Hop til indhold
Fufu98

Tændte hun på mig? Esbjerg

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg oplevede en fed, men også en meget anderledes ting, som jeg aldrig har prøvet før. Da jeg kom ind og fik massage, blev jeg prikkede til flere gange, omkring skridtet under massagen, som når man skal have ganske almindelig ekstra. (Eller de ligger op til det) Den her gang endte det, dog med snav og sex. Uden at jeg skulle betale for sex, men bare den times massage jeg fik. Hun kaldte mig flere gange handsome og gav mig nogle komplimenter, som helt klart gjorde indtryk på selvtilliden da :D 

 

Nogle der har oplevede noget lign? Ku os være med en glædespige.

OBS. Hendes nummer lagde under annoncelight, men er siden blevet slettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Fufu98 skrev, for 1 time siden:

Hej alle.

Jeg oplevede en fed, men også en meget anderledes ting, som jeg aldrig har prøvet før. Da jeg kom ind og fik massage, blev jeg prikkede til flere gange, omkring skridtet under massagen, som når man skal have ganske almindelig ekstra. (Eller de ligger op til det) Den her gang endte det, dog med snav og sex. Uden at jeg skulle betale for sex, men bare den times massage jeg fik. Hun kaldte mig flere gange handsome og gav mig nogle komplimenter, som helt klart gjorde indtryk på selvtilliden da :D 

 

Nogle der har oplevede noget lign? Ku os være med en glædespige.

OBS. Hendes nummer lagde under annoncelight, men er siden blevet slettet. 

Farrang, (beklager hvis det er stavet forkert) blot min vurdering, men held med det, lyder interessant :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pinkman skrev, for 13 timer siden:

Er du i tvivl?... så er der jo ikke andet for, end at du må afsted igen... :)

Det var måske hendes hensigt? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stik så lige denne;-) For en del år tilbage -kom jeg "fast" hos en thaimassage i Kruså. Jeg var sgu nok lidt forelsket i den ene pige der arbejde der -hun var vildt og vi flitet altid lidt -de lavede altid mad -og inviterede mig til, at spise med. Den dag hvor det skete noget der kom bag på selv mig. Jeg fortalte at det var min fødselsesdag da vi sad og spiste -og der blev snakket igennem -mutter og hendes 2 thailady's -på thai -så jeg forstod ikke noget... -Men det lød til de ikke var helt enige med mutter -men efter maden -gik vi ind ved siden af -hvor jeg plejer at få massage -der står en stor dobbeltseng. Jeg klædte mig af som jeg plejer og lagde mig på maven midt i sengen -de kom begge ind -og fniste og viskede -og dæmpede lyset -så det nærmest var mørkt (jeg plejer at få 1 til 2 timers thaimassage -nogen gange kun det andre gange lidt mere -men altid kun en pige -medmindre mutter vil lære dem et eller andet -så er jeg prøvekanin -ind til hun mener de kan selv) men denne dag kom begge pigerne op i sengen og begynde at massere i være sin ende -og det var åbenbart utrolig sjovt -for de kunne ikke lade være at grine/fnise -de sagde nu skulle jeg få en fødselsdagsgave -jeg glædet mig indeni -og de brugte deres hår og kyssede mig ind i mellem -jeg var jo vild med den en -men den anden var også meget sød...  -de var meget grundige -og ingen stress -så jeg nød det bare i fulde drag. Da jeg blev vendt om på ryggen -så jeg der kun var starinlys i vinduerne -så det var ret mørkt -men jeg havde allerede mærket/gættet -at de ikke havde tøj på -da de brugte hele deres krop til massagen. Igen startede de i være sin ende -jeg fik et kys på munden -og hun smilede til mig -lige ned i mine øjne -da jeg åbenede dem -hun lage en finger på min mund -og jeg lukkede øjnene igen -den anden havde taget fat om min pik -men den ene hånd og masserede mine lår med den anden -jeg var lige ved at eksplodere af spænding og overvældelse -de var begge opsat på at jeg skulle havde den helt store tur... Der gik nok 1 time -hvor de skiftevis pirrede og masserede -så kunne jeg ikke ligge stille længere -og jeg kyssede og kælede for dem begge -det var nærmest som en drøm -jeg havde aldrig prøvet 2 piger -og som om de begge var forelsket i mig og bare gjorde alt for at vise mig det -jeg forstillede mig de var jalux eller blev sure -men nej -de var helt enige om det. Jeg blev helt ør i hoved og kroppen, men jeg ville ikke havde det skulle stoppe. Men så kom mutter ind -NU mente hun godtnok det måtte være nok! Og vrissede noget på thai -og det fik pigerne til at -trække sig og tag tøj på -de virkede ret flove -men jeg roste dem overfor mutter og takkede hende mange gange -hun fnøs og vrisset af mig og sagde "de vil ikke have noget for det!!" -jeg skyndte mig bare,

