men tog så fejl

Ja det burde være siden til hjælp, men den kommer ikke fra en med mere end 23500 indlæg, vel 99% useriøse. 
Som sexaddict skriver så skulle der være blandede anmeldelser fra hendes tid i Nyborg. Har ikke selv været der. 
På Østerbro hvor hun holder til, er der 2 døre på adressen med massage. Hende du spørger om er ved dør 2 og Maya thaimassage holder til ved den første dør. 
Der har jeg været en del gange. Massagen er super der. Dog skal du være opmærksom på at hvis du vil have mere end massage og HJ, men ønsker BJ og sex, så skal du gøre opmærksom på det da Maya selv ikke yder andet end HJ. 

Til gengæld har hun et par damer der kan klare den lille sag, der er Nok, som er en meget fræk thai, som  ganske kort inde i massage starter pirring af de ædlere dele. 
Mener der yderligere er en anden som jeg ikke kender. 
Håber det er lidt hjælp for dig, ellers hop ud i hende du spurgte på og lav en anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 2 minutter siden:

Ja det burde være siden til hjælp, men den kommer ikke fra en med mere end 23500 indlæg, vel 99% useriøse. 
Som sexaddict skriver så skulle der være blandede anmeldelser fra hendes tid i Nyborg. Har ikke selv været der. 
På Østerbro hvor hun holder til, er der 2 døre på adressen med massage. Hende du spørger om er ved dør 2 og Maya thaimassage holder til ved den første dør. 
Der har jeg været en del gange. Massagen er super der. Dog skal du være opmærksom på at hvis du vil have mere end massage og HJ, men ønsker BJ og sex, så skal du gøre opmærksom på det da Maya selv ikke yder andet end HJ. 

Til gengæld har hun et par damer der kan klare den lille sag, der er Nok, som er en meget fræk thai, som  ganske kort inde i massage starter pirring af de ædlere dele. 
Mener der yderligere er en anden som jeg ikke kender. 
Håber det er lidt hjælp for dig, ellers hop ud i hende du spurgte på og lav en anmeldelse. 

Mange tak.....  Jeg laver gerne anmeldelser og har gjort det før, har bare ikke røven fuld af penge, så gider ikke gå forgæves en masse gange, så hellere tage det "sikre"

 

Jeg tænker jeg frekventerer Maya med et besøg :)

Har hun/de annonce et sted så man kan ringe til dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 36 minutter siden:

Ja det burde være siden til hjælp, men den kommer ikke fra en med mere end 23500 indlæg, vel 99% useriøse. 

Med to måneders brugerskab og sølle 14 indlæg bag dig er du vel lovlig undskyldt i ikke at kende moderationens anvisninger vedrørende retledende overskrifter. Stift bekendtskab med dem først, og så kan du kritisere mig bagefter.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Med to måneders brugerskab og sølle 14 indlæg bag dig er du vel lovlig undskyldt i ikke at kende moderationens anvisninger vedrørende retledende overskrifter. Stift bekendtskab med dem først, og så kan du kritisere mig bagefter.

Nu er det en ny bruger der skrev indlægget, giv dog manden en chance i stedet for den yderst ubegavede kommentar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dam skrev, for 6 minutter siden:

Nu er det en ny bruger der skrev indlægget, giv dog manden en chance i stedet for den yderst ubegavede kommentar. 

Det kan godt være, at du finder min kommentar ubegavet.

Men den "ny" bruger – Uno Mas – har trods alt været herinde siden 21. september 2014, så han burde på de 6,5 år have nået at tilegne sig de retningslinier, som moderationen har lagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Det kan godt være, at du finder min kommentar ubegavet.

Men den "ny" bruger – Uno Mas – har trods alt været herinde siden 21. september 2014, så han burde på de 6,5 år have nået at tilegne sig de retningslinier, som moderationen har lagt.

Hvad er der galt med min overskrift? eller bedre endnu, find en anden tråd du kan sprede dit dårlige humør i ;)

 

måske skulle du også lige kigge på :

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

 

Jeg kan desværre ikke finde nogle regler vedr. indhold af ens overskrift og hvad den SKAL indeholde.....? Kan du oplyse mig yderigere? Eller kan du kun komme med intetsigende og ubrugelige indlæg....

