Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere anmeldt Vanessa, da hun sidst var i Danmark tilbage i november. Hun holdt, hvad hun lovede dengang - nemlig at vende tilbage i det nye år - og heldigvis for det. Sikke en dejlig tøs. 

Vanessa er en gudesmuk lettisk pige i starten af 20-erne. Har ændret lidt i sit udseende siden sidst. Hun er blandt andet ikke så langhåret længere, og håret er blevet farvet. Billederne ligner ikke alle. Jeg synes, de sidste billeder, hvor hun sidder med en bog, ligner mest. Men for pokker hvor er hun dejlig:wub: Pæn højde omkring de 170 cm. Det smukkeste ansigt. Det lækreste hår. Den flotteste figur med den lækreste røv. Og nok de lækreste bryster, jeg har haft berøring med på en GP (og nok også alle andre;)). Perfekt C-skål. 

Vanessa er ganske god til engelsk og meget let at tale med. Sød og cute. 

Sexen var fremragende. Stort nærvær og indlevelse. Vi startede stående med tungekys og kærtegn og berøring på hendes vidunderlige bryster, der nærmest står af sig selv. Herefter økofransk og 69 i sengen. Stadig tilføjet saftige tungekys. Det endte med cow-Girl med udsigt til hendes vidunderlige bryster og med en stønnen, der lød helt ægte:P Så kunne jeg ikke længere og kom dybt inde i hende. GFE i topklasse. 

Efter sexen var der lidt tid til at småsludre. Vi talte om de baltiske landes tilknytning til Rusland. Og at mange blandt andet også Vanessa taler russisk. 

Lejligheden ligger meget centralt  tæt på Vandkunsten. Dejlig bylejlighed med udsigt over kanalen og med bad og stor dobbeltseng. Må være dyrt at leje sig ind her.  

Vanessa fortalte, at hun ikke har særligt travlt. Jeg har da heller ikke set nogle anmeldelser af hende, siden hun kom til Danmark i torsdags. Og det er da synd:huh: Und jer selv den oplevelse. Hun er her mindst en uge endnu. 

Miller’s 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Miller - det er meget fristende. Har været tæt på at prøve hende af på din sidste anbefaling :rolleyes:

Men de lettiske piger ligger generelt i den høje ende, især når man regner ekstra ydelser med. Med de priser må man jo begrænse sig til en yderst lav frekvens :wacko: ...og siden priserne allerede er høje synes jeg ærlig talt det burde være full service. Der får jeg det lidt som når man køber en bil og skal betale ekstra for at få rat i bilen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er faktisk synd overhovedet at tale om penge om en pige i denne klasse. I en af @cobhams højeste engleordener. Med mulighed for at nå den øverste. Op hvor Filippa, Mia, Stella og Lizbeth befinder sig. Sådanne  piger er ubetalelige.  

Hvis vi endelig skal tale om pris, så synes jeg bestemt ikke, at 30 min inkl. SF og masser af tungekys for 1000 kr. er dyrt for en pige i den kaliber. 

Jeg føler mig tværtimod ret priviligeret over i det hele taget at få mulighed for at være sammen med så ung, sød og smuk pige. 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er fantastisk ud. Og hvis billederne stemmer og hun kan levere en god GFE oplevelse, så er det uden tvivl hver en krone værd. Skønhed på højt niveau kan jo ikke rigtigt gøres op i kolde kontanter. Det skal bare opleves, uanset hvad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, for 17 timer siden:

Hvis vi endelig skal tale om pris, så synes jeg bestemt ikke, at 30 min inkl. SF og masser af tungekys for 1000 kr. er dyrt for en pige i den kaliber. 

Miller's Crossing skrev, for 19 timer siden:

Vanessa fortalte, at hun ikke har særligt travlt.

