Bagfraforfra 31 Skrevet 19. Februar, 2020 Hej jeg kan ikke lure om det er fake, men har nogle været i kontakt med hende her? https://annoncelight.dk/showad/292516 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 19. Februar, 2020 Den lugter langt væk. Ville ikke røre den med en ildtang. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bagfraforfra 31 Skrevet 19. Februar, 2020 Smiley5 skrev, for 6 minutter siden: Altså en ting der er helt sikkert det er at billederne er i alle fald ikke af hende, prøv at lave en google billede søgning af hendes billeder jeg ville nok ikke turde at sende et ansigts billede til hendes mail... Godt så. Havde ikke lige gjort det her via tlf. en skam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 122 Skrevet 19. Februar, 2020 Smiley5 skrev, for 5 minutter siden: Altså en ting der er helt sikkert det er at billederne er i alle fald ikke af hende, prøv at lave en google billede søgning af hendes billeder jeg ville nok ikke turde at sende et ansigts billede til hendes mail... Heller ikke ansigts billede herfra Ellers et par nydelige bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 19. Februar, 2020 mignuigen skrev, for 2 timer siden: Den lugter langt væk. Ville ikke røre den med en ildtang. Pas nu på, hun studerer jura. Du kan blive anklaget for injurier 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saxon 115 Skrevet 20. Februar, 2020 Vil tro at det er et scam der går ud på at efter en eller to mails skriver hun om i ikke fremover kan skrive sammen på en af de sider hvor du skal betale for hver besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 20. Februar, 2020 Ja, det virker til at være lidt for godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg