Hop til indhold

Har virkelig brug for at dele :(

Featured Replies

Skrevet

Jeg oplevede noget igår der berørte mig en del :( og jeg er nødt til at dele for jeg har det ret skidt med det :(

Jeg havde en fræk aftale med min faste frækkert men ca 20 min inden aftalen ringer hun og aflyser. Hun var kommet til skade og lød meget lidt glad.

Jeg spurgte om jeg skulle komme forbi bare til selskab, og det måtte jeg godt - hun kunne bare ikke lege :(

Da jeg ankom fik jeg historien. En udenlandsk fyr havde gennem en over 120 sms-beskeder lang korrespondance på engelsk booket en time kl 13. 10 min inden han skulle være der skriver han så at han bliver forsinket

Held i uheld vil at hendes næste kunde kl 14.15 aflyser, så da udlændingen skriver kl 14 at nu kan han være der, skriver hun at han skal være der præcis kl 14 . Det er jo heldigt nok.

Hvad der er knap så heldigt er at han rent faktisk dukker op.

Det står i hendes annonce at hun har bind for øjnene ikke tager det af. Det første han gør er at han vil have hende til at tage bindet af. Det siger hun naturligvis nej til.

Så forsøger han at kysse hende, hvilket hun ikke tilbyder og derfor flytter sig. Ikke underligt er stemningen ret anspændt nu. Hun tilbyder så gensidig fransk og det første han gør er, at han faktisk bider hende i klitten. Hun lod mig se og der var et tydeligt mærke.

Vi behøver ikke gå i detaljer med hendes reaktion på den form for smertepåførsel - men hun er sgu servicemindet nok til at prøve en sidste gang. Hun lægger sig i 69 så han kan få den rimming jeg læste om i mange af hans smser (hun lod mig se korrespondancen) men hun må ikke give ham fransk for han vil ikke komme.

Hun forklarer pænt at han da bare kan komme flere gange, men han afbryder legen og vil nu tage hende i røven. Det er for såvidt fint nok, men hun fortæller hvordan han bliver rigtig sur da hun giver ham glidecreme på.

Men her er så den afgørende!! han forsøger at stikke pikken op i hendes røv uden den fjerneste ide om hvor han rammer, og fordi han rammer ved siden af og bare presser ukritisk til, så kommer han ind i en skæv vinkel og sprænger hende.

DET må fandme have gjort ondt, for da jeg ankom kl 15.15, fik historien og så hende for neden - der blødte hun altså endnu :( :( :(

Han er kommet af den indtrængning... og er åbenbart rigtig rigtig sur over det. Hun sidder og ømmer sig og kan selvsagt ikke rigtig gøre ret meget fordi det gør skideondt på hende.

Så han forlanger at hun skal give ham pengene tilbage fordi han kun har brugt det halve af tiden

Det siger hun naturligvis nej til,og hun fortæller hvordan han sviner hende til mens han tager tøj på og råbte og skreg og teede sig

Heldigvis gik han uden at der skete mere i selve lejligheden - men i den tid jeg var hos hende fra kl 15.15 til kl knap 17 - der sendte han ikke færre end 26 smser der svinede hende til på det absolut groveste. Jeg læste dem efterhånden som de tikkede ind. Det var virkelig grimt

1. han har booket en tid og har meldt afbud 5 min før og dermed spildt en hel time af hendes dag

2. han får en time hvor han gør hende fortræd og overskrider hendes grænser

3. han vil have pengene tilbage selv om han reelt har brugt 2 timer af hendes dag og ødelagt resten af hendes vagt.

4 han chikanerer hende på det groveste over sms bagefter.

Jeg var lamslået da jeg i mit hoved opsummerede hvad hun lige havde været igennem :(

Hendes humør var naturligvis dårligt - men efter omstændighederne virkede hun ok. Hun var mere vred end ked af det og vi snakkede i 1½ times tid til jeg var sikker på at hun var ok med det hele og at hun ikke havde lidt overlast ud over hvad den idiot havde påført hende af fysisk smerte.

hun er da gudskelov den hårdføre type der tager ting oppefra og ned - men for fanden hvor blev jeg ked af det da jeg så hvordan han havde "mishandlet" hende for neden :( området ved klitten rødt og hævet og en blødende sprængning ved anus

Egentlig tror jeg at jeg har det mest dårligt med det, for jeg kan ikke lade være med at tænke på hvis hun havde været et lille nips som var til at rokere rundt med fysisk - hvad så?? var idioten så bare gået ? eller ville han have gjort hende mere fortræd da hun ikke ville refundere penge?

