Blækspruttemanden 721 Skrevet 18. Februar, 2020 Ubeskriveligt skrev, for 2 timer siden: Hvis hun er amatør, er spørgsmålet ligesom ikke særlig relevant, vel? Men når du nu mener, der er så stor forskel, og du er åbenbart en verdenskender på alle nationaliteter. Kan du så ikke lige opresumere alle de forskelle, du mener der er specificeret ud på hver enkelt nationalitet. Ser frem til dit svar Hvis man har været seksuel aktiv i københavn blandt sugarbabes og diverse sexforums de sidste 20 år, så er det altså ikke unormalt at været kommet igennem alle disse nationalitetet. Vi er altså så heldige i Danmar (især København) at man kan møde mennesker fra hele verden og som samtidig har et sexliv. At beskrive mine sexuelle eventyr de seneste 20 år er (heldigvis) en stor og uoverskuelig oplevelse, som altså ikke rigtigt kan lade sig gøre tidsmæssigt. Meeen heldigvis lykkedes det mig da at filme over 35 forskellige piger i sengen, så jeg da har bevis og minder om nogle af eventyrerne.... Den bedste sex jeg har haft er med de somaliske piger, de er virkelig frække og hæmningsløse når tørklædet kommer af i sengen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 19. Februar, 2020 Jeg havde et kortvarigt forhold til en grønlandsk pige, da jeg var yngre. Jeg får stadig fibersprængninger i baglåret, bare af at tænke på hende. Sikke en vildbasse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 19. Februar, 2020 anmelder skrev, for 23 timer siden: Vel en tusse for et godt knald. Skriv du bare privat så finder vi ud af det Hvorfor nøjes med at like opslaget?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Februar, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 18 timer siden: Hvis man har været seksuel aktiv i københavn blandt sugarbabes og diverse sexforums de sidste 20 år, så er det altså ikke unormalt at været kommet igennem alle disse nationalitetet. Vi er altså så heldige i Danmar (især København) at man kan møde mennesker fra hele verden og som samtidig har et sexliv. At beskrive mine sexuelle eventyr de seneste 20 år er (heldigvis) en stor og uoverskuelig oplevelse, som altså ikke rigtigt kan lade sig gøre tidsmæssigt. Meeen heldigvis lykkedes det mig da at filme over 35 forskellige piger i sengen, så jeg da har bevis og minder om nogle af eventyrerne.... Den bedste sex jeg har haft er med de somaliske piger, de er virkelig frække og hæmningsløse når tørklædet kommer af i sengen... de mangler bare klitten... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1122 Skrevet 19. Februar, 2020 replyy skrev, for 23 timer siden: Er nysgerrig Kære @replyy (trådstarter) Prøv at uddybe hvad du vil med denne tråd, tror vi er en del der undrer os lidt over hvad meningen med tråden er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 19. Februar, 2020 (edited) kenderen skrev, den 18.2.2020 at 16:56: er der hår på ? Hår på hvad? Geden? Eller??? Jeg fatter nada nu.... Måske derfra udtrykket "så er den ged barberet" stammer? Redigeret 19. Februar, 2020 af 22 cm and thick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 19. Februar, 2020 kenderen skrev, 1 time siden: de mangler bare klitten... Af de 3 somalierjeg har været sammen med har der ikke manglet noget..... :0) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Februar, 2020 Blækspruttemanden skrev, for 13 minutter siden: Af de 3 somalierjeg har været sammen med har der ikke manglet noget..... :0) de to jeg har været sammen med har begge manglet "perlen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 19. Februar, 2020 22 cm and thick skrev, for 20 minutter siden: Hår på hvad? Geden? Eller??? Jeg fatter nada nu.... Måske derfra udtrykket "så er den ged barberet" stammer? Mellemøstlige kvinder kan ofte fremvise en flot nedre hårpragt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 721 Skrevet 19. Februar, 2020 kenderen skrev, 1 time siden: de to jeg har været sammen med har begge manglet "perlen" Men det har så heldigvis ikke ændret sexlysten hos dem... det jo en god ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 19. Februar, 2020 Jeg har tit spekuleret over hvad medlemmerne af MENSA bruger deres fritid på..... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Februar, 2020 underdog40 skrev, for 9 minutter siden: Jeg har tit spekuleret over hvad medlemmerne af MENSA bruger deres fritid på..... Det behøver du så ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 20. Februar, 2020 bigfoot skrev, for 19 timer siden: Kære @replyy (trådstarter) Prøv at uddybe hvad du vil med denne tråd, tror vi er en del der undrer os lidt over hvad meningen med tråden er Jeg er bare nysgerrig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 20. Februar, 2020 Styrvolt skrev, den 18/2/2020 at 19:33: Jeg er kun til saudiarabiske kvinder Halv Saudi er vel OK sådan 100% OK 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 20. Februar, 2020 autobahn skrev, for 9 timer siden: Halv Saudi er vel OK sådan 100% OK Ja, især når hun er opkaldt efter profetens yndlingshustru! Glæder mig til i morgen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 bigfoot skrev, den 18.2.2020 at 13:18: Ca. en af de lange for en 1/2 Time Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 weber skrev, den 18.2.2020 at 13:23: En arabisk frisør klipper til halv pris af en dansk frisør. De er jo ikke ligefrem kendt for at betale skat og moms, så jeg tænker halv pris af en dansk pige. Behøver du svare?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Iscenesat Virkelighed skrev, den 18.2.2020 at 13:26: Wakey wakey! https://www.dr.dk/nyheder/viden/naturvidenskab/jomfruhinden-nu-skal-myterne-aflives Det har ikke noget med jomfruer at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Styrvolt skrev, den 18.2.2020 at 13:33: Jeg er kun til saudiarabiske kvinder De er også frække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Gentlemand-Finn skrev, den 18.2.2020 at 13:49: En ged og fire høns. Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Rocksolid skrev, den 18.2.2020 at 16:07: En ged skulle der være gode penge i. Har hørt at de er populære i arabiske kredse Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 kenderen skrev, den 18.2.2020 at 16:56: er der hår på ? Det kommer an på om hun har barberet sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
replyy 25 Skrevet 21. Februar, 2020 Virgula skrev, den 18.2.2020 at 17:25: Holder du auktion over din søster? Udbuddet er lille, så det burde være sælgers marked. Foreløbigt har Laursen budt 2000, nogen højere? Du har ikke pligt til at svare. Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det. Tåbeligt af dig at inddrage en søster til en mand du ikke kender. Men vil du holde auktion over din egen mor eller søster, evt. datter må du selv om det. Vi andre gør os ikke i den slags. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 21. Februar, 2020 Så sidder "godsejerne" igen og skriver i en ubrugelig tråd Det er et menneske i skriver om, ved i godt det? Det halve af jer har ikke råd til købesex alligevel, men dumsmarte kommentarer har i nok af. Jeg synes i er klamme og høre på og jeg krummer tæer. Føj! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg