Hop til indhold

Recommended Posts

Frank67 skrev, for 37 minutter siden:

Hey Venner

Vil lige fortælle jeg har prøvet det nye  “ Kæresteoplevelse “ hos den lille Røde.

Vildt frækt :), blev nusset, kælet, kysset rigtigt meget. Lækker sex og fed oplevelse :):)

Resten af møderene og dagen bliver så meget nemmer. 
God dag til alle :D

https://annoncelight.dk/showad/283573

He He ja jeg faldt også for den Gfe oplevelse hos hende:P

Virkelig kærlig og virker næsten halvforelsket, så dejligt.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 9 minutter siden:

og priserne.... 400 for fem minutters dansk. Laver hun en kø, er der 4800 i timen....

Så kunne du jo booke 30 min Gfe for 1000 kr, incl fransk, dansk, sprøjt, græsk og slug... Det er måske også dyrt i din mening? 

Ifølge hende er der faktisk en del der vælger lyn blow eller dansk i kun 5 eller 10 min da de kommer i deres frokost pause.. 

Er man utilfreds med prisen kan man jo bare booke noget andet eller et andet sted... 

Men en hurtig gang dansk med slug for 400 er da langt fra dyrt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Husven og mere til.. skrev, 1 time siden:

Personlig PR konsulent?

Personlig PR konsulent? ????????

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter2 skrev, for 13 minutter siden:

græsk i 5 min, kun 500kr.

2.dansk i 5 min, kun 400kr.

3. Lyn blow med slug 300kr

Wow du kunne skrive 3 priser fra en annonce med 8 menuer? 

Hvorfor ikke læse mit indlæg som jo netop viser forskellen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Husven og mere til.. skrev, for 9 minutter siden:

@BlackMagic2020

Bare min egen ide om, at Frank67 og Blotto er samme person, og måske endda den samme som den lille Røde :-)

 

Wow så fordi man er 2 mænd der deler samme begejstring for en gp så er der fusk i det? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blotto skrev, for 40 minutter siden:

Wow så fordi man er 2 mænd der deler samme begejstring for en gp så er der fusk i det? 

 

https://www.eroguide.dk/forum/profile/47013-frank67/

Har nærmest kun oprettet sin profil, for at kunne skrive rosende omtaler af den lille røde - 3 stk. d. 9. dec., samme dag som profilen er oprettet, hvoraf de 2 er næsten enslydende og jeg har derfor bedt admins om at kigge nærmere på forholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 1 minut siden:

https://www.eroguide.dk/forum/profile/47013-frank67/

Har nærmest kun oprettet sin profil, for at kunne skrive rosende omtaler af den lille røde - 3 stk. d. 9. dec., samme dag som profilen er oprettet, hvoraf de 2 er næsten enslydende og jeg har derfor bedt admins om at kigge nærmere på forholdet.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, mindes bare jeg har set ham skrive om nogle andre... 

Men hey jeg er selv ny på siden og hvis rosende om om kun en eller 2 piger på en mdr gør at man ryger ud så be my guest:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for ca et år siden, når hun var forholdsvis ny i branchen. Den gang kunne man godt købe en time (hvilket jeg gjorde). Det var ret god gfe med dybe kys, herligt blow, og sex i flere forskellige positioner. Hun var lidt ældre end jeg havde forventet, men jeg synes oplevelsen var helt ok i forhold til prisen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
newpussyhunter2 skrev, den 19.2.2020 at 13:28:

og priserne.... 400 for fem minutters dansk. Laver hun en kø, er der 4800 i timen....

Man kan næsten møde forgængeren/afløseren i døren, så der bliver slugt igennem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...