Sådan tænker hun heldigvis ikke men jeg forstår hende godt når hun siger at hun aldrig mere vil modtage fyre fra andet end skandinavien og vesteuropa.

Jeg har lyst til at fortælle alle piger i DK om den idiot... lægge hans nummer ud til skræk og advarsel og fortælle alle at de skal passe på ikke at modtage en engelsktalende kunde fra XX med tlf nr xxxxxxxx

Jeg har været hos hende så mange gange og har altid fået sublim service og super oplevelser. Jeg er så ked af at have været vidne til det jeg så igår. Det havde hun sgu ikke fortjent :(

Skrevet

Tak for historien G-lover.. selvom det er en trist en af slagsen!

Og det viser jo alsidigheden i dette forum... at man kan dele sådan nogen alvorlige og triste historier med folk "i samme båd". Jeg synes det er ganske forfærdeligt at nogen mænd synes det er helt ok at terrorisere og ødelægge pigers liv på den måde.

Selvom pigen som du skriver heldigvis er rimeligt "hårdkogt" kan sådan en oplevelse da ikke undgå at påvirke hendes liv og arbejde fremover. Hvordan skal hun nogensinde kunne stole på en kunde igen?

Visse dele af den prostitutionsforskrækkede fløj ynder at hævde at næsten alle sexarbejdere vil have en eller flere lignende historier og derfor alle komme ud i den anden ende som psykologisk nedbrudte ofre.. jeg vil sandelig ikke håbe at der er bare i nærheden af at være et gran af sandhed i den historie.... for det er jo rigtigt.. der skal ikke mange lignende historier til før man mister tillid og lukker sig inde i en skal... og hader mænd - er jeg overbevist om.

Det er jo nok ikke så nemt i denne verden.. og ikke sikkert pigen ønsker det.. men jeg synes han skal meldes.... han udøver fysisk og psykisk vold på pigen og det er fandeme ikke iorden!!!!!

kan godt forstå du er rystet g-lover og har behov for at dele..... godt du var der for hende!!!!

Aben

Skrevet

Man bliver simpelthen så dybt berørt og utilpas ved at læse sådan en beretning og flov på sit køns vejne.

Der findes nok næsten ligeså mange afstumpede og ufølsomme skiderikker mellem sexkunder, som mellem ægtemænd.

Det var godt du tog dig tid til hende - og godt du også delagtiggjorde os andre i det. Vi må håbe hun får lagt det bag sig så den erfaring ikke dukker op igen i tankerne hvergang hun skal møde en ny kunde.

Jeg mener faktisk at der er et 'pigeboard' et sted på nettet, hvor pigerne uden andres indblanding kan dele hinandes erfaringer og hjælpe hinanden.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Skrevet

Hej G-lover

Sikke dog en idiot/dumt svin, nu ville jeg kunne skrive en masse om hvad jeg mener om ham og hans opførsels...det vil jeg ikke, andet end der er nogle mænd, der tænder på at gøre pigen ondt, med alle de ting du der opremser. Han havde måske brug for at blive sat på plads, men din venninde gav ham frit løb, og det kørete han. Han skulle være blevet stoppet for længest, med grænser og nu er det nok og ud med dig. Jeg ved godt at det er nemt at være klog, når man sidder og læser sådan en beretning, men jeg havde før seancen var kommet så langt, hentet hunden og bedt ham følge ham ud.

Dumme svin kan desværre kun forstå magt sproget, deraf har jeg hund til det "grove".

Hvad jeg entligt ville sige er, selv om din venninde er "oppefra og ned" så sig til hende, for sådanne oplevelser er ikke noget man har brug for i sit hovedet. Sig hun skal fortælle om sin oplevelse igen og igen....for at få den idiot ud af hovedet. Kun på den måde kan hun komme over det og få det væk, et råd jeg fik fra Venusdoktoren i sin tid, og det virker!

Det var godt du havde tid til at lytte og give dig tid for hende.

rigtigt godt! Pas nu på hende og vær glad for hende.

Hilsen

Cherie

Skrevet

Det er en helt forfærdelig beretning, og der skal ikke herske tvivl om ingen skal udsættes for sådan en behandling. Jeg vil også gerne lige rose dig for at tage dig godt af hende, det tror og håber jeg hun sætter stor pris på.

Uden på nogen måde at afspore strengen eller forsvare det skete, for sådan opførelse hører ingen steder hjemme, falder jeg dog over en enkelt ting: Nu vil hun ikke længere have besøg af udlændinge p.g.a. af det skete. Jeg synes man skal passe på med at generalisere fordi man møder en idiot og så gøre alle fra samme "gruppe" til det samme. Det kunne egentligt være interessant at høre andre pigers mening om forskellige grupper, er der en tendens til at problemerne er større ved nogen end andre ect. Måske denne debat bør køre i en selvstændig streng?

Jeg vil dog tydeligt gøre opmærksom på at det selvfølgeligt til en hver tid er pigen som bestemmer hvad hun tilbyder og til hvem hun tilbyder det, dette kan ikke diskuteres.

Skrevet
  • Author

du er velkommen til at bruge denne tråd til det..

for det er et velkendt emne at nogen grupper der i højere grad ikke behandler pigerne som de skal...

jeg håber der er nogle af pigerne der vil stå frem og stå ved hvad de fortæller når man besøger dem på klinikkerne

jeg ved ikke om det er et "problem" som sådan, men der er mere end en pige der overfor mig har vedgået at der er tilstrækkelig mange tilfælde til at der er indtil flere piger i branchen der har taget konsekvensen. Ikke fordi de er racister på nogen måde men fordi de ikke vil opleve scenarier som det jeg har fortalt om :(

det kan man jo virkelig godt forstå :( :( :(

Skrevet
  • Author

Ville lige give en update

jeg smsede med hende her til morgen - hun har det helt fint og er glad og er klar igen såsnart hun er helet :) og hun var rigtig glad for at jeg havde været forbi fredag.

hun er dog temmelig irriteret over at antallet af chikane smser nu har nået 179 men hun er alt for frisk en pige til at lade sig gå på af den slags...

Nu er det så bare mig der skal komme mig over oplevelsen.. :(

Skrevet

Jeg er en af dem som har taget konsekvensen. Jeg modtager kun skandinaviske fyre. Sådan var det ikke til at begynde med.

Jeg har to gange haft en træls oplevelse. Ikke noget jeg ikke har kunnet håndtere men gralle nok til der er lukket for det varme vand. Og begge gange har det været i tilfælde hvor gæsten ikke har været dansk.

Håber virkelig din veninde kommer helt oven på igen. Forstår udmærket hun nu siger nej.

Skrevet
  • Author

Håber virkelig din veninde kommer helt oven på igen. Forstår udmærket hun nu siger nej.

Tak fordi du delte! jeg synes det er ret vigtigt at få belyst dette så der ikke er andre piger der får samme grimme oplevelser når det kunne have været undgået.

Hun er ovenpå igen - selv om hun er ret irriteret over at han bliver ved med at sende hende chikane smser - han har sendt langt over 200 svinske beskeder siden i fredags. Det understøtter jo desværre at det kan være en god ide at skære over en bred kam :(

Men hun siger selv hun har det fint og at hun håber at fyrene lægger mærke til at kravene er blevet skærpede.. og at fyren snart bliver træt af at sende hende hade-smser

Skrevet
  • Author

Han skulle være blevet stoppet for længest, med grænser og nu er det nok og ud med dig. Jeg ved godt at det er nemt at være klog, når man sidder og læser sådan en beretning, men jeg havde før seancen var kommet så langt, hentet hunden og bedt ham følge ham ud.

Dumme svin kan desværre kun forstå magt sproget, deraf har jeg hund til det "grove".

Tak for din omsorg for hende!! :)

De 2 gange jeg har talt med hende siden har jeg også fået hende til at fortælle og vi har lagt fokus på hvad hun skal gøre anderledes næste gang...

det har vist hjulpet meget - ikke at have fokus på det der BLEV gjort som alligevel ikke kan gøres om, men med fokus på hvad hun SKAL gøre hvis det nogensinde bliver aktuelt igen..

Det er fint når pigerne vil yde en god service og går rigtig langt for at give seancen en chance - men der må og skal også være grænser

Tak for dine råd som er bragt videre :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Py ha. Man får det skidt efter sådan engang læsning. Lyder til at du har et venskab med denne pige. Respekt for din støtte til hende.

Håber hun er ok, og fremadrettet er blevet lidt bedre til hurtige at få sagt fra.

Skrevet
  • Author

Py ha. Man får det skidt efter sådan engang læsning. Lyder til at du har et venskab med denne pige. Respekt for din støtte til hende.

Håber hun er ok, og fremadrettet er blevet lidt bedre til hurtige at få sagt fra.

tusind tak for din omsorg :)

hun har det fint - og er helet og på toppen igen... og er skam også på banen igen!

Hun har taget konsekvensen og opdateret sine annoncer så der ingen tvivl om er at det kun er indfødte danskere der er velkomne. Det forstår jeg jo godt...

