Hop til indhold
haija

Amalie fra pussygalores

Recommended Posts

Vil lige fortælle om min oplevelse på Frederiksberg hos Amalie fra http://www.pussygalores.dk/.

Kørte på Frederiksbergs gader og parkerede tæt på pussygalores adresse. Kontaktede stedet med et opkald og fik at vide Amalie ville være klar om 10 min., hvis jeg ønskede det. Bookede en luksusdansk og var derefter på adressen på minuttet. Blev budt pænt indenfor på et værelse og efter nogle få sekunder kom Amalie ind. En lav og fræk slank pige med høje stiletter, mørkt hår, lange øjenvipper med bryster der fylder en bh, som de skal. Jeg bestilte som sagt en "quickie" luksusdansk, fordi min pik havde brug for at komme op i et dejlig pigehul i dag. Efter jeg kærtegnede hendes bløde krop, fik jeg gummi på og tog hende med det samme i missionærstillingen og bagefter i andre stillinger, indtil mine nosser fyrede kanonen af til sidst. Sidst men ikke mindst så synes jeg alt i alt hun var mega sød og jeg synes også hun duftede rigtig dejligt. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 9 minutter siden:

Tak for en god anmeldelse! Er det hårde eller bløde sili babser hun har? 

Hårde sili babser. Dejlige runde med stive brystvorter der blev slikket uden protest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...