Hop til indhold

Gorn fra Kingosgade - er flyttet?

Featured Replies

Skrevet

Gorn fra Kingosgade - nogen dere ved om hun er lukket helt ned, eller om hun er flyttet? Hvis hun er flyttet -  hvor er huin så nu. Har tit besøgt hende - en dejlig moden dame ...

Skrevet

Da jeg besøgte Wan/ Gorm sidste år, der talte hun om det var et dyrt sted at bo.

Men har ikke nogen idé om hun er stoppet, men pension alderen har hun, selvom der er god energi i hende. Jeg er glad for jeg fik oplevelsen af den gode Wan og hendes massage.

Skrevet

Jeg kører jævnligt forbi - og det ligner en biks der stadig er aktiv.

Skrevet

Jeg besøgte hende i sidste uge! Så nej hun er ikke flyttet og har ikke lukket. Og hun giver stadig en fantastisk god massage. 

Mine bedste anbefalinger!!

Skrevet
JonM skrev, den 20.2.2020 at 09:03:

Gorn fra Kingosgade - nogen dere ved om hun er lukket helt ned, eller om hun er flyttet? Hvis hun er flyttet -  hvor er huin så nu. Har tit besøgt hende - en dejlig moden dame ...

Der ser ofte lidt tillukket ud, men ring på, så er hun der langt de fleste gange.

Hun kan anbefales

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.