Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte dejlige Stina i går hos SexyClub i Søborg.

http://www.sexyclub.dk/girls/stina/index.php

Jeg opdagede her i slutningen af 2019, at hun var tilbage igen efter en længere pause, og det var skønt at besøge hende igen.

Jeg besøgte hende før jul, og i går lykkedes det så igen at få plads i kalenderen på hendes lørdag. Jeg var inden lidt nervøs for, om det nu ville være lige så godt som tidligere, men de tanker blev hurtigt gjort til skamme, for det var skønt. 

Stina er en af de mest sexede kvinder, som jeg nogensinde har besøgt. Dels ser hun skidegodt ud, og hendes krop er efter min mening meget sexet - lækre bløde naturlige bryster, dejlig røv og sexede hofter. Men endnu bedre er hendes udstråling og varme nærværd, som får mig til at slappe af og nyde tiden sammen. 

Nå ja, og sexen var fantastisk. Masser af nussen og kælen og kyssen, som gled over i en dejlig fransk omgang, der efterhånden havde tændt så meget op i mig, at jeg ikke holdt voldsomt længe, da hun begyndte at ride mig. Men hun virkede også ret tændt selv og fortsatte derudad, efter jeg var kommet, indtil hun også selv kom i en orgasme. Ret frækt. 

Den halve time gik alt for hurtigt, og jeg blev nødt til løsrive mig igen. Men jeg gik derfra med at kæmpe smil og en dejlig følelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...