Hop til indhold

Recommended Posts

Sirrossobianco skrev, for 1 time siden:

har besøgt Mint, for 2uger siden da var hun få dage i Rødby på Lolland.

flot pige max 25 år desværre med selicone bryster, alm massage var sådan la la, ved sexen ingen kys hverken tante/tunge ,ingen oral til hende,blow med kondom, hun manglede lidt indlevelse ved sexen. fik 45 min fp til 1000 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det forekommer mig at jeg har set pigerne på AL i Trekantområdet. oh Mint vist også tidl. i Odense. Det giver måske pote hvis du søger i Jyllandsafdelingen, og Sjælland.

Ærgerligt med den lunkne oplevelse hos Mint, hun har ellers et sødt smil og kønt ansigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, den 17.2.2020 at 17:48:

Det forekommer mig at jeg har set pigerne på AL i Trekantområdet. oh Mint vist også tidl. i Odense. Det giver måske pote hvis du søger i Jyllandsafdelingen, og Sjælland.

Ærgerligt med den lunkne oplevelse hos Mint, hun har ellers et sødt smil og kønt ansigt.

 

De er et lesbisk par der turnerer rundt på lagerne, så det er nok derfor, de ikke har den store lyst til mænd, men blot skal “malke” så mange som muligt :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MotionMan skrev, for 20 minutter siden:

De er et lesbisk par der turnerer rundt på lagerne, så det er nok derfor, de ikke har den store lyst til mænd, men blot skal “malke” så mange som muligt :wacko:

Hm. Mint var i Århus for et par år siden. Det kan godt være hun er til piger, det er jeg også :D, men hun var i højeste grad også til mænd. Der var ikke noget hastværk over det. Hun var fint med i leget med gode kropslige reaktioner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo den gamle Apple. :) Har ikke besøgt hende siden hun var i Fredericia - dengang var der bestemt ikke noget at klage over. Kysseglad, sutteglad og i det hele taget fuld valuta. Har også haft hende sammen med Bee.

Men kan godt fornemme, at efter hun forlod stedet derovre, har det været en meget anderledes oplevelse med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA!

Teknikken med at  ringe eller skrive til dem jeg vil besøge, plejer at virke for mig. :)      Hvilke interesse skulle jeg ha i at vide hvor de arbejder, hvis jeg ikke skal besøge dem.???

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...