Hop til indhold
Guest Tyrion

Nadie eller Exotic Linda?

Recommended Posts

Guest Tyrion

Havde egentlig bestemt for at besøge Linda senere i dag. Men nu er Nadie tilbage og hende har jeg haft mange dejlige stunder med.. Hvad skal man dog gøre.. 

@1955 Hvis du får besøgt Linda i dag som planlagt, håber jeg din anmeldelse kan hjælpe mig lidt på vej :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

er det denne Nadie du omtaler?

passer billederne & hvilken nationalitet?

Nogen der har prøvet et blowjob "med finish i munden" hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nadie is really sweet been with her a few times and o remember each time. Gonna be honest though first time was average she was rly careful and not really forward but second and onward you really got what u asked for and she pushed ur limits well :)

 

her pictures and nationality is accurate.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EA93 skrev, for 12 timer siden:

Nadie is really sweet been with her a few times and o remember each time. Gonna be honest though first time was average she was rly careful and not really forward but second and onward you really got what u asked for and she pushed ur limits well :)

 

her pictures and nationality is accurate.

Nadie is always gentle the first time, if she dont not know what you want or like, but if you tell her before you come, you Get value for the  money, I have visited Nadie many times and it is always amazing, there is No focus on time, she not trying to sell extra - even if you only pay for 15 minutes, you get blow without rubber and Can cum where you like -also in mouth.:biggrin:

Have a good day 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...