Hop til indhold

NRW - besøg i april

Featured Replies

Skrevet

Jeg har læst en del af anmeldelserne vedr FKK - men har ikke rigtigt kunnet finde nogle "opdaterede" anmeldelser af området omkring NRW.

Jeg fik for to år siden min debut i FKK-konceptet med et besøg i Villa Vertigo -- og nu har mit arbejde tvunget mig til at tilbringe tre dage i området omkring Køln i slutningen af april.

Mit spørgsmål er nu: Hvad skal man besøge - og hvad skal man holde sig fra? Hvis ikke der kommer gode råd "tvinges" jeg jo tilbage til Villa Vertigo -- så forslagene må gerne være gode ;)

På forhånd tak for jeres gode råd !

Skrevet

Jeg har læst en del af anmeldelserne vedr FKK - men har ikke rigtigt kunnet finde nogle "opdaterede" anmeldelser af området omkring NRW.

Jeg fik for to år siden min debut i FKK-konceptet med et besøg i Villa Vertigo -- og nu har mit arbejde tvunget mig til at tilbringe tre dage i området omkring Køln i slutningen af april.

Mit spørgsmål er nu: Hvad skal man besøge - og hvad skal man holde sig fra? Hvis ikke der kommer gode råd "tvinges" jeg jo tilbage til Villa Vertigo -- så forslagene må gerne være gode ;)

På forhånd tak for jeres gode råd !

jeg kender NRw rimelig godt, VV var også en af mine favorit klubber men på det seneste er det gået ned af bakke, men i weekend er der stadig gang i VV, andre steder som er 100% værd at besøge er Goldentime, Samya, Happy Garden og Acapulco.

Vi skal måske selv af sted i april datoen er ikke fastlagt endnu, men det kunne være det bliver sammenfalden med dine datoer. Har du bil tilrådighed ellers er det lidt besværlig at komme rundt til klubberne

Skrevet

Hej

Du skal også prøve NylonCafé (trods navnet ikke noget med fetish).... (WWW.NYLONCAFE.DE)

Ligger i Frechen nær Köln og er et regulært bordel, men meget lækkert.

Der er til tider mange piger og der kan af og til være ventetid på enten rum eller den rigtige pige, men du kan booke tid, hvis du minimum booker 1 time (EUR 130)..

Alle pengene værd - har til nu været der 4 gange - alle gange forskellige piger - og alle af meget høj klasse...

God tur !!

Skrevet

Enig med nille omkring steder.

Det største problem ved NRW er at det er så svært at vælge mellem alle de fristende muligheder :)

Siden du får base i Köln vil Samya næsten være selvskrevet.

Eller vil jeg sige at min Top 3 er:

Goldentime

Acapulco

Samya

I kategorien lige under:

Livingroom

Happy Garden

Villa Vertigo

Interessante alternativer:

Park Sauna Residenz (også tæt på Köln)

Dolce Vita (Düsseldorf)

Magnum saunaclub (nyt sted - har aldrig været der selv)

P.s. : Ser du ud til at være af etnisk oprindelse "Mellemøsten" eller "Afrika", så stryg Goldentime af listen. De har en "etnisk frasortering" af hvem de lukker ind. Racistisk?? ja, bestemt. Bemærk at jeg bare er budbringeren her.

Skrevet

Fynbomanden er etnisk, han er fynbo :lol: så de lukker ham ikke ind på GT...

spøg til siden.

Der er også bordeller som kæmpebordellet Pascha club, Das Bordell i Køln, Traum Paradise og Teenyland, som alternativer til FKK/saunaclubs.

Magnum har jeg hørt mindre godt om, det er stort men pigerne er ikke på højde med GT og ACA

Så er der Bernds, en ret speciel FKK club, moder af alle FKK'erne. Lille og hyggelig sted med en tysk familiær hyggestemning.

Kort sagt NRW har mange, mange muligheder for ikke at nævne Flatrate- og GB-klubber.

Skrevet

Jeg er skam ikke bare etnisk -- jeg er mulitetnisk med tråde i stamtræet til såvel hovedlandet som hovedstaden -- men det undlader jeg at meddele ved indgangen :)

Tak for links og input -- og jeg er i gang med at kigge sider på www -- og glæder mig til Mazdaen har bragt mig til Tyskland. Jeg kan forstå, at det gør tingene lettere at have bil med.

Jeg vil forsøge at gøre gengæld med en anmeldelse når jeg kommer retur.

Skrevet

Hej

Vil stadig anbefale NylonCafe - jeg var der i går - en superoplevelse med Belinda fra Cuba

Lækkert og indbydende - tysk når det er bedst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.