Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Havde fornøjelsen i går i et parkeringshus i København. Vi havde skrevet sammen 1 uge før møde og vi aftalte vi skulle finde et frækt sted i København og bruge bagsædet af min bil til det frække og valget faldt på et parkeringshus omkring København N.

Op på øverste etage, finde et god p-plads og om bagi. Hun sutter dæleme godt og kysser ligeledes. Skiftedes til at slikke og så på med gummi og en frisk ridetur, inden vi sluttede med hun tog den i munden igen og modtog min ladning.

Kan absolut anbefales, hun er sød, rar og hun kan det der frække og hun er med hele vejen.

https://annoncelight.dk/showad/288741

Redigeret af Mich

Skrevet
The_Man skrev, for 1 time siden:

Hun er også inde på sugardating.dk

Hvilket navn?

På SD

Redigeret af CphGuy

Skrevet
Mich skrev, for 6 timer siden:

Havde fornøjelsen i går i et parkeringshus i København. Vi havde skrevet sammen 1 uge før møde og vi aftalte vi skulle finde et frækt sted i København og bruge bagsædet af min bil til det frække og valget faldt på et parkeringshus omkring København N.

Op på øverste etage, finde et god p-plads og om bagi. Hun sutter dæleme godt og kysser ligeledes. Skiftedes til at slikke og så på med gummi og en frisk ridetur, inden vi sluttede med hun tog den i munden igen og modtog min ladning.

Kan absolut anbefales, hun er sød, rar og hun kan det der frække og hun er med hele vejen.

https://annoncelight.dk/showad/288741

... Og hvordan passer billeder/alder med virkeligheden?

Skrevet
  • Author
CphGuy skrev, for 14 timer siden:

... Og hvordan passer billeder/alder med virkeligheden?

Syntes passer fint. Tror hun har silicone i babserne men resten svarer fint overens og hun ER dejlig frisk at være sammen med

Skrevet

Lidt misvisende at overskrift er Frk Liz og anmeldelsen er på Frk Lis.

Liz er nemlig en sprød columbianer som ikke laver aftaler i p-huse ;-)

Skrevet

Hej. 
Har hun et kønt ansigt? Meget makeup osv. Hun ser jo dejlig ud. 

Skrevet
  • Author
agrosiv skrev, for 18 timer siden:

Hej. 
Har hun et kønt ansigt? Meget makeup osv. Hun ser jo dejlig ud. 

Ja hun er en pæn kvinde midt 30, så go for it :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.