Hop til indhold
Sweetmand

Laura i Svendborg.

Recommended Posts

Så fik jeg aflagt Laura et besøg.

I kan finde hende på annoncelight.

Bestilte en halv time med blow og slug til 1000 kr, og skal LOVE for jeg fik valuta for pengene.

Måtte dog selv lige overtage pikken de sidste to min og gøre den eksplosions klar, og hun tog den villigt i munden da jeg kom, men pludselig begyndte hun og grine så spermen løb ud af munden på hende og direkte ned på hendes store lækre babser.

Det fik også mig til at trække på smile båndet.

Men alt i alt en god oplevelse, og hun er virkelig en smuk pige, og høj er hun også, og især når du møder hende i døren i hendes høje hæle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 19 timer siden:

Der var du jo heldig med en god oplevelse hos hende. :) Da hun kaldte sig Esmaralda var anmeldelserne ikke så positive.

Hvad med billederne? Er de af hende?

Aner ikke hvem Esmaralda er!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 20 timer siden:

Der var du jo heldig med en god oplevelse hos hende. :) Da hun kaldte sig Esmaralda var anmeldelserne ikke så positive.

Hvad med billederne? Er de af hende?

Mon ikke de bare bruger den samme annonce/bruger? For brugeren hedder "Esmaralda". 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 23 timer siden:

Så fik jeg aflagt Laura et besøg.

I kan finde hende på annoncelight.

Bestilte en halv time med blow og slug til 1000 kr, og skal LOVE for jeg fik valuta for pengene.

Hende var du hurtig til at besøge og anmelde...

kan du fortælle lidt om hendes alder samt udseende, samt om billederne er af hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke de bare bruger den samme annonce/bruger? For brugeren hedder "Esmaralda". 

Jo det er muligt. Men som regel (og der er nok undtagelser fra denne regel) er der hurtigt en del anmeldelser på samme annonce/profil hvis flere piger på samme sted deles om den. Her er der tale om at der er 4 anmeldelser på samme annonce/profil fra fire forskellige stedet. Jeg er ret sikker på jeg har set de billeder hun bruger i annoncen tidligere.
Men kan jo også være at Laura/Esmaralda har forstået at hun nok skal behandle sine kunder ordentligt hvis hun vil tjene penge i denne branche. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...