Hop til indhold

Recommended Posts

2cool skrev, for 6 timer siden:

 

Lynet2019 skrev, for 7 timer siden:

Fake foto.  De benyttes af flere useriøse steder 

Kære lynet2019 og 2cool.

Hvorfor hulan gør i jer ikke den lille ulejlighed, lige at læse annoncen inden i straks går i gang med at lege politibetjente.

Stedet i Fuglebjerg har fra dag et, skrevet følgende:

Virkelige skønne time med fire smukke nye piger..
BEMÆRKET: vi garanterer at alle pigerne er så smukke som på billederne....

 

Dem jeg har mødt har været mindst ligeså lækre som billederne, men at de bruger ikke egne billeder gør dem jo ikke til et fake sted, men måske mere for at beskytte sig selv mod genkendelse af måske familiære årsager eller andet.

Har I selv været forbi og se på varerne? Måske det var en ide, og så kunne i jo lige skrive en lille fin anmeldelse i stedet for. :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @frddblk

Hvorfra ved du om jeg ikke har givet mig tid til at nærlæse deres annonce, for det har jeg. Jeg kan også konkludere at så snart et billede kan findes på http://tineye.com så er det ikke det du møder i døren. Alle forventer jo at pigerne bruger retvisende billeder af dem selv. F.eks hende Yaya som kan findes på tineye, hun er ihvertfald ikke skjult ordenligt så hendes forældre eller andre ikke kan genkende hende. Men hey er billedet misvisende, så kan jeg godt se hun aldrig bliver genkendt.

Desuden så besøger jeg aldrig thai piger, de siger mig intet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
frddblk skrev, for 14 timer siden:

Nope ikke endnu, men overvejer stærkt at køre ned og se på sagerne. :D

Jeg er lutter øren, når du har været der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, den 19.2.2020 at 07:36:

Kære @frddblk

Hvorfra ved du om jeg ikke har givet mig tid til at nærlæse deres annonce, for det har jeg. Jeg kan også konkludere at så snart et billede kan findes på http://tineye.com så er det ikke det du møder i døren. Alle forventer jo at pigerne bruger retvisende billeder af dem selv. F.eks hende Yaya som kan findes på tineye, hun er ihvertfald ikke skjult ordenligt så hendes forældre eller andre ikke kan genkende hende. Men hey er billedet misvisende, så kan jeg godt se hun aldrig bliver genkendt.

Desuden så besøger jeg aldrig thai piger, de siger mig intet. 

Hej 2cool

Jeg ved udmærket godt at der er mange fake annoncer, men hvis du har fulgt lidt med på forum, så burde du også have gennemskuet at der florerer en lille håndfuld thaiklinikker, som bruger et stort set identisk setup og brug af billeder. de thaiklinikker jeg omtaler har alle rimelige anmeldelser, og dem som kender stederne bemærker også at billeder illustrerer hvad man nogenlunde kan forvente at møde hvis man dukker op.

Og nej, jeg ved ikke om du har brugt tid på at nærlæse annoncen, men havde du det havde du vel observeret teksten. Virkelige skønne time med smukke piger i Fuglebjerg
BEMÆRKET: vi garanterer at alle pigerne er så smukke som på billederne.
De er søde, charmerende og alle er veluddannet. De vil alle tage godt imod dig, og give dig en uforglemmelig oplevelse. Du vil helt sikkert nyde din massage og vi er sikre på vi vil se dig igen."


Kender fint tinieye og andre, men lige på de her thaisteder giver det jo ikke mening at bruge dette redskab. Eneste det bidrager med er at skræmme EG brødre væk.
Ved godt at det ikke var dig der skrev "Fake foto.  De benyttes af flere useriøse steder " men havde jeg ikke skrevet, så var #skurken jo blevet skræmt væk. Godt for ham? Godt for klinikken? Godt for jer? Eller måske bare ikke godt for nogen. :wacko: 
Og at du så kvitterer med at skrive at du aldrig besøger thai-piger da de intet siger dig, så fatter jeg bare endnu mindre at du så overhovedet gider bruge tiden til at kontrollere for fake billeder.

Billederne af Ayya er jo så ikke af hende, så hun må jo antages at være okay skjult . :wink:

Men vi er da heldigvis nogen her på EG som nyder godt af stedet, da vi måske bor lidt ude i provinsen. Jeg vil bestem at deres forretning kører, så jeg kan komme både for velvære, massage og lidt fuldpakke ind i mellem.
 

Bedste hilsener fra frddblk, med ønsket om en god søndag

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, den 19.2.2020 at 14:36:

Jeg er lutter øren, når du har været der :)

Hej #Skurk

Jeg er ikke nået derned endnu, da jeg lige havde en lille drøm om duo jeg gerne ville prøve. Så må lige vente til næste måned med fuglebjerg.
Men du kan trygt tage derned. Der plejer at være mindst et par stykker som er okay lækre piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
frddblk skrev, den 23.2.2020 at 17:00:

Hej #Skurk

Jeg er ikke nået derned endnu, da jeg lige havde en lille drøm om duo jeg gerne ville prøve. Så må lige vente til næste måned med fuglebjerg.
Men du kan trygt tage derned. Der plejer at være mindst et par stykker som er okay lækre piger.