Og hun fortalte at hun har lagt en strategi for at kunne sige fra meget hurtigere uden at slække på serviceniveauet *gg* - handlekraftig må jeg indrømme at jeg synes hun er :)

Jeg er bare glad for at oplevelsen ikke har skræmt hende væk. Det ville have været FOR ærgeligt!

• 2 weeks later...
Skrevet

Den slags mennesker burde låses inde og undersøges af eksperter indtil man har fundet ud af hvad der er galt med deres hjerner og fundet en kur!

Skrevet

Ville lige give en update

jeg smsede med hende her til morgen - hun har det helt fint og er glad og er klar igen såsnart hun er helet :) og hun var rigtig glad for at jeg havde været forbi fredag.

hun er dog temmelig irriteret over at antallet af chikane smser nu har nået 179 men hun er alt for frisk en pige til at lade sig gå på af den slags...

Nu er det så bare mig der skal komme mig over oplevelsen.. :(

På nyere mobiler med kan man blokkere for SMS og opkald fra bestemte nummer alt efter hvilken mobil man har, hvis hun forsat får SMS fra ham.

Skrevet

Kan vi ikke få LIDT mere dybde? Her tænker jeg specifikt hvilken herkomst manden har haft. Jeg går ud fra at han højst sandsynlig har været af muslimsk oprindelse? Da det som udgangspunkt er dem der i det danske samfund har det værste og mest modbydelige kvindesyn?

Og hvorfor har pigebarnet dog ikke anmeldt ham? Har hun brug for at skjule hendes profession?

Jeg har set mange annoncer, hvor der klart står: Modtager kun skandinaviske mænd. Og det burde jo automatisk rejse en debat, om blandt andet muslimske mænds opdragelse og kvindesyn, noget de får ind med modersmælken. Og syn på danske piger ligeså.

Desværre endnu en debat man ikke må tage offentligt, men alle ved at det er et problem. Et tabu desværre. Det er skide syndt for de prostituerede der bare udfører deres job, men som må ligge krop til mange frustrerede mænd og deres frustrationer.

Skrevet

Kan vi ikke få LIDT mere dybde? Her tænker jeg specifikt hvilken herkomst manden har haft. Jeg går ud fra at han højst sandsynlig har været af muslimsk oprindelse? Da det som udgangspunkt er dem der i det danske samfund har det værste og mest modbydelige kvindesyn?

Og hvorfor har pigebarnet dog ikke anmeldt ham? Har hun brug for at skjule hendes profession?

Jeg har set mange annoncer, hvor der klart står: Modtager kun skandinaviske mænd. Og det burde jo automatisk rejse en debat, om blandt andet muslimske mænds opdragelse og kvindesyn, noget de får ind med modersmælken. Og syn på danske piger ligeså.

Desværre endnu en debat man ikke må tage offentligt, men alle ved at det er et problem. Et tabu desværre. Det er skide syndt for de prostituerede der bare udfører deres job, men som må ligge krop til mange frustrerede mænd og deres frustrationer.

Problemet med mange af de muslimske mænd. Specielt de unge af dem er at de render rundt 4-6-8 samme. Nogen gange endda flere. Og så kommer de alle anstingende til en klinik for at kigge og så er det måske kun 1 af dem der lige skal ha lettet trykket. Så tror de andre at de da bare lige kan vente til kammeraten er færdig og holde lidt fest imens.

Det har jeg oplevet flere gange hvor de 15-20 min der bliver betalt for bliver til 1 time fordi telefondamen og måske den/de andre piger skal rende rundt og forsøge at holde orden og få de andre til at smutte imens. Det tager som regel 1 go times tid før de forsvinder igen.

Jeg har en veninde der er inden for faget og som kommer til danmark ind imellem og arbejder. Og når jeg har besøgt hende sker dette tit. Og selv om jeg viser mig er de skide ligeglade. De kommer og tror at de ejer det hele og kan gøre hvad de vil på bordellerne. Det er også sket at min veninde er blevet "voldtaget" af dem. Forstået på den måde at de har betalt for en ydelse og så gjort det så hårdt og voldsomt på hende at hun har haft ondt flere dage efter. Han holdt hende bare fast så hun ikke kunne få ham væk fra sig.

Da han var færdig var han hurtig ude af døren igen.

Spørgsmålet er jo hvordan man lige kan anmelde sådan noget? Det vil jo altid være påstand imod påstand. Og hvem kan bevise noget? Og hvordan finder man lige frem til hvem manden han er? Det er ikke så nemt igen. Desværre.