 

Ja, kan godt være jeg kun har "sølle" 14 indlæg, anede ikke det var en konkurrence......

 

Hvor lukker man egentlig for kommentarer på ens tråd? Har fået det svar jeg ledte efter

Redigeret af Uno mas

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 12 minutter siden:

Hvad er der galt med min overskrift? eller bedre endnu, find en anden tråd du kan sprede dit dårlige humør i ;)

 

måske skulle du også lige kigge på :

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

 

Jeg kan desværre ikke finde nogle regler vedr. indhold af ens overskrift og hvad den SKAL indeholde.....? Kan du oplyse mig yderigere? Eller kan du kun komme med intetsigende og ubrugelige indlæg....

 

Ja, kan godt være jeg kun har "sølle" 14 indlæg, anede ikke det var en konkurrence......

 

Hvor lukker man egentlig for kommentarer på ens tråd? Har fået det svar jeg ledte efter

Hvis det skal være med dén tone på, må du selv finde ud af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille forsøg på lidt hjælp til TS.

At prøve "hende her" trigger flere brugere her på lille EG. Det er ikke forbudt med udtrykket, men det er noget intetsigende.

Du vil få hjælp fra flere med en mere sigende overskrift.

Det kunne eksempelvis være: 

Nogen der har besøgt Ny Smuk Thai pige I Odense.

Håber det blev til lidt hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, for 54 minutter siden:

måske skulle du også lige kigge på :

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

 

Jeg kan desværre ikke finde nogle regler vedr. indhold af ens overskrift og hvad den SKAL indeholde.....? Kan du oplyse mig yderigere? Eller kan du kun komme med intetsigende og ubrugelige indlæg....

Hej 

Jeg kan da komme med følgende anbefaling der står med hvid skrift på sort baggrund øverst på siden - lige ved siden af hvor du starter ny tråd:

Laver du en efterlysning vil du have større chance for at du får den respons du ønsker hvis du i overskriften skriver :

Pigens navn

Navn på thaiklinik

Det er en god ting i selve efterlysningen at skrive bynavnet også, ligesom det er en god ting at linke til hendes annonce, hvis hun har en

Det vil være nemmere for andre at besvare efterlysningerne når det er på plads, og det vil forbedre chancen for svar, og det vil gøre alle trådene mere overskuelige 

Det er som sagt ikke et krav, men et godt råd/opfordring, vi moderatorer retter heller ikke efterlysningerne hvis det ikke er i efterlysningen (derfor ingen rapporter heller på de efterlysninger der ikke har det)

Ang. "det sted" hvor du linker til vil jeg ligesom @Dam nok anbefale at du tager 38G i stedet. Chancen for succes her er langt større end hos 38F. Når/hvis du ankommer til adressen skal du lige være opmærksom på hvad dør du vælger. G ligger før F hvilket måske ikke lige er så logisk.. :-) 
Link til 38G: 
https://annoncelight.dk/showad/265657

Og en lille anmeldelse fra mit besøg hos Maya:

 

Og for god ordens skyld også en anmeldelse af mit besøg hos 38F:

Ved reelt ikke om du kan bruge anmeldelsen til så meget da det ikke var den pige du efterlyser der var på stedet den dag jeg var der.

Et alternativt sted for en gang "hyggemassage" og lidt ekstra kunne være Nyborgvej 22 ligeledes i Odense. Her er der god chance for en god oplevelse. I hvert fald efter min mening. :-)

God tur og god fornøjelse. Husk at vende tilbage med en anmeldelse af det sted du vælger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende på nr. 2. Hun er sød nok men lokalerne stank så fælt man skulle tro der aldrig var blevet luftet ud. Betalte for 15min men allerede efter 5min begyndte hun på at sige "kom nu" og "kom snart". Jeg var ikke hård eller ubehagelig. Hun spredte også kun benene lige nok til kun halvdelen af pikken kom ind. Dog sød og pæn pige, og hun tog sig også tid før vi startede til at pynte sig op og gøre sig lækker. Hun er pænere end billederne; men nok os ældre end hun siger. Så over middel er min endelige bedømmelse. 

Maya thai som ligger nr. 1 på adressen er fantastisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...