Guest fynbomanden Skrevet 16. Februar, 2020 Jeg er ved at være kørt lidt træt her på Eroguide. Ikke mindst er jeg træt af de brugere, der mere eller mindre gennemskueligt sørger for at holde ”tråde i gang” på f.eks. Anmeldelser, med mere eller mindre velmente kommentarer. Det sikrer naturligvis, at ”deres kvinde” kommer øverst på listen, hvilket naturligvis er bedre end at være på side 2. Så jo tak, jeg er med på hvorfor man gør det, men ?? Jeg er måske bare nærtagende – men synes faktisk mest det virker som mere eller mindre vellykkede marketing tiltag/stunts nogle gange. Et af de seneste og ret konkrete eksempler er den kære ellers meget aktive @Zaq, og hans pludseligt fundne hjemmeside for en af de meget omtalte kvinder her på sitet. En kvinde, der vist omkring jul fik så meget omtale af mere eller mindre velmenende skribenter, at det jo næsten blev til stalking af værste skuffe. Sådan et link til en hjemmeside som kvinden ikke selv bruger i sin annoncering (har i hvert fald ikke selv set det) og pludselig kommer det i en tråd som et ”For de interesserede har jeg bemærket ….” – og så med et link til en hjemmeside som INGEN søgemaskiner vist har med i deres søgninger – jeg har i hvert fald ikke kunnet finde den andre steder end i Zaqs indlæg her, men dét kan sagtens skyldes mine manglende it-kundskaber. Gad vide hvordan den kære @Zaq bemærkede siden? Jeg bliver så træt af sådanne marketingsfiduser, og ovenstående eksempel er blot dét seneste jeg fandt i dag. Jeg er gammel og tyk, så naturligt, at jeg er træt så træt så træt – Men det er nok kun mig? SORRY! Stormen Dennis har nok bare blæst min hjerne ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 16. Februar, 2020 Kan det evt tænkes at Eroguide bliver misbrugt på den måde at en del fyre sidder og skamroser deres kvinder herinde for at de bliver vældigt besøgt. Disse fyre ryger på et tidspunkt i fælden hos de grønne, det er set flere gange herinde at fyre sidder og for deres kvinder frem i lyset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 16. Februar, 2020 (edited) 2cool skrev, for 6 minutter siden: Kan det evt tænkes at Eroguide bliver misbrugt på den måde at en del fyre sidder og skamroser deres kvinder herinde for at de bliver vældigt besøgt. Disse fyre ryger på et tidspunkt i fælden hos de grønne, det er set flere gange herinde at fyre sidder og for deres kvinder frem i lyset Man kan tænke sig mange ting - og jeg tror faktisk man kan tænke sig mange ting, og så vil virkeligheden bare alligevel overraske med en sådan kraft, at man sidder tilbage og tænker: "WTF hvad var dét lige, der skete der" Jeg faldt bare i dag over dét eksempel jeg beskrev i mit indlæg, og jeg blev bare træt. MEN jeg håber da, at @Administrator og andre, der sidder bagved kigger med og forsøger at gøre noget. Jeg er blot som bruger af sitet træt af det, når det bliver "for åbenlyst". Redigeret 16. Februar, 2020 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 16. Februar, 2020 fynbomanden skrev, for 26 minutter siden: Jeg er blot som bruger af sitet træt af det, når det bliver "for åbenlyst". Hvis du anmelder den slags, kan admin og co tage sig af det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 16. Februar, 2020 fynbomanden skrev, for 6 timer siden: Jeg er ved at være kørt lidt træt her på Eroguide. Ikke mindst er jeg træt af de brugere, der mere eller mindre gennemskueligt sørger for at holde ”tråde i gang” på f.eks. Anmeldelser, med mere eller mindre velmente kommentarer. Det sikrer naturligvis, at ”deres kvinde” kommer øverst på listen, hvilket naturligvis er bedre end at være på side 2. Så jo tak, jeg er med på hvorfor man gør det, men ?? Jeg er måske bare nærtagende – men synes faktisk mest det virker som mere eller mindre vellykkede marketing tiltag/stunts nogle gange. Et af de seneste og ret konkrete eksempler er den kære ellers meget aktive @Zaq, og hans pludseligt fundne hjemmeside for en af de meget omtalte kvinder her på sitet. En kvinde, der vist omkring jul fik så meget omtale af mere eller mindre velmenende skribenter, at det jo næsten blev til stalking af værste skuffe. Sådan et link til en hjemmeside som kvinden ikke selv bruger i sin annoncering (har i hvert fald ikke selv set det) og pludselig kommer det i en tråd som et ”For de interesserede har jeg bemærket ….” – og så med et link til en hjemmeside som INGEN søgemaskiner vist har med i deres søgninger – jeg har i hvert fald ikke kunnet finde den andre steder end i Zaqs indlæg her, men dét kan sagtens skyldes mine manglende it-kundskaber. Gad vide hvordan den kære @Zaq bemærkede siden? Jeg bliver så træt af sådanne marketingsfiduser, og ovenstående eksempel er blot dét seneste jeg fandt i dag. Jeg er gammel og tyk, så naturligt, at jeg er træt så træt så træt – Men det er nok kun mig? SORRY! Stormen Dennis har nok bare blæst min hjerne ud. Hvis jeg har forstået dig ret, så irriterer det dig, hvis en anmeldelse bliver ved med at stå på side 1, forbi der løbende kommende indlæg og kommentarer i tråden. Umiddelbart er jo nu ikke så sikker på at problemstillingen er så stor, at man burde gribe ind overfor det. Jeg tror også man skal være lidt varsom med, at fremstille det som en marketingsfidus. Jeg vil sige det således "De kvinder jeg kender i branchen, kan såmænd godt mærke, at en super anmeldelse giver lidt ekstra respons, men samtidigt fortæller de også, at EG og anmeldelser generelt slet ikke har den betydning, som nogen gerne vil tillægge det" Betydningen kan selvfølgelig sagtens opleves forskelligt fra kvinde til kvinde, eller fra koncept til koncept. