Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har været hos joy en gang for ca 1 år siden , jeg fik en gang ok body to body , og afsluttende med fransk , joy er en sød pige men hun beholder trusser på under massage og ved fransk og svensk placere hun sig mellem dine ben så du ikke kan komme til at røre , jeg gav 900 for en time incluive fransk , du kan få dansk men det er ret dyrt + 1500 , i området har vi også lundby thaimassage , det er et ret lille sted rodet udefra men fint derinde, søde svenske piger, og der kan du få hele pakken for ca 1200, en gang thaimassage med svensk afslut koster ca 700 , der er også hende ved rønnede , det ligger dog godt skjult og virker som et ret skummelt sted , har kun været der en gang , havde bestilt 1 time massage til 400 , men da jeg kom ville de kun sælge sex , dansk fransk 1000 kr, og de snakker ikke dansk der , ved ikke om der er andre i området

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder jo ikke så dårligt. Stedet i Næstved ligger bare fantastisk da jeg kommer rundt med tog...

Var fransk med eller uden regnfrakke?

Lyder også spændende med det sted du nævner i Lyndby men det må vente til jeg har bil med over...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nu været i Næstved 2 gange med uforrettet sag da de åbningstider de skriver på deres hjemmeside åbenbart ikke altid overholdes. Ja jeg ved godt at jeg kan ringe først men det har ikke været planlagt så... Er der nogen der har været der for nyligt eller nogen der ved om de er lukket ned (der ser ikke lukket ud) så jeg kan jo bare have været uheldig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...