Hop til indhold
Guest MetteRasmussen94xx

Noget job som søger kæmpe bryster?

Recommended Posts

Guest MetteRasmussen94xx

Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :*

Del dette indlæg

Link til indlæg
MetteRasmussen94xx skrev, for 25 minutter siden:

Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. Skal siges at jeg ikke den gængs,veltrimmede model type. Er lille og chubby 155cm/87kg. Jeg kan tilgæld kompensere ved at jeg bruger100h/110i i bh størrelse. Så henvender mig mest til event som skal bruge en pige med rigtig store brystrr? Nogen som har et forslag hvor jeg skal søge hen? Spørgsmål modtages gerne? Knus mettexx :*

Synes da bare at søde dig skal søge hend til søde mig :0)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MetteRasmussen94xx

Ja kunne være. Er ikke den store flasher, men pga. Lille højde ser de voldsomme ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo forskellige event firmaer, der bruger piger til diverse event, som reklame piger, serverings piger etc. 
Mit firma har ofte til event, hyret piger i bikini, shorts og top o.lign til servering for gæsterne, omdeling af brochure, måske det var noget at undersøge. 

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
MetteRasmussen94xx skrev, den 19.2.2020 at 18:38:

Heej guys and dolls. Jeg er herinde på min kærestes forandledning, fordi at han mener at jeg bør kunne skaffe et suplleament til vores nyligt oprettede fælles okønomi pga. Min kropsfigur. 

Måske er det bare mig der læser ovenstående forkert, men hvis det er din egen idé er der jo ingen grund til at nævne at kæresten gerne ser, at du sælger seksuelle ydelser om smider pengene ned i fælleskassen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spøjst sted at lave sådan et opslag, medmindre man kun ønsker lumre svar og ønsker om et gratis kig :D 

Det er da “bare” kontakte modelbureauerne. De har ikke kun brug for slanke piger på max 19 år, men også mennesker der har særligt imponerende kropsdele, f.eks. hænder, fødder eller bryster. Måske til en ølreklame. ;) 

Afsted, afsted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 6 timer siden:

du sælger seksuelle ydelser

Det står der intet om i trådstart.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Mette

jeg vil gerne være kunde:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Snedker skrev, for 48 minutter siden:

Hej Mette

jeg vil gerne være kunde:-) 

Måske skal du forklare hvilket event?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...