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 17. Februar, 2020 fynbomanden skrev, for 12 timer siden: Jeg er ved at være kørt lidt træt her på Eroguide. Ikke mindst er jeg træt af de brugere, der mere eller mindre gennemskueligt sørger for at holde ”tråde i gang” på f.eks. Anmeldelser, med mere eller mindre velmente kommentarer. Det sikrer naturligvis, at ”deres kvinde” kommer øverst på listen, hvilket naturligvis er bedre end at være på side 2. Så jo tak, jeg er med på hvorfor man gør det, men ?? Jeg er måske bare nærtagende – men synes faktisk mest det virker som mere eller mindre vellykkede marketing tiltag/stunts nogle gange. Et af de seneste og ret konkrete eksempler er den kære ellers meget aktive @Zaq, og hans pludseligt fundne hjemmeside for en af de meget omtalte kvinder her på sitet. En kvinde, der vist omkring jul fik så meget omtale af mere eller mindre velmenende skribenter, at det jo næsten blev til stalking af værste skuffe. Sådan et link til en hjemmeside som kvinden ikke selv bruger i sin annoncering (har i hvert fald ikke selv set det) og pludselig kommer det i en tråd som et ”For de interesserede har jeg bemærket ….” – og så med et link til en hjemmeside som INGEN søgemaskiner vist har med i deres søgninger – jeg har i hvert fald ikke kunnet finde den andre steder end i Zaqs indlæg her, men dét kan sagtens skyldes mine manglende it-kundskaber. Gad vide hvordan den kære @Zaq bemærkede siden? Jeg bliver så træt af sådanne marketingsfiduser, og ovenstående eksempel er blot dét seneste jeg fandt i dag. Jeg er gammel og tyk, så naturligt, at jeg er træt så træt så træt – Men det er nok kun mig? SORRY! Stormen Dennis har nok bare blæst min hjerne ud. Første vil jeg lige sige at jeg ikke er i lommen på nogle piger overhovedet, jeg skriver anmeldelser af piger som normal kunde. Hvis det er et problem for dig, så kan jeg kun anbefale dig at lade være med at læse det, så må du da blive rigtig træt af at folk finder flere år gamle anmeldelser frem og svar på de tråde, så de dukker op. Til sidst vil jeg så lige sige at det er ikke alle der er lige gode til at Google Hilsen Zaq 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 17. Februar, 2020 Zaq skrev, for 29 minutter siden: Til sidst vil jeg så lige sige at det er ikke alle der er lige gode til at Google Hilsen Zaq Ja, det var jo rent faktisk det jeg spurgte dig om kære @Zaq - hvordan fandt du siden via google. Hvad var dine søgeord? Den hemmelighed kommer nu nok ikke frem - og gad vide hvorfor ikke? Nå men jeg afventer og ser om du kommer med en forklaring. OG ja, dit indslag var som jeg skrev blot ét af mange eksempler, så tag det nu ikke så nært. Dit indlæg var bare så langt væk, at du blev nævnt som eksempel. Den side ....tsk tsk tsk .... Nå men @Administrator, jeg anmelder lige mig selv - måske er det for langt jeg er gået i den her - er stadig træt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michael J 414 Skrevet 17. Februar, 2020 (edited) Nu var det jo netop den omtalte gp som to brugere var i heftig strid om hvad der var op og ned i deres forsøg på at være "hjælper" for pigen. Hun endte vist med at tage parti for den ene. Det var dog ikke profilen zaq der var involveret dengang... Redigeret 17. Februar, 2020 af Michael J Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 17. Februar, 2020 Michael J skrev, for 9 minutter siden: Nu var det jo netop den omtalte gp som to brugere var i heftig strid om hvad der var op og ned i deres forsøg på at være "hjælper" for pigen. Hun endte vist med at tage parti for den ene. Det var dog ikke profilen zaq der var involveret dengang... Kære @Michael J - jeg synes vi skal undlade at inddrage nogen specifik kvinde. Dét er der ingen, der er tjent med! Det er blot princippet om at mere eller mindre hensigtstagende mænd, der er mere eller mindre forgabt i en eller flere af pigerne begynder at agere mere som marketingkonsulent end som liderlig og sexforløst mand. Jeg synes det er ærgerligt at det sker, og dette konkrete eksempel er blot ét af flere. Det var såmænd blot dét jeg ville debattere - og tog så udgangspunkt i et ret konkret eksempel -- hvor jeg slet ikke fatter hvad dét skulle gøre godt for -- men dét er jo nok bare mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg