Hop til indhold

Eva i Aalborg!

Featured Replies

Skrevet
dbking123 skrev, 1 time siden:

Hej drenge,

Jeg har lige besøgt Eva og hold nu kæft hun er lækker, pænere end på billederne og meget sød og imødekommende. Holder til ved Rema1000/politistationen. Nogle der ved hvem hendes veninde er?

https://annoncelight.dk/showad/270859

Pigen hun deler adressen med er  Amelie

Ifølge tidligere anmeldelse dog ikke egne billeder, men skulle være samme "type". Og anmeldelsen var fin. Skulle være nem at finde. 

Jeg har ikke besøgt nogle af dem endnu, men har haft stor fornøjelse af et par andre piger som også bruger denne lejlighed. 

Skrevet

"Eva" har været i Aalborg flere gange under et andet navn. Jeg besøgte hende for et år siden ca. Jeg havde en træls oplevelse ved det, at hun var meget lidt imødekommende, men flot pige. Måske havde det noget med alder at gøre. Jeg er gammel nok til at være hendes bedstefar.

Jeg valgte den gang at besøge hende fordi, der er en svag lighed med Silvia, som jeg har været meget glad for at besøge. De er begge fra Rumænien

Men hvis det er tilfældet at det er alderen, er det uprofessionelt ikke at gøre opmærksom på, at hun har aldersgrænser.

Hilsen

Deralte

Redigeret af deralte

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.