at få tøj på, og komme ud -min hjerne fungerede ikke -og jeg forstod nærmest ikke hvad hun havde sagt... Den dag glemmer jeg aldrig, og jeg har aldrig nogen sinde oplevede noget der nærmer sig dette;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83

Det kan sagtens tænkes, hvis kemien har været god.

Jeg kan ikke huske hendes navn, men for 4-5 år siden besøgte jeg en tætbygget Thai i Låsbygade Kolding i en privat lejlighed (kan ikke huske navnet mere, men annoncerede altid i EB).

Jeg besøgte hende en fredag eftermiddag til en times sex og den var god og roste hendes talenter, selvom kroppen var lige stor nok til mig. Dagen efter skriver hun om jeg ikke vil besøge hende igen. Takker nej pga økonomi og hun tilbyder mig derfor en gratis tur. Dette førte til 3-4 besøg uden betaling indenfor 14-30 dage og hun tilbød mig endda uden gummi, da hun åbenbart troede vi datede.

Jeg lod det lidt svinde hende efter den tid, men vi havde en god kemi og fantastisk sex. Desværre forsvandt annoncerne kort efter ellers ville jeg gerne have betalt hende for flere besøg efterfølgende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnWayne83 skrev, for 19 minutter siden:

Det kan sagtens tænkes, hvis kemien har været god.

Jeg kan ikke huske hendes navn, men for 4-5 år siden besøgte jeg en tætbygget Thai i Låsbygade Kolding i en privat lejlighed (kan ikke huske navnet mere, men annoncerede altid i EB).

Jeg besøgte hende en fredag eftermiddag til en times sex og den var god og roste hendes talenter, selvom kroppen var lige stor nok til mig. Dagen efter skriver hun om jeg ikke vil besøge hende igen. Takker nej pga økonomi og hun tilbyder mig derfor en gratis tur. Dette førte til 3-4 besøg uden betaling indenfor 14-30 dage og hun tilbød mig endda uden gummi, da hun åbenbart troede vi datede.

Jeg lod det lidt svinde hende efter den tid, men vi havde en god kemi og fantastisk sex. Desværre forsvandt annoncerne kort efter ellers ville jeg gerne have betalt hende for flere besøg efterfølgende.

Lad mig gætte: det var hende der reklamerede med at hun var 1/2 thai og 1/2 japansk?

Jeg havde et par lignende oplevelser med hende i hvert fald. Gad vide om der pludselig var bid og hun fik en fast kæreste, for rigtig nok, lige pludselig var annoncerne væk og hun svarede ikke på tlf.

Godt for hende så, men gad nu godt besøge hende igen, hun kunne et par tricks ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JohnWayne83
Herbertus skrev, for 17 minutter siden:

Lad mig gætte: det var hende der reklamerede med at hun var 1/2 thai og 1/2 japansk?

Jeg havde et par lignende oplevelser med hende i hvert fald. Gad vide om der pludselig var bid og hun fik en fast kæreste, for rigtig nok, lige pludselig var annoncerne væk og hun svarede ikke på tlf.

Godt for hende så, men gad nu godt besøge hende igen, hun kunne et par tricks ;-) 

Lige præcis ^_^ Hun var ikke køn, men hun var villig i alle huller. 
Det var sgu et par gode besøg og sjove minder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...