This might have happened because she dropped her prices a bit. I've been following her ad and last week she had her 30 minutes at 1200 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Skønhed på højt niveau kan jo ikke rigtigt gøres op i kolde kontanter. "

Øh, er det ikke lige præcis, hvad pigerne gør ? Med få undtagelser er det en tæt sammenhæng mellem pris og udseende/service

Del dette indlæg

Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 14 minutter siden:

Du er ikke den eneste.

Jeg har også prøvet at komme i kontakt med hende, men desværre uden held.

Ringede du eller bare holdt dig til SMS?

Tænker at hun er lidt selektiv, ift. til ikke at slide sig selv fuldstændigt ned, men alligevel...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ind til videre kun sendt hende sms'er. Nogle gange er det bedre at sende SMS frem for at skrive. Det foretrækker jeg i hvert fald selv at gøre. Men måske man bare skulle ringe til hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miller's Crossing skrev, den 19.2.2020 at 20:09:

Jeg har tidligere anmeldt Vanessa, da hun sidst var i Danmark tilbage i november. Hun holdt, hvad hun lovede dengang - nemlig at vende tilbage i det nye år - og heldigvis for det. Sikke en dejlig tøs. 

Vanessa er en gudesmuk lettisk pige i starten af 20-erne. Har ændret lidt i sit udseende siden sidst. Hun er blandt andet ikke så langhåret længere, og håret er blevet farvet. Billederne ligner ikke alle. Jeg synes, de sidste billeder, hvor hun sidder med en bog, ligner mest. Men for pokker hvor er hun dejlig:wub: Pæn højde omkring de 170 cm. Det smukkeste ansigt. Det lækreste hår. Den flotteste figur med den lækreste røv. Og nok de lækreste bryster, jeg har haft berøring med på en GP (og nok også alle andre;)). Perfekt C-skål. 

Vanessa er ganske god til engelsk og meget let at tale med. Sød og cute. 

Sexen var fremragende. Stort nærvær og indlevelse. Vi startede stående med tungekys og kærtegn og berøring på hendes vidunderlige bryster, der nærmest står af sig selv. Herefter økofransk og 69 i sengen. Stadig tilføjet saftige tungekys. Det endte med cow-Girl med udsigt til hendes vidunderlige bryster og med en stønnen, der lød helt ægte:P Så kunne jeg ikke længere og kom dybt inde i hende. GFE i topklasse. 

Efter sexen var der lidt tid til at småsludre. Vi talte om de baltiske landes tilknytning til Rusland. Og at mange blandt andet også Vanessa taler russisk. 

Lejligheden ligger meget centralt  tæt på Vandkunsten. Dejlig bylejlighed med udsigt over kanalen og med bad og stor dobbeltseng. Må være dyrt at leje sig ind her.  

Vanessa fortalte, at hun ikke har særligt travlt. Jeg har da heller ikke set nogle anmeldelser af hende, siden hun kom til Danmark i torsdags. Og det er da synd:huh: Und jer selv den oplevelse. Hun er her mindst en uge endnu. 

Miller’s 

Jeg har også samme oplevelse. Sex akten er det bedste jeg har oplevet nogensinde . Han har meget travl nu . En meget smuk kvinde med en dejlig kropsbygning og er vel duftende . Jeg måtte skynde mig ud, så den næste kunne komme.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også været forbi, og jeg fik en rigtig kærestetur, som man altid håber at få. 
Jeg er noget ældre end hende, men det mindskede ikke hendes lyst :-)

Dejligt blow, hvor jeg imens kunne kæle for hendes perfekte store bryster.

Fedt sted også, kan anbefales. 
MS 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Magnus skrev, for 14 timer siden:

Brysterne ser fantastiske ud. Er der nogen der kan sige om de er ægte?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ballsy skrev, den 19.2.2020 at 21:34:

Tak Miller - det er meget fristende. Har været tæt på at prøve hende af på din sidste anbefaling :rolleyes:

Men de lettiske piger ligger generelt i den høje ende, især når man regner ekstra ydelser med. Med de priser må man jo begrænse sig til en yderst lav frekvens :wacko: ...og siden priserne allerede er høje synes jeg ærlig talt det burde være full service. Der får jeg det lidt som når man køber en bil og skal betale ekstra for at få rat i bilen...

