Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at få oprettet en profil, og fortælle lidt om en oplevelse.....

Efter et par lidt kedelige oplevelser hos forskellige piger (måske min egen skyld) besøgte jeg Cassia i går aftes og for f... en anderledes oplevelse. 

Cassia så i mine øjne bedre ud end på billederne, og har sjældent mødt så sød og behagelig en pige i det her miljø........Hun er præcis den kæresteoplevelse man kan bruge efter en lang dag på job, skal helt sikkert forbi igen.

tror ikke jeg behøver skrive om selve akten det er jo meget individuelt hvad man søger, men jeg fik alt det jeg søgte og lidt til....

Vi ses Cassia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Cassia et par gange nu og jeg ken kun være enig med trådstarter samt eventuelle newcomers. Hun er en fantastisk GFE-oplevelse. Specielt oplevelsen med kys på halsen, nippen i øreflippen og en svag hvisken: “I want you now.”  :x 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen 

Hun lader til at være en god GFE oplevelse - hvor holder hun til på Amager og hvilken nationalitet ?

PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks and you are right about the chemistry and I belive honesty is also important when you set up a date with the girls  - does she keep her appointment or does she offen cancel ?


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks again - this issue with keeping appointments can be a problem for some journey girls specially if they get to much hype and become too popular. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 3/20/2020 at 8:41 AM:

She and Mia managed to leave. No need to continue. They won't be back for a long time

why you talk AGAIN about a subject you have no idea about? Please SSTTOOPP
If u want to be my lawyer....you have to ask me before!!! And stop to write wrong info about me and Mia Rouje !!!!  

Del dette indlæg


Link til indlæg
XoxoCassia skrev, 1 time siden:

why you talk AGAIN about a subject you have no idea about? Please SSTTOOPP
If u want to be my lawyer....you have to ask me before!!! And stop to write wrong info about me and Mia Rouje !!!!  

Dongding has a preference for pretending to be very knowledgeable about some of the working girls, even though he is just guessing. It's just a small fetish of his.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...