Er det de to piger nede på stop 39 du skulle besøge? I så fald så giv lige lyd, om det var pengene værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest naughtypatrick
2cool skrev, den 19.2.2020 at 07:36:

Kære @frddblk

Hvorfra ved du om jeg ikke har givet mig tid til at nærlæse deres annonce, for det har jeg. Jeg kan også konkludere at så snart et billede kan findes på http://tineye.com så er det ikke det du møder i døren. Alle forventer jo at pigerne bruger retvisende billeder af dem selv. F.eks hende Yaya som kan findes på tineye, hun er ihvertfald ikke skjult ordenligt så hendes forældre eller andre ikke kan genkende hende. Men hey er billedet misvisende, så kan jeg godt se hun aldrig bliver genkendt.

Desuden så besøger jeg aldrig thai piger, de siger mig intet. 

Der er mange steder der ikke anvender egne fotos. Dette betyder ikke de er useriøse, der er en del af pigerne der ikke ønsker deres ansigt frem fordi de bor i lokalområdet eller ikke ønsket Gud og hvermand skal vide hvad de laver. Så stop dig selv. Hvis du ikke har været der eller kender stedet/pigerne så kan du ikke udtale dig om det. Kan du udtale dig om foto? Ja bestemt, men igen så skriver de i annonen pigerne er søde og smukke som på billederne, de skriver ikke det er den samme, selvom der hos dem har været de rigtige piger også, blot med sløret ansigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 12 timer siden:

Er det de to piger nede på stop 39 du skulle besøge? I så fald så giv lige lyd, om det var pengene værd.

Ohhh no....  Absolut ikke dem.
Men to søde polske piger. Se link her linket her. 

Satme guf.... Men de er væk igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, den 23.2.2020 at 17:00:

Men du kan trygt tage derned. Der plejer at være mindst et par stykker som er okay lækre piger.

Altså Fuglebjerg, 

Får man et udvalg at vælge imellem??? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, den 18.2.2020 at 23:42:

Nope ikke endnu, men overvejer stærkt at køre ned og se på sagerne. :D

@Harran Hvad er du uenig i? Jeg undres over din reaktion... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 23.1.2022 at 00:39:

Altså Fuglebjerg, 

Får man et udvalg at vælge imellem??? 

De plejer at være to....

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, 1 time siden:

@Harran Hvad er du uenig i? Jeg undres over din reaktion... 

Sorry.... havde ikke set posten var så gammel som den er. Beklager.

Del dette indlæg


Link til indlæg
frddblk skrev, for 10 timer siden:

Sorry.... havde ikke set posten var så gammel som den er. Beklager.

Nu 2 år senere har jeg genlæst tråden og havde helt glemt den, @frddblk, men kan nu godt forstå, hvorfor den blev sat, efter at have læst tråden.

Min sørgelige smiley blev ikke sat på, fordi jeg er uenig som sådan - men blot på grund af mængden af kommentarer der ikke indeholder reel viden eller informationer.

 "jeg overvejer at besøge dem", hjælper vel ingen overhovet ( specielt ikke, når du i de to år der er gået ikke fik besøgt dem). Derfor min sørgelige smiley.

Hele tråden ender da også med at alle siger reelt ingenting overhovedet.

"Skurken" stiller et simpelt spørgsmål om Yaya i Fuglebjerg og på intet tidspunkt er nogle kommet i nærheden af, at svare ham på hans spørgsmål, hvorfor hele tråden går fra at være en fin efterlysning til en masse sludder

16 kommentarer og ingen ved mere om Yaya overhovedet. Jeg forstår godt at skurken forlod forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 25.1.2022 at 05:01:

Nu 2 år senere har jeg genlæst tråden og havde helt glemt den, @frddblk, men kan nu godt forstå, hvorfor den blev sat, efter at have læst tråden.

Min sørgelige smiley blev ikke sat på, fordi jeg er uenig som sådan - men blot på grund af mængden af kommentarer der ikke indeholder reel viden eller informationer.

 "jeg overvejer at besøge dem", hjælper vel ingen overhovet ( specielt ikke, når du i de to år der er gået ikke fik besøgt dem). Derfor min sørgelige smiley.

Hele tråden ender da også med at alle siger reelt ingenting overhovedet.

"Skurken" stiller et simpelt spørgsmål om Yaya i Fuglebjerg og på intet tidspunkt er nogle kommet i nærheden af, at svare ham på hans spørgsmål, hvorfor hele tråden går fra at være en fin efterlysning til en masse sludder

16 kommentarer og ingen ved mere om Yaya overhovedet. Jeg forstår godt at skurken forlod forummet.

@Harran Mon ikke du så får vældigt travlt hvis du skal sætte sørgelige smileys på alle de tråde med indhold som ikke bidrager med noget.
Og hvis det er møntet på mig med teksten om at overveje et besøg, så kan jeg da oplyse dig om at jeg godt nok har taget en del besøg i det vestsjællandske for at finde ud af hvad der tilbydes. Og overveje at besøge dem er vel ikke anderledes end at spørge ind til et sted under efterlysninger eller er det? Og jeg kan faktisk også godt have været på besøg kort efter hos Yaya. Husker ikke deres navne på alle thai stederne.

Og til sidst så venligst tag et kik på datoerne. Grunden til at jeg kom til at svare dig, var fordi at tråden kom frem igen og jeg (ikke selv fik set gammel dato, hvilket jeg også beklagede over for dig) svarede på Milners spørgsmål som er dateret for få dage siden.
 

 

Milner skrev, den 23.1.2022 at 00:39:

Altså Fuglebjerg, 

Får man et udvalg at vælge imellem??? 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...