Hop til indhold

Amalie fra pussygalores

Featured Replies

Skrevet

Vil lige fortælle om min oplevelse på Frederiksberg hos Amalie fra http://www.pussygalores.dk/.

Kørte på Frederiksbergs gader og parkerede tæt på pussygalores adresse. Kontaktede stedet med et opkald og fik at vide Amalie ville være klar om 10 min., hvis jeg ønskede det. Bookede en luksusdansk og var derefter på adressen på minuttet. Blev budt pænt indenfor på et værelse og efter nogle få sekunder kom Amalie ind. En lav og fræk slank pige med høje stiletter, mørkt hår, lange øjenvipper med bryster der fylder en bh, som de skal. Jeg bestilte som sagt en "quickie" luksusdansk, fordi min pik havde brug for at komme op i et dejlig pigehul i dag. Efter jeg kærtegnede hendes bløde krop, fik jeg gummi på og tog hende med det samme i missionærstillingen og bagefter i andre stillinger, indtil mine nosser fyrede kanonen af til sidst. Sidst men ikke mindst så synes jeg alt i alt hun var mega sød og jeg synes også hun duftede rigtig dejligt. :D

Skrevet

Tak for en god anmeldelse! Er det hårde eller bløde sili babser hun har? 

Skrevet
  • Author

Hårde sili babser. Dejlige runde med stive brystvorter der blev slikket uden protest.

Skrevet
  • Author
Maxi90 skrev, for 9 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse! Er det hårde eller bløde sili babser hun har? 

Hårde sili babser. Dejlige runde med stive brystvorter der blev slikket uden protest.

Skrevet

Tak for svar! Hun ryger på listen ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.