Jeg er tilbøjelig til at være lidt enig med Ballsy, men altså her kun set i betragtning af at købekraften i Letland er dobbelt eller måske næsten tre-dobbelt i fht DK. Det hun tjener af 1000,- for 30 min, ville i letland svarer til omkring 2000,- eller måske 2500,- for 30 min, set i købekraft i Letland. Men det kan selvfølgelig være fuldkommen lige meget hvis man synes hun er det værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
StåDrengen skrev, for 2 timer siden:

her kun set i betragtning af at købekraften i Letland er dobbelt eller måske næsten tre-dobbelt i fht DK. 

Prøv lige dét argument på stilladsarbejderne i 3F, som forklaring på, hvorfor der ikke skal være lige løn på byggepladsen ;).

Venligst
[Boxen]

Redigeret af [Boxen]
Typo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Vanessa igen:D

Lige så stor oplevelse som de andre gange. 

Og ja - brysterne er helt naturlige og ægte. Jeg spurgte selv;)

En god og en dårlig nyhed: Hun er her til 6. marts, så der er god tid endnu. Men men så vender hun nok ikke tilbage til Danmark i hvert fald ikke som skønhedsprinsesse, der er (alt for billigt) til salg. Vanessa vil tjene lidt penge og så stoppe. Øv øv.  

Som jeg sagde til hende: “good for you, but not for us”  

Del dette indlæg

Link til indlæg
[Boxen] skrev, 1 time siden:

Prøv lige dét argument på stilladsarbejderne i 3F, som forklaring på, hvorfor der ikke skal være lige løn på byggepladsen ;).

Venligst
[Boxen]

Ingen grund til at prøve det argument i 3F, da det er en lidt dum sammenligning. Udenlandske stilladsarbejdere betaler dansk skat og bor og lever her i noget længere perioder i deres arbejdssæson. Hvis de så havde en noget ekstra høj timeløn, kunne man måske igen synes det samme.

I øvrigt må vi nok se i øjnene, at GP'ere nok aldrig vil opnå "ligeløn", ikke engang hvis de satte priserne helt ens.

Redigeret af StåDrengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer lige fra Vanessa. Guddommelig skabning, der åbenlyst er helt vild med sex. Fantastiske læber der giver kys så englene synger. Den blødeste, velsmagende fisse der elsker at blive slikket... og jeg kunne fortsætte med at liste ting. For at spare tid vil jeg bare sige hun er 10/10 i alle henseender. Sublim GFE!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren Magnus skrev, den 24.2.2020 at 18:10:

Jeg har også været forbi, og jeg fik en rigtig kærestetur, som man altid håber at få. 
Jeg er noget ældre end hende, men det mindskede ikke hendes lyst :-)

Fedt sted også, kan anbefales. 
MS 

Nu er skønheden tilbage...

besøgte hende i går på Amager, og hendes blow er helt i top. 

Billederne er rammende, og hendes væsen ligeså 

Resten er op til jeres præstation, ligesom bænkpres 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser vanvittig dejlig ud. Syntes godt nok der er mange lækre piger i øjeblikket. Vanessa er helt sikkert røget på min liste over piger der skal besøges, når der bliver mulighed for det. Nogle der ved hvor længe hun er her?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op. Sikke en smuk pige. Bare lige for at skære det ud i pap:

30 min er 1200 kr men hun skriver så følgende:

Come in mouth 300 kr  

Come in face 300 kr

Er det muligt at komme forbi, og give hende lidt protein og en hurtig omgang ansigtspleje, hvis man kan gøre det på et par få minutter.?.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...