Hop til indhold

Vanessa - lettisk skønhed❤️❤️

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at hende her linker til disse anmeldelser, og det er ikke hende der skrives om, og regner med TS @Miller's Crossing vil give mig medhold i dette.

Skrevet
½angel skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på at hende her linker til disse anmeldelser, og det er ikke hende der skrives om, og regner med TS @Miller's Crossing vil give mig medhold i dette.

What?

Vil det sige at Millers ikke anmelder denne pige ( i teksten står der Polen og ikke Baltikum som Milkers pige var fra)

Miller har de skifter pigen?

Redigeret af Liverpool

Skrevet
Liverpool skrev, Lige nu:

What?

Vil det sige at Millers ikke anmelder denne pige ( i teksten står der Polen og ikke Baltikum som Milkers pige var fra)

Skrevet
½angel skrev, den 26.4.2021 at 22:29:

Samme skete med matildas side lige pludselig var der billeder af en anden pige sikkert sød men langt fra så perfekt som matilda

Skrevet
  • Author

Jeg kan bekræfte, at pigen på fotos ikke er den Vanessa, som jeg har anmeldt i denne tråd.

Jeg har skrevet det samme til vores jyske brødre, da pågældende pige lige har været i Århus. 

Denne pige er åbenbart polsk og taler dårligt engelsk.   "Min" Vanessa er fra Letland  og taler glimrende engelsk. 

Miller's

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.