Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen i går i et parkeringshus i København. Vi havde skrevet sammen 1 uge før møde og vi aftalte vi skulle finde et frækt sted i København og bruge bagsædet af min bil til det frække og valget faldt på et parkeringshus omkring København N.

Op på øverste etage, finde et god p-plads og om bagi. Hun sutter dæleme godt og kysser ligeledes. Skiftedes til at slikke og så på med gummi og en frisk ridetur, inden vi sluttede med hun tog den i munden igen og modtog min ladning.

Kan absolut anbefales, hun er sød, rar og hun kan det der frække og hun er med hele vejen.

 

https://annoncelight.dk/showad/288741

Redigeret af Mich

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
The_Man skrev, for 1 time siden:

Hun er også inde på sugardating.dk

Hvilket navn?

På SD

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Mich skrev, for 6 timer siden:

Havde fornøjelsen i går i et parkeringshus i København. Vi havde skrevet sammen 1 uge før møde og vi aftalte vi skulle finde et frækt sted i København og bruge bagsædet af min bil til det frække og valget faldt på et parkeringshus omkring København N.

Op på øverste etage, finde et god p-plads og om bagi. Hun sutter dæleme godt og kysser ligeledes. Skiftedes til at slikke og så på med gummi og en frisk ridetur, inden vi sluttede med hun tog den i munden igen og modtog min ladning.

Kan absolut anbefales, hun er sød, rar og hun kan det der frække og hun er med hele vejen.

 

https://annoncelight.dk/showad/288741

... Og hvordan passer billeder/alder med virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 14 timer siden:

... Og hvordan passer billeder/alder med virkeligheden?

Syntes passer fint. Tror hun har silicone i babserne men resten svarer fint overens og hun ER dejlig frisk at være sammen med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt misvisende at overskrift er Frk Liz og anmeldelsen er på Frk Lis.

Liz er nemlig en sprød columbianer som ikke laver aftaler i p-huse ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
agrosiv skrev, for 18 timer siden:

Hej. 
Har hun et kønt ansigt? Meget makeup osv. Hun ser jo dejlig ud. 

Ja hun er en pæn kvinde midt 30, så go for it :-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...