Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge Bella for et par dag siden. Da det var mit første besøg hos hende, blev det kun til 20 min med blowjob i en 69. Som hun selv siger, ”I’m the best” til blowjob og jeg må sige, at det er en af det bedste, hvis ikke det bedste blowjob jeg har fået.

Bella er en lille petit pige men pæne ægte bryster, hun er meget venlig og snakker fint engelsk.

Om hun skal besøges igen, ja helt sikkert, men ikke kun til 20 min.

https://annoncelight.dk/showad/255008

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Mike4u skrev, for 18 timer siden:

Hvor i Aarhus er hun ?

Man kan jo ringe og spørge pigen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Man kan jo ringe og spørge pigen.

Det kan man faktisk med 80% af alle de spørgsmål man stiller i efterlysningsforum.

Men hvorfor belemre pigerne med telefonopkald, når vi istedet kan hjælpe hinanden? 

Så sikrer vi at pigerne får tid til det de hellere vil. Nemlig at gøre os glade, frem for hele tiden at sidde på telefonen hos irriterende flittige måske-kunder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 minut siden:

Men hvorfor belemre pigerne med telefonopkald, når vi istedet kan hjælpe hinanden? 

 

Rigtigt nok. Men når pigen ikke angiver adresse i annoncen, er det nok af sikkerhedshensyn. Men nu ved du ca hvor i byen det er :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Men nu ved du ca hvor i byen det er

`jah?`Det var lidt det der var min pointe (selvom det ikke var mig der spurgte). :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 1 minut siden:

`jah?`Det var lidt det der var min pointe (selvom det ikke var mig der spurgte). :-)

Hæ, hæ, nej det var det ikke. Men jeg kan varm anbefale hende. Det er varm GF der vil noget. Har skrevet en anmeldelse i en anden tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Har skrevet en anmeldelse i en anden tråd. 

TAk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Rigtigt nok. Men når pigen ikke angiver adresse i annoncen, er det nok af sikkerhedshensyn. Men nu ved du ca hvor i byen det er :) 

Hvad kan jeg bruge ca. til

Ingenting.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 12 timer siden:

Hvad kan jeg bruge ca. til

Ingenting.

Men så kan du jo glæde dig over at vi er andre, der får noget ud af den servicemeddelelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jenslp skrev, for 24 minutter siden:

Det skal måske lige nævnes, at hun er 43 og ikke 29.

Held og lykke derude.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nej  hun er sikkert ikke 29, det er de fleste piger kun et års tid. Men 43, ahhhhhhhh næppe. Men skulle du have ret, så er det jo egentlig ligemeget, for det hun giver er bare så dejligt, - då der. 

PS: Sad lige og rodede, men kan ikke finde din anmeldelse af besøg hos hende? Kan du linke? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 45 minutter siden:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nej  hun er sikkert ikke 29, det er de fleste piger kun et års tid. Men 43, ahhhhhhhh næppe. Men skulle du have ret, så er det jo egentlig ligemeget, for det hun giver er bare så dejligt, - då der. 

PS: Sad lige og rodede, men kan ikke finde din anmeldelse af besøg hos hende? Kan du linke? 

Kig i starten af denne tråd

Del dette indlæg


Link til indlæg
LL1903 skrev, for 2 timer siden:

"The reason we NOT take dark skin person Because they’re do VERY BAD to US"

Lugter lidt af racisme synes jeg

Næ hun skriver bare det de fleste handler efter. Disse personer er et problem. Som før skrevet har jeg selv overværet et par episoder. Det var mildt sagt skræmmende. Det er jo ikke blot én pige der agerer således, det er langt de fleste. Bella skriver det blot klart. Hun spørger også til din etnicitet når du vil besøge hende. Ved ud hvad, jeg tror hun er bange og har oplevet nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Næ hun skriver bare det de fleste handler efter. Disse personer er et problem. Som før skrevet har jeg selv overværet et par episoder. Det var mildt sagt skræmmende. Det er jo ikke blot én pige der agerer således, det er langt de fleste. Bella skriver det blot klart. Hun spørger også til din etnicitet når du vil besøge hende. Ved ud hvad, jeg tror hun er bange og har oplevet nok

De fleste er dem der banker på hendes døre. Hun skal have en del af skylden for at lukke oppe for de idioter.

I Thailand er disse piger vandt til at tage imod mænd med mærke hud som Indiske , de lokale, Pakistanske og Arabiske kunder uden problemer og tror at det er det samme i Danmark, men i vores dejlig land er der ganske ordineret narko banditter som synes at det er sjovt at snyde, sloge Thai piger og stjæle deres penge mens vores politi sidder og holder kaffe pause eller skynder sig med larmende sirener for at hente deres pizza.

Det er ret sørgeligt at disse piger skal arbejde i frygt og bliver nødt til at reklamere på den her måde og nogle af dem bliver nødt til at skrive "kun skandinaviske mænd" i deres annoncer hvor tyskerne må ikke komme og lege med ;) ;) :) :)

VH

Hold jer inde hjemme og spild den af 

COVID 2019 er jo noget seriøst.

Så tænk jer om.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tydeligt huske at en dejlig pige blev slået og hendes penge blev stjålet af en somaler. Det var hos Amita

Jeg kender også til andre historier og tror ikke at det handler om racisme men bare frygt og realitet at de ikke kan blive beskyttet af vores dejlig politi mod vold og banditter.

Hvis du er en rigtig gentleman med mørke hud så vil være glade at tage imod dig.

Redigeret af basba

Del dette indlæg


Link til indlæg
LL1903 skrev, den 21.3.2020 at 19:35:

Lugter lidt af racisme synes jeg

Det er vel ikke racisme, hvis hun oplever at hun får flere tæsk af en anden etnisk oprindelse end af danskere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 40 minutter siden:

Var det økoblow m CIM? Og hvad koster sådan en omgang?

Tak,

NN

Jeg har skrevet om hende for lidt tid siden. Lækker pige med Økoblow. CIM er ok. 
Jeg gav 1000 plus lidt ekstra for god behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...