Kesse1232 12 Skrevet 19. Februar, 2020 Er der nogen anbefalinger på gade piger/ en sex bar hvor der er stille og roligt? Med det mener jeg ingen voldsomme typer/opførsel i nærheden af rådhuspladsen i aften? Håber på svar, god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trekanten Skrevet 21. Februar, 2020 Thaicorner er vel stille og og rolig? Hvad siger andre? Eks-Buddha bar på vesterbro torv er også rimeligt sikker så længe man følger stedets flow. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trekanten Skrevet 21. Februar, 2020 Det kommer vel også an på hvad man har tænkt sig skal ske når man er der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 22. Februar, 2020 Selv om jeg bor midt i området, har jeg næsten ingen erfaring med sexclubber og den slags. Den forhenværende Buddha Bar, der før var befolket af ludere og lommetyve og sådan nogle som mig er vist blevet lidt mere eksklusivt. Generelt tror jeg ikke man møder voldsomheder den slags steder. Det er meget dårligt for business. Men om det så er interessante steder tvivler jeg på. Selv om Thaicorner har fået gode skudsmål af erfarne folk herindefra. Der er dog flest transvestitter og transseksuel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bombadilla 158 Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg fik høre af en GP at der er flere der går til Cafe Vivaldi ved Tivoli. Nej, jeg har ikke været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg