Hop til indhold
Mr_T

Pink Rosa... Somewhere

Recommended Posts

Mr_T skrev, for 25 minutter siden:

Hej Gutter. Nogen der kender noget til Pink Rosa? 

Hun ser og lyder både spændende og inspirerende 

Pink Rosa er både sød, spænende flot pige og er en pragtfuld elskerinde. Min erfaring er at hun til fulde holder hvad der loves i annoncen. Jeg har været sammen med hende mange gange gennem nogle år og hver gang med dejlige oplevelser.

Hvad angår fotos i annoncen er nr 3, 4, 5, 6, 8 og 10 så vellignende at de må være enten ægte eller er helt retvisende

Jeg giver Pink Rosa mine varmeste anbefalinger

Mvh
Dane Viking

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 13 minutter siden:

Hvad er timeprisen for denne skønhed. Hun ser ret sprød ud.

Al respekt, men når der ikke er angivet priser i annoncen, synes jeg det vil være unfair at oplyse priser her. Jeg er desuden ret sikker på at priserne er forskellige afhængig af om du leder efter inn- eller outcall, jeg oplyser dog at priserne ligger i et rimeligt leje. En sms til skønheden vil nok give dig de ønskede oplysninger, hun plejer at svare hurtigt. Ønsker dig en god fornøjelse :o)

Mvh
Dane Viking

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en smule skeptisk med hensyn til denne annonce, men det er nok bare mig. Imidlertid syntes jeg det minder meget om de annoncer der også nævner Brunella, Lorin mm. Og de billeder er i hvert fald ikke ægte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 3 timer siden:

Jeg er en smule skeptisk med hensyn til denne annonce, men det er nok bare mig. Imidlertid syntes jeg det minder meget om de annoncer der også nævner Brunella, Lorin mm. Og de billeder er i hvert fald ikke ægte. 

Enig, jeg fik også en "Brunella" følelse da jeg så billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, 1 time siden:

Enig, jeg fik også en "Brunella" følelse da jeg så billederne.

Jeg var også ret sikker på at det er Brunella (med flere navne) under et nyt profilnavn, men det er jo ikke det er usædvanligt, så det har jeg ikke skænket en tanke før nu. Hvad angår fotos er jeg sikker på at nr 4, 5, 8 og 10 er ægte af hende. Nr 3 og 6 er jeg ikke sikker på, men de er tilstrækkeligt vellignende til at jeg ikke vil påstå de er falske.

falske fotos eller ej, har mine oplevelser med pigen været af meget høj kvalitet hvar gang.

Mvh
Dane Viking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane Viking skrev, for 1 time siden:

Jeg var også ret sikker på at det er Brunella (med flere navne) under et nyt profilnavn, men det er jo ikke det er usædvanligt, så det har jeg ikke skænket en tanke før nu. Hvad angår fotos er jeg sikker på at nr 4, 5, 8 og 10 er ægte af hende. Nr 3 og 6 er jeg ikke sikker på, men de er tilstrækkeligt vellignende til at jeg ikke vil påstå de er falske.

falske fotos eller ej, har mine oplevelser med pigen været af meget høj kvalitet hvar gang.

Mvh
Dane Viking

Fair nok. Det var jo egentligt heller ikke en kritik af dig og din oplevelse. Jeg undskylder hvis det var det indtryk du fik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ubeskriveligt skrev, for 1 time siden:

Fair nok. Det var jo egentligt heller ikke en kritik af dig og din oplevelse. Jeg undskylder hvis det var det indtryk du fik.

Jeg er på ingen måde trådt over fødderne, synes mere at du udtrykker dig pænt og sobert

venlig kritik modtages med glæde - ros med jubel:)

Mvh
Dane V

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...