Hop til indhold

Rolig Sex bar/ gade piger nu?

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen anbefalinger på gade piger/ en sex bar hvor der er stille og roligt? Med det mener jeg ingen voldsomme typer/opførsel i nærheden af rådhuspladsen i aften?

Håber på svar, god aften

Skrevet

Thaicorner er vel stille og og rolig? Hvad siger andre? Eks-Buddha bar på vesterbro torv er også rimeligt sikker så længe man følger stedets flow. 

Skrevet

Det kommer vel også an på hvad man har tænkt sig skal ske når man er der.

Skrevet

Selv om jeg bor midt i området, har jeg næsten  ingen erfaring med sexclubber og den slags. Den forhenværende Buddha Bar, der før var befolket af ludere og lommetyve og sådan nogle som mig er vist blevet lidt mere eksklusivt.

Generelt tror jeg ikke man møder voldsomheder den slags steder. Det er meget dårligt for business. Men om det så er interessante steder tvivler jeg på. Selv om Thaicorner har fået gode skudsmål af erfarne folk herindefra. Der er dog flest transvestitter og transseksuel.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg fik høre af en GP at der er flere der går til Cafe Vivaldi ved Tivoli.

Nej, jeg har ikke været der.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.