Trucker 69 Skrevet 19. Februar, 2020 Hej, har længe tænkt på at indlede noget med en sugargirl. Har set på hjemmesiden. Er bare lidt urolig omkring den faste månedlige betaling og afmelding deraf. Spørgsmål! Er det let at afmelde sig, man bliver ikke snydt? Kan man se på kontoudtoget hvor der bliver trukket fra? På forhånd tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RunningMann Skrevet 19. Februar, 2020 Trucker skrev, for 8 minutter siden: Hej, har længe tænkt på at indlede noget med en sugargirl. Har set på hjemmesiden. Er bare lidt urolig omkring den faste månedlige betaling og afmelding deraf. Spørgsmål! Er det let at afmelde sig, man bliver ikke snydt? Kan man se på kontoudtoget hvor der bliver trukket fra? På forhånd tak for svar det er nemt nok at afmelde dig igen, husker ikke hva der stod på konto udtog, er single så betyder intet for mig. pas på er en del useriøse derinde som tar røven på sådan nogle som os, er selvfølgelig også seriøse indimellem, men jeg har bevidst valgt det fra .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 19. Februar, 2020 Trucker skrev, for 11 minutter siden: Er det let at afmelde sig, Ja Trucker skrev, for 11 minutter siden: Kan man se på kontoudtoget Det er forklaret her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trucker 69 Skrevet 19. Februar, 2020 Super, tak for svar. Det gør mig lidt mere tryg. Tror jeg vil give det et skud, og ser om jeg kan finde en pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 206 Skrevet 19. Februar, 2020 Trucker skrev, for 17 minutter siden: Hej, har længe tænkt på at indlede noget med en sugargirl. Har set på hjemmesiden. Er bare lidt urolig omkring den faste månedlige betaling og afmelding deraf. Spørgsmål! Er det let at afmelde sig, man bliver ikke snydt? Kan man se på kontoudtoget hvor der bliver trukket fra? På forhånd tak for svar På min mobilepay står der Datech ApS - på min Danske Bank står der DATECH APS/AARHUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 19. Februar, 2020 Jeps, man kan betale med MobilePay for en periode ad gangen, så starter der ikke noget abonnement. (Der er nu heller ikkeproblemer med at afmelde abb - man skal bare huske det; f. eks. samtidig med at man opretter det). De advarer om at med MobilePay risikerer man at der står sugardaters på kontoudtoget - måske for at skræmme folk; de vil hellere ha' abonnementskunder. Men har også kun set DaTech med MP. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 19. Februar, 2020 Betaler du med mobilepay ophører abb når det udløber, det fornyes ikke automatisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hillarin 30 Skrevet 19. Februar, 2020 Køber du f.eks et abonoment i en måned, så får du at vide at det bliver automatisk forlænget, såfremt du ikke laver en aktiv handling. Derefter går du ind på dine kontooplysninger på din profil, vælger automatisk forlængelse fra ved at fjerne et flueben. Derefter står der med tydelig skrift " automatisk forlængelse slået fra " . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 19. Februar, 2020 man kan også gå i en bank og lave en indbetaling til deres konto nr eller bare lave en konto overførslen og skrive et eller andet tilfældigt og så e-maile dem og skrive hvilken profil man overføre til så åbner de abonnentet. det gjorde jeg da jeg var på :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg