Hop til indhold

Lamyai, århusvej, Randers

Featured Replies

Skrevet

Hejsa. Skulle lige høre om nogen havde erfaringer med lamyai inden for de sidste par måneder. 

En tråd fra August siger der ydes ekstra, og en anden tråd fra dagen efter siger at det kun er massage, så håber nogen lige kan afklare hvad der er af muligheder. 

Skrevet

Det er muligt at få fuld pakke der inde, første gang jeg var der, blev jeg ikke tilbudt noget. Der spurgte jeg efter hj og det fik jeg. Hende der masserede var lidt småbuttet og ikke rigtig indlevende. Næste gang jeg var der, der var det en lidt ældre thai, dog slank og med nogle fine bryster der er hjulpet lidt. Der blev jeg tilbudt fp til 1200 for en time. Jeg tog imod et blowjob, og hun er virkelig god til massage, hun var oppe og gå på ryggen af mig. Fordi at jeg spændte så meget. Sidst jeg var der var i december, hvor at hun havde fået en assistent, som også masserede. Men hun kom selv ind og afsluttede, der spurgte hun om jeg ville prøve hotstone massage. Så jeg kan anbefale hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.