Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Jeg søger en med god massør erfaring til kroniske ryg og nakke smerter. Skriv gerne for spïrgsmål? Knus mettexxx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 19. Februar, 2020 Ville nok hjælpe du skrev noget geografi ind i dit opslag. Ikke jeg melder mig som massør, selvom jeg da godt kan smøre lidt olie på din nakke og skuldre - Og smide en happy ending på som bonus Er ment for din egen skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Hehe, du er velkommen til at kontakte? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. Februar, 2020 Tråden skulle nok have stået under efterlysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Ups, min fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 19. Februar, 2020 Borende X skrev, for 7 minutter siden: Tråden skulle nok have stået under efterlysninger. Ja men hvor? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 20. Februar, 2020 Det skulle vel ikke have noget at gøre med dine, efter eget udsagn, voldsomme fortrin, så ville det vel kunne løses af en permanent bryst holder?, tror der er mange der vil melde sig frivilligt herindefra, nå spøg til side, en bryst reduktion ville vel så kunne hjælpe? (Og nej, jeg melder mig ikke, jeg er ikke bryst mand, men mere til timeglasfigur og en flot røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playthisrecordloud 0 Skrevet 20. Februar, 2020 Jeg er god til at give massage. Skriv PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg