Mister72 151 Skrevet 16. Februar, 2020 Hej - håber på lidt hjælp Står og er lidt i tvivl om en time hos Satang, https://annoncelight.dk/showad/291266, eller Lisa, https://annoncelight.dk/showad/251395 Anmeldelserne af begge er ret gode, så uanset tror jeg det bliver en god oplevelse. Jeg kan godt lide store bryster, og på den front ser det ud til at Satang ud til at føre. På den anden side lyder Lisa til at være den mest indlevende. Så dem der har besøgt Satang: Hvordan er indlevelsen? Dem der har besøgt Lisa: Hvor store er hendes bryster? Håber I kan hjælpe Mvh. - Mr72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kabaali 2 Skrevet 18. Februar, 2020 Satang giver rigtig god massage og har ikke travlt. Hun er en lækker tøs og meget venlig og serviceminded. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 122 Skrevet 18. Februar, 2020 Lisa er sku for lækker. hun ikke bare ser godt ud men kan rent faktisk også præstere en godt gang massage. Er åben for alt i alle huller, og ved god kemi er der ingen lastværk. Besøgte hende i mandags og hun er i hopla :-). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister72 151 Skrevet 25. Februar, 2020 Tak for svar :) Jeg valgte at besøge Satang og det fortrød jeg på ingen måde. Super sød pige smilende, berøringsvenlig og så er hun udstyret med nogle rigtig dejlige patter. Ganske vist hjulpet lidt på vej, men stadig dejlige. For at undgå at blive forelsket er jeg nok nødt til at besøge Lisa næste gang ;) Mvh. Mr72 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morjen 1 Skrevet 25. Februar, 2020 Mister72 skrev, for 3 timer siden: Tak for svar Jeg valgte at besøge Satang og det fortrød jeg på ingen måde. Super sød pige smilende, berøringsvenlig og så er hun udstyret med nogle rigtig dejlige patter. Ganske vist hjulpet lidt på vej, men stadig dejlige. For at undgå at blive forelsket er jeg nok nødt til at besøge Lisa næste gang Mvh. Mr72 Enig, Satang er lækker. Top massage og sex. Under hele seancen god øjenkontakt og smil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 104 Skrevet 8. Juni, 2020 Hejsa ved at dette er en tråd fra det tidlige forår, men thai kvinden Satang som holdt til på koldingvej, er der nogen som ved om hun er en af dem som blev lukket i forbindelse med politi aktionen i Vejle for lidt siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 808 Skrevet 8. Juni, 2020 Satang må i hvert fald være det billige valg - ellers så lever hun ikke op til navnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 104 Skrevet 8. Juni, 2020 møgsvinet skrev, for 17 minutter siden: Satang må i hvert fald være det billige valg - ellers så lever hun ikke op til navnet Ikke min oplevelse at hun var billig, men sød, dejlig og skøn kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand16 14 Skrevet 8. Juni, 2020 denventende skrev, for 6 timer siden: Hejsa ved at dette er en tråd fra det tidlige forår, men thai kvinden Satang som holdt til på koldingvej, er der nogen som ved om hun er en af dem som blev lukket i forbindelse med politi aktionen i Vejle for lidt siden. Ja, tror hun er en af dem der er anholdt, sikkert på vej tilbage til Thailand. sammen med sin søster. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 12. Juni, 2020 sand16 skrev, den 6/8/2020 at 11:13 PM: Yes, think she is one of those arrested, probably on her way back to Thailand. along with his sister. Just a question. If the police visits the place when there is a customer, anything happens to the customer or they just let him go? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 12. Juni, 2020 If you are just a customer and not in any way have other relations to the women in the clinic - they will let you go. It’s not illegal to buy sex in Denmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg