Prvbeer 7 Skrevet 20. Februar, 2020 Så blev det min tur til at få oprettet en profil, og fortælle lidt om en oplevelse..... Efter et par lidt kedelige oplevelser hos forskellige piger (måske min egen skyld) besøgte jeg Cassia i går aftes og for f... en anderledes oplevelse. Cassia så i mine øjne bedre ud end på billederne, og har sjældent mødt så sød og behagelig en pige i det her miljø........Hun er præcis den kæresteoplevelse man kan bruge efter en lang dag på job, skal helt sikkert forbi igen. tror ikke jeg behøver skrive om selve akten det er jo meget individuelt hvad man søger, men jeg fik alt det jeg søgte og lidt til.... Vi ses Cassia 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeLarge 21 Skrevet 20. Februar, 2020 What is it with Cassia and the newcomers of the forum? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poptrold 247 Skrevet 20. Februar, 2020 Jeg har besøgt Cassia et par gange nu og jeg ken kun være enig med trådstarter samt eventuelle newcomers. Hun er en fantastisk GFE-oplevelse. Specielt oplevelsen med kys på halsen, nippen i øreflippen og en svag hvisken: “I want you now.” 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 22. Februar, 2020 Tak for anmeldelsen Hun lader til at være en god GFE oplevelse - hvor holder hun til på Amager og hvilken nationalitet ? PS44 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 19. Marts, 2020 She is in the area Islands Brygge right by the water 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 19. Marts, 2020 Thanks. Is it close to Fisketorvet? Can you recomend her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 19. Marts, 2020 Yes! Just over the bridge she is OK. Always about chemistry. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 19. Marts, 2020 Thanks and you are right about the chemistry and I belive honesty is also important when you set up a date with the girls - does she keep her appointment or does she offen cancel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 20. Marts, 2020 She isn’t that stable 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PS44 668 Skrevet 20. Marts, 2020 Thanks again - this issue with keeping appointments can be a problem for some journey girls specially if they get to much hype and become too popular. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XoxoCassia 57 Skrevet 21. Marts, 2020 dongding skrev, den 3/20/2020 at 8:41 AM: She and Mia managed to leave. No need to continue. They won't be back for a long time why you talk AGAIN about a subject you have no idea about? Please SSTTOOPP If u want to be my lawyer....you have to ask me before!!! And stop to write wrong info about me and Mia Rouje !!!! 4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 21. Marts, 2020 XoxoCassia skrev, 1 time siden: why you talk AGAIN about a subject you have no idea about? Please SSTTOOPP If u want to be my lawyer....you have to ask me before!!! And stop to write wrong info about me and Mia Rouje !!!! Dongding has a preference for pretending to be very knowledgeable about some of the working girls, even though he is just guessing. It's just a small fetish of his. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg