Hop til indhold
Cowboy2020

Nye piger i Karby, Mors

Recommended Posts

Hvis man går ind på annoncelight.dk og søger på "Karby" https://annoncelight.dk/search/karby?region=DK&type=female kommer der hele 6 annoncer. Karby ligger på Mors. Det ligger pænt stykke ude på landet. Det virker lidt utroligt at der er 6 piger der arbejder der. Det kan selvfølgelig være at det er rigtig nok. Har søgt på nogle af billederne og de var gode nok. De fandtes ikke andre steder på nettet. Pigerne ser også flotte ud. 

Er nysgerrig om der er nogle der kender til pigerne? Kan man forvente nogenlunde service?

Annonceteksten er ikke særlig beskrivende, bort set fra en af pigerne. De andre skriver intet om hvad man kan forvente. Derfor frygter man at det hurtigt kommer til at handle om at få en ud af døren hurtigst muligt

Annoncerne er på engelsk og mange af de udlandske piger rejser rundt og arbejder flere steder. Det i sig selv, er der intet galt i. Men desværre så er det ikke med til at højne service niveuet da ens omtale meget lille betydning har, og faste loyale kunder er ikke det man går efter.

Hende der tiltaler mig mest er Sara. Flot pige. Hun har en del makeup på billederne, så lidt svært at forestille sig hvordan hun ser ud hvis man møder hende. Er der nogen der kender hende?

Det kan sagtens være at man får super service hos dem. Men man er jo altid lidt skeptisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck det er sgu et godt stykke ud på Mors, mon ens GPS hænger ved derude.

Og når der er så mange piger tilknyttet et sted, så lugter det lidt af en pimp som trækker udenlandske piger til

Eller er det 1 pige som har pyntet sig med lånte fjer og på den måde trækker fyre til sig. Læg mærke til at alle tager 500 kr for 15 min

Men smut en tur derud og se om det ikke er rigtigt, du har jo ret til at vende om i døren hvis det ikke var din kop the

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de ser fine ud. Jeg har en formodning om at de ikke bliver hængende der i ret lang tid. Og så kan jeg ikke rigtig se fidusen i at gå videre med det. Men bliver de ved med at være der så ender det jo med at man bliver nød til at undersøge sagen nærmere. 

2cool: ja de har alle de samme priser. Men er det muligt at de bare er et hold piger der rejser sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cowboy2020 skrev, for 4 timer siden:

Ja de ser fine ud. Jeg har en formodning om at de ikke bliver hængende der i ret lang tid. Og så kan jeg ikke rigtig se fidusen i at gå videre med det. Men bliver de ved med at være der så ender det jo med at man bliver nød til at undersøge sagen nærmere. 

2cool: ja de har alle de samme priser. Men er det muligt at de bare er et hold piger der rejser sammen?

Mors er så langt ude og tynd befolket at det næppe er nok til et hold af piger uanset prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...