Hop til indhold

Thai massage Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg kigget meget på den her profil og jeg vil rigtig gerne høre om nogen at jer har været der og kan give en anmeldelse :)

Linket til profilen er her:
https://annoncelight.dk/showad/231047

Jeg har ikke selv været på adressen men jeg har ringet flere gange til det telefon nummer som står oplyst, men jeg kan ikke komme igennem.
Har noget at jer været der eller har prøvet at ringe til stedet ?

Skrevet

Har besøgt hende da hun havde det i en lejlighed.  Ok sex. Har aldrig fået massage ved  , dog besøgt hende 3-4 gange i lejligheden. Sød pige. Men hun er blevet meget umulig at komme i kontakt med ..

Skrevet

Har været forbi for ca 14 dage siden ,og ikke noget at råbe hurra for ! men det er vel som så mange andre steder i Frederikshavn ! Jævnt kedeligt , og dyrt . Har prøvet 5 steder i byen gennem de sidste par år når jeg var i Danmark. 

God dag 

Skrevet

Du har ret Tronheim.

Det er bestemt ikke i Frederikhavn man får den største Thai oplevelse i verden. :-)

Skrevet

Det er bare så sørgeligt :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.