Havde det nu været en form for "hotel bordel" som der findes i tyskland så havde man måske mulighed for at fange og holde ham tilbage til politiet kom frem og kunne på den måde nemmere føre en sag. Men det vil jo desværre nok aldrig ske i danmark.

Noget er også undre mig ved deres opførsel det er at de ikke selv kan se at de får en masse problemer ud af det i forhold til at gøre som os danskere og komme 1 eller 2 af gangen og så opføre sig ordentlig. Behandl pigerne med respekt og du får minimum det samme igen.

Skrevet

Problemet med mange af de muslimske mænd. Specielt de unge af dem er at de render rundt 4-6-8 samme. Nogen gange endda flere ......

Noget der også undre mig ved deres opførsel det er at de ikke selv kan se at de får en masse problemer ud af det i forhold til at gøre som os danskere og komme 1 eller 2 af gangen og så opføre sig ordentlig

Jeg forstår godt de piger, der viger uden om muslimske mænd. De kan være problematiske.

Ingen tvivl om, at der er dumme svin blandt ”danske” mænd. Det er der også blandt muslimske. Men blandt sidstnævnte er der yderligere et forhold, der er kulturelt bestemt, nemlig deres forkvaklede kvindesyn.

Så når unge muslimer ”slippes løs”, er det generelt med det grundsyn, at kvinder er mindreværdige. Man betragter ”danske” piger som ”ludere”, og derfor er det en direkte fornærmelse, hvis man afvises af en "dansk" pige, man gerne vil i bukserne på. Og giver pigen efter, ja så har hun jo netop bevist, at hun er ”luder”.

Et andet træk ved disse typer er, at de ynder at definere sig som ”ofre” for et eller andet, og det er altid for et eller andet, der udgår fra hovedkulturen. F.eks ofre for dårlige lærere i skolen – hvor de tilmed møder en overvægt af kvinder – ofre for manglende muligheder i fritidslivet, ofre for arbejdsløshed o.s.v.

Dette kvindesyn blandet op med denne offermentalitet kan være en farlig cocktail, når disse typer går på bordelbesøg eller opsøger prostituerede. Her møder de nemlig en i forvejen udsat erhvervsgruppe, som der kan sparkes ned på, og hvor styrkeforholdet i situationen er åbenlyst.

Jeg forstår godt de piger, der viger uden om muslimske mænd.

Skrevet

Jeg forstår godt de piger, der viger uden om muslimske mænd. De kan være problematiske.

Ingen tvivl om, at der er dumme svin blandt ”danske” mænd. Det er der også blandt muslimske. Men blandt sidstnævnte er der yderligere et problem, der er kulturelt bestemt, nemlig deres forkvaklede kvindesyn.

Så når unge muslimer ”slippes løs”, er det generelt med det grundsyn, at kvinder er mindreværdige. Man betragter ”danske” piger som ”ludere”, og derfor er det en direkte fornærmelse, hvis man afvises af en "dansk" pige, man gerne vil i bukserne på. Og giver pigen efter, ja så har hun jo netop bevist, at hun er ”luder”.

Et andet træk ved disse typer er, at de ynder at definere sig som ”ofre” for et eller andet, og det er altid for et eller andet, der udgår fra hovedkulturen. F.eks ofre for dårlige lærere i skolen – hvor de tilmed møder en overvægt af kvinder – ofre for manglende muligheder i fritidslivet, ofre for arbejdsløshed o.s.v.

Dette kvindesyn og denne offermentalitet kan være en farlig cocktail, når disse typer går på bordelbesøg eller opsøger prostituerede. Her møder de nemlig en udsat erhvervsgruppe, som de kan sparke ned på, og hvor styrkeforholdet i situationen er åbenlyst.

Jeg forstår godt de piger, der viger uden om muslimske mænd.

Har også en pige jeg besøger indimellem, hun fortæller at hun osse siger nej til de muslimske mænd da en af hendes kollegaer var alene på vagt hvor 3 muslimer kom ind og voldtog hende på skift ... En anden gang hvor hun var på job kom en enkelt en og snuppede hendes mobil , hvor han forlangte sex for at hun kunne få den tilbage ..... Som han ikke fik ...

Men generalt er de bare mere hårde og ligeglade med pigerne...

Th

Skrevet
  • Author

På nyere mobiler med kan man blokkere for SMS og opkald fra bestemte nummer alt efter hvilken mobil man har, hvis hun forsat får SMS fra ham.

hendes mobil kan desværre kun blokere opkald - ikke smser...

men jeg vil foreslå hende det - for jeg kan jo se at hun bliver ked af det. det kunne også have sparet hende for oplevelsen igår

tak for ideen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.