Lonilani 0 Skrevet 17. Marts, 2013 Hej. Er der nogle, der har nogle erfaringer med hende: http://massage.side6.dk/transthays Ser super fræk ud! :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 17. Marts, 2013 Jeg var også meget optaget af de fine billeder. Jeg har fundet ud af at de er ihvertfald 3 år gamle, fandt en tråd med de samme billeder fra 2009. Andre tråde giver et overvejende positivt billede af hende, men jeg kunne ikke finde noget der er opdateret for nyligt. Jeg vil også meget gerne høre om positive oplevelser derfra. BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbassen 74 Skrevet 17. Marts, 2013 Jeg var også meget optaget af de fine billeder. Jeg har fundet ud af at de er ihvertfald 3 år gamle, fandt en tråd med de samme billeder fra 2009. Andre tråde giver et overvejende positivt billede af hende, men jeg kunne ikke finde noget der er opdateret for nyligt. Jeg vil også meget gerne høre om positive oplevelser derfra. BB Hvor er de andre tråde . . . . Nogle link ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lonilani 0 Skrevet 18. Marts, 2013 Hvor er de andre tråde . . . . Nogle link ? Ok. Så har det måske ændret sig lidt siden da. Jeg kigger videre. Tak for svar! L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ftrftr 0 Skrevet 19. Marts, 2013 Hun ser ellers rimelig fine ud. Men ja hendes anmeldelser er lidt 50/50. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg