Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 716 Skrevet 19. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, for 25 minutter siden: Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :* Synes da bare at søde dig skal søge hend til søde mig :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Hehe, den hører jeg lidt ofte. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, for 2 timer siden: Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Må vi se dem? Altså brysterne - ikke BH-erne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MetteRasmussen94xx Skrevet 19. Februar, 2020 Ja kunne være. Er ikke den store flasher, men pga. Lille højde ser de voldsomme ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 19. Februar, 2020 (edited) Der er jo forskellige event firmaer, der bruger piger til diverse event, som reklame piger, serverings piger etc. Mit firma har ofte til event, hyret piger i bikini, shorts og top o.lign til servering for gæsterne, omdeling af brochure, måske det var noget at undersøge. Redigeret 19. Februar, 2020 af Æ´Synderjyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 19. Februar, 2020 Lav en annonce herinde. Der skal nok være masser af mænd, der gerne vil lege med dine bryster m.v. og give et økonomisk bidrag til jeres fællesøkonomi. Højden er intet problem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 19. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, for 4 timer siden: Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :* Landsholdets omklædningsrum: 23569792_147066009353129_8136954497348927488_n.mp4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 20. Februar, 2020 Et billede ville nok hjælpe på det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 21. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, den 19.2.2020 at 18:38: Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Måske er det bare mig der læser ovenstående forkert, men hvis det er din egen idé er der jo ingen grund til at nævne at kæresten gerne ser, at du sælger seksuelle ydelser om smider pengene ned i fælleskassen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 22. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, den 19.2.2020 at 18:38: Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :* Spøjst sted at lave sådan et opslag, medmindre man kun ønsker lumre svar og ønsker om et gratis kig :D Det er da “bare” kontakte modelbureauerne. De har ikke kun brug for slanke piger på max 19 år, men også mennesker der har særligt imponerende kropsdele, f.eks. hænder, fødder eller bryster. Måske til en ølreklame. ;) Afsted, afsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 22. Februar, 2020 TheVoice skrev, for 6 timer siden: du sælger seksuelle ydelser Det står der intet om i trådstart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 26. Februar, 2020 MetteRasmussen94xx skrev, den 19.2.2020 at 18:38: Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :* Hej Mette jeg vil gerne være kunde:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 26. Februar, 2020 Snedker skrev, for 48 minutter siden: Hej Mette jeg vil gerne være kunde:-) Måske skal du forklare hvilket event? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg