Flems 77 Skrevet 17. Marts, 2013 Hej. Jeg vil gerne bidrage med lidt erfaring: 1. besøg ved Kung, Djurs Wellness, på Hovedgaden 70, Rønde: Super sød og smilende pige måske ca. 35 år. kaonok god massage, den bedste jeg har oplevet faktisk, men hun langde ikke op til noget ekstra. 2. besøg 2 mdr. senere: Stadig super sød, kunne huske mig. Nu spurgte jeg som om ekstra berøring visse steder, men fik ikke noget svar. Til sidst spurgte jeg direkte om en afslutning: "Nej, det må din kone gøre" Ups.. hun kunne huske jeg havde nævnt jeg havde en kone. Æv. Kørte straks op til en anden jeg havde set: Mathurin Thai Massage, Frederiks Alle 10 Rønde. Købte ½ time, af en kraftig yngre pige, ikke særlig god massage, rodet lokaler, og briksen skulle først opredes på ny, efter den sidste gæst. Ingen stemning til at spøge om afsltning. Nogle der har andre og bedre erfaringer i området? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 19. Juni, 2018 Klumb skrev, for 4 timer siden: Kigger med Du "kigger med" på et 5 år gammelt opslag? I en by pænt langt væk fra din angivne lokation...... jow jow, hver sin lyst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. Juni, 2018 Klumb skrev, for 3 timer siden: Kigger med Øhh, hva sker der lige, Anmeldelsen er fra 2013 Tror du kigger længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 20. Juni, 2018 indokarami skrev, for 14 timer siden: Du "kigger med" på et 5 år gammelt opslag? I en by pænt langt væk fra din angivne lokation...... jow jow, hver sin lyst Nååå så du er en af dem der tror at jeg aldrig kommer uden for min egen hoveddør? Hvor tragisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 20. Juni, 2018 Thaimig skrev, for 14 timer siden: Øhh, hva sker der lige, Anmeldelsen er fra 2013 Tror du kigger længe Der bliver spurgt om tilsvarende steder i området. Er det et problem at genopfriske spørgsmålet så scroll videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 21. Juni, 2018 Klumb skrev, den 20/6/2018 at 13:43: Nååå så du er en af dem der tror at jeg aldrig kommer uden for min egen hoveddør? Hvor tragisk Nope. Jeg kender dig ikke og antager ikke, når jeg ikke kender personen.... På dit billede ser det da ud til, at du er udenfor Men som en hjælp.... der findes den lille "Følg dette" knap oppe i højre side af indlægget. Så kan du "kigge med" helt uden at opslaget "bumpes frem i køen". Uanset hvordan du vælger at tolke vores "undren", så tror jeg ikke du skal regne med, at stedet er som det var dengang. Der sker meget på 5 år i "Thai verdenen" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg