Hop til indhold
Bamsen

Den seriøse debat

Recommended Posts

Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

At  man  som  gp  ikke  tør debattere  i frygt for  det  ødelægger  forretningen - hmm hvad  er  udtrykket  for  en  kvindelig  vatpik? Jeg  kunne  godt  savne  at  flere  gp'er  deltager  i  debatter  herinde.  

Nu er det jo ikke alle GPer der har ligeså store mosser som dig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

At  man  som  gp  ikke  tør debattere  i frygt for  det  ødelægger  forretningen - hmm hvad  er  udtrykket  for  en  kvindelig  vatpik? Jeg  kunne  godt  savne  at  flere  gp'er  deltager  i  debatter  herinde.  

udtrykket  for  en  kvindelig  vatpik? Det må vel være en "glaskusse "

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Big bang skrev, for 4 minutter siden:

udtrykket  for  en  kvindelig  vatpik? Det må vel være en "glaskusse "

Fedt  ord  - er  nyt  i mit  ordforråd 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann

Bamsen har lige lavet en anmeldelse mere i kbh-sjælland. 

Den mand har da vist ingen selvkritik.

Syntes det blir lidt trakisk-komisk nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Debatten er egentligt god nok :) der er bare brugere hvor jeg får en "suk" når jeg ser brugernavnet :)

Vi er alle sammen forskellige og ikke alle typer passer skidegodt sammen. Det at købe sex rammer meget bredt, alle slags mænd gør det og når man så samler dem på et forum, så er det stensikkert at der vil være fnidder.

For mig er der et par typer der pisser mig af.

"Racisterne" fordi det gør mig trist :)

Dem jeg sådan set politisk er enig med, men udtrykker sig usympatisk med horrible kilder.

Ham der 9 ud af 10 gange kun skriver for at rette på andre (aka Make your bed typen).

Dem der tror de "scorer" på sugardaters.

Og et par andre, men når det så er skrevet så skal de have lov til at være her og skrive som de vil, inden for reglerne ;) jeg vil anbefale blot at ignorer dem man ikke syntes bidrager med noget positivt (Jeg prøver virkeligt).

Eroguide er jo når alt kommer til alt et ret hyggeligt og til tider sjovt sted at være.

Tror ikke Brøndby IF fan forum har samme problem... de er lige bøvede alle sammen :D

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mit indtryk, at der altid har været seriøse debatter og indlæg, men det er jo svært, at se skoven for bare træer, hvis man altid fokusere på de yderliggående indlæg, som man på ingen måde deler noget med.  

Det lyder banalt, men faktisk har mange svært ved, at fokusere på "den bløde midtbane".  Der er man nødvendigvis ikke enige, men man evner at formulere sig i respekt for hinanden og for eventuelle forskellige holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden:

Debatten er egentligt god nok :) der er bare brugere hvor jeg får en "suk" når jeg ser brugernavnet :)

Vi er alle sammen forskellige og ikke alle typer passer skidegodt sammen. Det at købe sex rammer meget bredt, alle slags mænd gør det og når man så samler dem på et forum, så er det stensikkert at der vil være fnidder.

For mig er der et par typer der pisser mig af.

"Racisterne" fordi det gør mig trist :)

Dem jeg sådan set politisk er enig med, men udtrykker sig usympatisk med horrible kilder.

Ham der 9 ud af 10 gange kun skriver for at rette på andre (aka Make your bed typen).

Dem der tror de "scorer" på sugardaters.

Og et par andre ......

Er der snart flere tilbage? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 16 minutter siden:

Hvilket gruppe ser du dig i? Hvis svaret er "ingen" så er mit svar "ja" ;)

Jeg tager da dit svar for gode varer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 16.2.2020 at 16:14:

Jeg tror ikke man har mange kunder tilbage, hvis man f.eks. er ærlig omkring hvordan man gerne vil have ens optimale sexualpartner skal være. Man bliver nød til at bevare illusionen om at man tænder på alle typer mænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror ikke man har mange kunder tilbage, hvis man f.eks. er ærlig omkring hvordan man gerne vil have ens optimale sexualpartner skal være. Man bliver nød til at bevare illusionen om at man tænder på alle typer mænd.

Hvis  man  som  gp  tager  imod  stort  set  alle  mænd  er  jeg  enig  med dig. Jeg  er  enig  med  dig  i, at  når  der  drives  forretning  er  gp'en  nødsaget  til  at  udtrykke  at  hun  tænder  på  alle  typer  af  mænd. 

Det  er dog min  holdning  at  selvom  der  betales  for  sex  er  det  ok som  gp  at  være  selektiv således  at  man  som  gp  rent  faktisk kun  møder  de  mænd  som  man  også  tænder på/er  tiltrukket af.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...