Hop til indhold
replyy

Arabisk pige - hvor meget vil du betale

Recommended Posts

Ubeskriveligt skrev, for 2 timer siden:

Hvis hun er amatør, er spørgsmålet ligesom ikke særlig relevant, vel? :)

Men når du nu mener, der er så stor forskel, og du er åbenbart en verdenskender på alle nationaliteter. Kan du så ikke lige opresumere alle de forskelle, du mener der er specificeret ud på hver enkelt nationalitet. Ser frem til dit svar :)

Hvis man har været seksuel aktiv i københavn blandt sugarbabes og diverse sexforums de sidste 20 år, så er det altså ikke unormalt at været kommet igennem alle disse nationalitetet. Vi er altså så heldige i Danmar (især København) at man kan møde mennesker fra hele verden og som samtidig har et sexliv.

At beskrive mine sexuelle eventyr de seneste 20 år er (heldigvis) en stor og uoverskuelig oplevelse, som altså ikke rigtigt kan lade sig gøre tidsmæssigt. 

Meeen heldigvis lykkedes det mig da at filme over 35 forskellige piger i sengen, så jeg da har bevis og minder om nogle af eventyrerne....

Den bedste sex jeg har haft er med de somaliske piger, de er virkelig frække og hæmningsløse når tørklædet kommer af i sengen...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde et kortvarigt forhold til en grønlandsk pige, da jeg var yngre. Jeg får stadig fibersprængninger i baglåret, bare af at tænke på hende. Sikke en vildbasse :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 23 timer siden:

Vel en tusse for et godt knald. Skriv du bare privat så finder vi ud af det

Hvorfor nøjes med at like opslaget?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Blækspruttemanden skrev, for 18 timer siden:

Hvis man har været seksuel aktiv i københavn blandt sugarbabes og diverse sexforums de sidste 20 år, så er det altså ikke unormalt at været kommet igennem alle disse nationalitetet. Vi er altså så heldige i Danmar (især København) at man kan møde mennesker fra hele verden og som samtidig har et sexliv.

At beskrive mine sexuelle eventyr de seneste 20 år er (heldigvis) en stor og uoverskuelig oplevelse, som altså ikke rigtigt kan lade sig gøre tidsmæssigt. 

Meeen heldigvis lykkedes det mig da at filme over 35 forskellige piger i sengen, så jeg da har bevis og minder om nogle af eventyrerne....

Den bedste sex jeg har haft er med de somaliske piger, de er virkelig frække og hæmningsløse når tørklædet kommer af i sengen...

de mangler bare klitten...

Del dette indlæg

Link til indlæg
replyy skrev, for 23 timer siden:

Er nysgerrig 

Kære @replyy (trådstarter)

Prøv at uddybe hvad du vil med denne tråd, tror vi er en del der undrer os lidt over hvad meningen med tråden er :blink::unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, den 18.2.2020 at 16:56:

er der hår på ?

Hår på hvad? Geden? Eller??? Jeg fatter nada nu.... ;-)  Måske derfra udtrykket "så er den ged barberet" stammer? 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Blækspruttemanden skrev, for 13 minutter siden:

Af de 3 somalierjeg har været sammen med har der ikke manglet noget.....  :0)

de to jeg har været sammen med har begge manglet "perlen" :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
22 cm and thick skrev, for 20 minutter siden:

Hår på hvad? Geden? Eller??? Jeg fatter nada nu.... ;-)  Måske derfra udtrykket "så er den ged barberet" stammer? 

Mellemøstlige kvinder kan ofte fremvise en flot nedre  hårpragt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
underdog40 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har tit spekuleret over hvad medlemmerne af MENSA bruger deres fritid på.....

Det behøver du så ikke mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
bigfoot skrev, for 19 timer siden:

Kære @replyy (trådstarter)

Prøv at uddybe hvad du vil med denne tråd, tror vi er en del der undrer os lidt over hvad meningen med tråden er :blink::unsure:

Jeg er bare nysgerrig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 9 timer siden:

Halv Saudi er vel OK B) sådan 100% OK B)  

Ja, især når hun er opkaldt efter profetens yndlingshustru! Glæder mig til i morgen. :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
weber skrev, den 18.2.2020 at 13:23:

En arabisk frisør klipper til halv pris af en dansk frisør. 

De er jo ikke ligefrem kendt for at betale skat og moms, så jeg tænker halv pris af en dansk pige. ;)

Behøver du svare??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, den 18.2.2020 at 13:49:

En ged og fire høns.

Du har ikke pligt til at svare.  Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rocksolid skrev, den 18.2.2020 at 16:07:

En ged skulle der være gode penge i. Har hørt at de er populære i arabiske kredse:D

Du har ikke pligt til at svare.  Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Virgula skrev, den 18.2.2020 at 17:25:

Holder du auktion over din søster?

Udbuddet er lille, så det burde være sælgers marked. 

Foreløbigt har Laursen budt 2000, nogen højere?

Du har ikke pligt til at svare.  Læser du et indlæg, som ikke siger dig noget, kan du bare ignorere det. 

Tåbeligt af dig at inddrage en søster til en mand du ikke kender. 

Men vil du holde auktion over din egen mor eller søster, evt. datter må du selv om det.  Vi andre gør os ikke i den slags. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Så sidder "godsejerne" igen og skriver i en ubrugelig tråd

Det er et menneske i skriver om, ved i godt det?  Det halve af jer har ikke råd til købesex alligevel, men dumsmarte kommentarer har i nok af. 

Jeg synes i er klamme og høre på og jeg krummer tæer.  

Føj! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...