Justfun 29 Skrevet 19. Februar, 2020 Jeg har besøgt Kaya i går i Svalereden. jeg har besøgt hende tidligere, og lavet en anmeldelse af hende. Hun er en utrolig dejlig kvinde, let at tale, godt humør og yder en god service ingen hastværk her. Så hende kan i roligt besøge. Udsende og priser findes på hendes annonce. Kaya 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Høvdingen 600 Skrevet 19. Februar, 2020 Jeg er noget i tvivl om Justfuns skriv er en anmeldelse …. eller snarere just fun? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 20. Februar, 2020 Justfun skrev, for 10 timer siden: Jeg har besøgt Kaya i går i Svalereden. jeg har besøgt hende tidligere, og lavet en anmeldelse af hende. Hun er en utrolig dejlig kvinde, let at tale, godt humør og yder en god service ingen hastværk her. Så hende kan i roligt besøge. Udsende og priser findes på hendes annonce. Kaya Tak for de pæne ord :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 20. Februar, 2020 @ Høvdingen. Tja det var for at fortælle om min oplevelse af Kaya. Sexen opleves jo forskelligt afhængig af hvem man er. Men jeg var fuldt ud tilfreds med servicen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 21. Februar, 2020 Kaya kan varmt anbefales 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hubby 61 Skrevet 19. April, 2020 Nu kan vi glæde os igen...….Kaya er skøn 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 7. Maj, 2020 hubby skrev, den 19.4.2020 at 23:00: Nu kan vi glæde os igen...….Kaya er skøn Og JEG NYDER at være startet op igen :-* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 7. Maj, 2020 hubby skrev, den 19.4.2020 at 23:00: Nu kan vi glæde os igen...….Kaya er skøn Og jeg NYDER at være igang igen selv om det er mindre end jeg plejer :-* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 9. Maj, 2020 Kaya_nr1 skrev, den 7.5.2020 at 05:11: Og jeg NYDER at være igang igen selv om det er mindre end jeg plejer :-* Og det bedste af det hele er, at du kommer til Fyn i næste uge..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 9. Maj, 2020 Sweetmand skrev, 1 time siden: Og det bedste af det hele er, at du kommer til Fyn i næste uge..;-) Det gør jeg nemlig og glæder mig :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 9. Maj, 2020 Kaya_nr1 skrev, for 6 minutter siden: Det gør jeg nemlig og glæder mig :-D Så er vi to skal du lige vide. Skal nyde Max og lege med din smukke krop og bryster, og ikke mindst nyde og se dig lege og suge min trængende pik..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 9. Maj, 2020 hubby skrev, den 19.4.2020 at 23:00: Nu kan vi glæde os igen...….Kaya er skøn Det håber jeg inderligt jeg også snart kan skrive herinde..;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaya_nr1 48 Skrevet 10. Maj, 2020 Du er hvert fald velkommen i Odense på torsdag d 14 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweetmand 346 Skrevet 10. Maj, 2020 Kaya_nr1 skrev, for 1 time siden: Du er hvert fald velkommen i Odense på torsdag d 14 Tusinde tak.;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg