Hop til indhold
Bamsen

Den seriøse debat

Recommended Posts

Hej alle.

Jeg ved godt at jeg stikker hovedet ind i et hvipsebo

MEN...

Jeg synes det er et problem at der er enkelte personer her i eroguide.

Der ALTID skal rette på os alm dødelige.

Det er især en enkelte person , som jeg kom til at kalde GUD, det må man ikke ....UHA

og derfor var der en anden bruger herinde der anmeldte mig for at bruge øgenavn , Resultat karantæne...!!!!

Jeg mener at der er blevet meget tamt i Eroguide , der mangler de spændende anmeldelser,

er selv blevet anklaget for at være barnlig osv (Bamse Og Lillebamse på tur)

Men især den evindelige rettelse og af den 'korrekte ' skriv gør at folk mister lysten til at skrive deres oplevelser.

Og hvis folk mister lysten til at fortælle om deres oplevelser, dør Eroguide. , 

Som det er nu er det en meget lille gruppe der tør (gider) anmelde deres oplevelser... RESPEKT

Jeg ville ønske der var en lidt bedre rummelighed her på Ero...

MEN...Jeg risikere også med denne kritik at blive smidt ud igen....Sådan er det jo....

BAMSEN

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next
Bamsen skrev, for 5 timer siden:

Hej alle.

Enig, pisseirreterende at blive rettet på

Men det staves altså hvepsebo

Redigeret af next
stavefejl/rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 6 timer siden:

Hej alle.

MEN...

Det er især en enkelte person , som jeg kom til at kalde GUD, det må man ikke ....UHA

og derfor var der en anden bruger herinde der anmeldte mig for at bruge øgenavn , Resultat karantæne...!!!!

Jeg mener at der er blevet meget tamt i Eroguide , der mangler de spændende anmeldelser,

er selv blevet anklaget for at være barnlig osv (Bamse Og Lillebamse på tur)

Men især den evindelige rettelse og af den 'korrekte ' skriv gør at folk mister lysten til at skrive deres oplevelser.

Og hvis folk mister lysten til at fortælle om deres oplevelser, dør Eroguide. , 

Som det er nu er det en meget lille gruppe der tør (gider) anmelde deres oplevelser... RESPEKT

MEN...Jeg risikere også med denne kritik at blive smidt ud igen....Sådan er det jo....

BAMSEN

Hej Bamse

Jeg gør hvad jeg kan, for at skrive anmeldelser jeg synes at det er sjovt, især hvis der kommer kommentarer på ens anmeldelse, men jeg prøver altid at fortælle på ærlig vis hvad min oplevelse har været uden at gå i for mange detaljer, og uden at blive selvfed.

Et af mine kæpheste er at skrive med respekt for andre. Med mindre at de kommer med personlig angreb på mig 

Hilsen

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 6 timer siden:

Man siger at det skrevne ord, er det der er nemmest at misforstå. Og er man tilmed en følsom bamse (som jeg også selv er, dog uden at ville stjæle dit navn), ja så kan fora som eroguide nogle gange være en udfordring.

Det bedste råd jeg kan give dig er at huske på at du er god nok som du er( du skriver nogle fine anmeldelser, og den dag man bliver for gammel til at lege, så er livet blevet for kedeligt). Og så find “pyt-knappen” frem. Du har helt ret i at der er enkelte personer herinde, som har en lettere abnorm trang til at irettesætte andre, og ytrer nogen sin mening over for dem, så bliver de ofte heglet ned. 

Men husk på at den persontype ofte har det svært med sig selv, og at trække en debat ned på deres niveau er kun brændstof til deres bål. Så hellere tippe en admin om at debatten måske er ved at køre af sporet, inden man selv bliver overophedet.

I sidste ende er det jo op til ejerne af sitet og deres admins, hvordan de ønsker det skal være og så håndhæve ud fra det. Vi som almindelige medlemmer betaler jo ikke noget for at være her.

Ønsker dig en dejlig dag, og glæder mig til at læse din næste indlevende anmeldelse, og husk nu “pyt-knappen”.:wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 2 timer siden:

Hej Bamse

Jeg gør hvad jeg kan, for at skrive anmeldelser jeg synes at det er sjovt, især hvis der kommer kommentarer på ens anmeldelse, men jeg prøver altid at fortælle på ærlig vis hvad min oplevelse har været uden at gå i for mange detaljer, og uden at blive selvfed.

Et af mine kæpheste er at skrive med respekt for andre. Med mindre at de kommer med personlig angreb på mig 

Hilsen

Zaq

Hej Zag

Du er netop en af de medlemmer der orker og gider skrive anmeldelser, og det skal du have tak for,

hvis du ikke skrev , var der stort set ikke noget tilbage.... Tak for det ..:P..

Læser altid dine anmeldelser med fornøjelser, og drømmer lidt om de damer du har besøgt.

F.eks om Lucyblack

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 40 minutter siden:

Efter min mening handler det om at udvalgte brugere er kategoriseret som administrationen's "dengser" og har udvidet beføjelser.

Enig:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentlemand-Finn skrev, for 46 minutter siden:

Efter min mening handler det om at udvalgte brugere er kategoriseret som administrationen's "dengser" og har udvidet beføjelser.

Kunne du prøve at være bare lidt konkret, så de bemeldte dengser kan forholde sig til din påstand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bamsen når man insistere på at skrive om sig selv i 3. person fremstår man barnlige og useriøs, og indbyder selv til diverse kommentarer. 

Og du har da også selv været ude med riven efter bl.a en GP. 

Så mit råd til dig er at tørre øjnene og snuppe en tudekiks og komme videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Bamsen,

I min optik handler det om at finde balancen mellem det pedantiske og laden stå til (alt er lige godt) holdningen.

Hvis jeg læser et indlæg fyldt med grammatiske fejl og ditto stavemæssige, så fjerner det for mig noget af focus fra indholdet.

Det sker derfor, at skolemesteren nogle gange popper op i mig, så jeg påtaler fejlen(e).

Forhåbentlig glemmer jeg i den forbindelse ikke indholdet, og forhåbentlig bliver kritikken modtaget i den ånd, den er skrevet.

Sproget er nu engang måden, vi forstår hinanden på og skal derfor ikke ligegyldiggøres, for babyloniske tilstande er ikke efterstræbsværdige. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 6 minutter siden:

@Bamsen når man insistere på at skrive om sig selv i 3. person fremstår man barnlige og useriøs, og indbyder selv til diverse kommentarer. 

Tjah   

Det er der delte meninger om. Nogen synes de er sjove, og andre som dig synes det er barnligt.

Tråden handler iøvrigt mere om den person der altid skal rette på os andre, og det er ikke dig, selvom vi tit er uenige

Og så har jeg ikke været ude efter nogen GP'er

Og Bamsen har spist sin tudekiks:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 minut siden:

@Bamsen,

I min optik handler det om at finde balancen mellem det pedantiske og laden stå til (alt er lige godt) holdningen.

Hvis jeg læser et indlæg fyldt med grammatiske fejl og ditto stavemæssige, så fjerner det for mig noget af focus fra indholdet.

Det sker derfor, at skolemesteren nogle gange popper op i mig, så jeg påtaler fejlen(e).

Forhåbentlig glemmer jeg i den forbindelse ikke indholdet, og forhåbentlig bliver kritikken modtaget i den ånd, den er skrevet.

Sproget er nu engang måden, vi forstår hinanden på og skal derfor ikke ligegyldiggøres, for babyloniske tilstande er ikke efterstræbsværdige. :) 

Det må du da undskylde, gik ud af skolen efter 4 klasse, da jeg skulle ind som soldat:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
AalborgLook skrev, for 12 minutter siden:

Jeg er enig her, for mig virker det useriøst og barnligt, selvom bamse anser det for god humor.

Bamse glemmer måske at det er almindelig voksne mennesker som sidder bag skærmen og læser hans anmeldelser og ikke børn :D, jeg tvivler på at han også skriver sådan på feks fecebook.

Men til Bamse vil jeg sige, at jeg absolut intet har i mod dig som person, for tror faktisk du er et rart gemyt med et positivt sind, det er bare den barnlige måde som du skriver på som triggere mig ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aalborglook og RunningMann

Jeg kan glæde jer med at 'Bamsen ' kun skriver 1 anmeldelse mere ,inden han stopper med at skrive (anmeldelser )her på Ero, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest RunningMann
Bamsen skrev, for 18 minutter siden:

Hej Aalborglook og RunningMann

Jeg kan glæde jer med at 'Bamsen ' kun skriver 1 anmeldelse mere ,inden han stopper med at skrive (anmeldelser )her på Ero, 

Hvorfor stoppe ? du skal da ikke lade dig styre af andres mening, tryg på pyt knappen istedet.

Vi har vel lov til at komme med vores mening, når du omtaler dig selv i 3 person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 9 timer siden:

Du ønsker seriøs debat og lægger selv ud med at være ude med riven? Må jeg anbefale hhv. Pyt- og Ignoreknappen.

Iøvrigt bliver her skrevet masser af anmeldelser, så at det kun skulle være et par stykker, der skriver herinde er nok en tilsnigelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 minut siden:

Du ønsker seriøs debat og lægger selv ud med at være ude med riven? Må jeg anbefale hhv. Pyt- og Ignoreknappen.

Iøvrigt bliver her skrevet masser af anmeldelser, så at det kun skulle være et par stykker, der skriver herinde er nok en tilsnigelse.

Hej Liv....Jeg vil bruge pyt-knappen mere  Du har ret:D

Men Liv , i forhold til hvor mange der er på Ero, er det meget få anmeldelser der bliver skrevet , og ofte af de samme,

Synes det er færre end før, men måske tager jeg fejl...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 7 minutter siden:

Hej Liv....Jeg vil bruge pyt-knappen mere  Du har ret:D

Men Liv , i forhold til hvor mange der er på Ero, er det meget få anmeldelser der bliver skrevet , og ofte af de samme,

Synes det er færre end før, men måske tager jeg fejl...

En lille øvelse, gå ind på første side af Anmeldelser af piger i hhv. Jylland, Fyn og på Sjælland lige nu, der er ikke een genganger.

Og ja i forhold til, hvor mange her er, er det de færreste der skriver, men her er mange, der slet ikke besøger piger, altid besøger de samme piger, besøger piger der ikke vil anmeldes, bare er nysgerrige osv.

I forhold til før? Du har været her under et år...... Og det er en stille periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med tanke på at denne side er dedikeret til noget så basalt og primitivt som sex for penge, bliver jeg ofte overrasket over hvor pedantiske og konfliktsøgende  nogle brugere er. Det her burde være et frirum for alt det andet lort vi går og tumler med i hverdagen. Det er det ikke altid. Mit beskedne råd må være at lade være med at spilde tid på folk du alligevel ikke interesserer dig for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bamsen skrev, for 3 timer siden:

Tjah   

Det er der delte meninger om. Nogen synes de er sjove, og andre som dig synes det er barnligt.

Tråden handler iøvrigt mere om den person der altid skal rette på os andre, og det er ikke dig, selvom vi tit er uenige

Og så har jeg ikke været ude efter nogen GP'er

Og Bamsen har spist sin tudekiks:)

@Bamsen skriv på den måde der motiverer dig, hvis folk synes at du er barnlige fred være med det, der er ingen der har sagt at de skal læse din anmeldelse,  jeg har det på den måde hvis nogle kritiserer min stavning så er det dem der har et problem ikke mig, jeg er godt klar over at det ikke er min stærkeste side, men jeg kan ikke lade være med at skrive måske lære jeg at blive bedre til det

Hilsen den ordblinde.

Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest GamerGutten

https://www.eroguide.dk/forum/topic/115608-hvordan-undg%C3%A5r-man-de-st%C3%B8rste-skuffelser/?tab=comments#comment-1085649
En af Rørlægger007's, AKA @Bamsen, første indlæg

"Hej . Jeg er spritny i dette univers. Har endnu min første tur hos en fræk dame tilgode.

Men jeg bliver lidt nervøs når man læser den ene dårlige oplevelse efter den anden.

Forkerte billeder, .. Dårlige ydelser,  ingen indlevelse osv

Skal jeg droppe at besøge en G.P er .Jeg ønsker bare en god oplevelse.

Mvh  Rørlægger007  rystet , men kun lidt forstyrret

Hjæp"

Jeg synes personligt der er masser af gode anmeldelser fra et blandet udvalg af personligheder, hvad jeg derimod synes er træls er at folk opretter nye profiler og rollespiller nye personligheder herinde. Det undergraver da totalt troværdigheden af forum. Gudskelov virker det til at langt de fleste holder sig til en profil, men hvis det ellers havde været muligt ville jeg da klart foretrække at man oprettede en profil og ikke flere. 

Tak til @Stabilizer for at holde øje med sådan noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
GamerGutten skrev, 1 time siden:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/115608-hvordan-undg%C3%A5r-man-de-st%C3%B8rste-skuffelser/?tab=comments#comment-1085649
En af Rørlægger007's, AKA @Bamsen, første indlæg

"Hej . Jeg er spritny i dette univers. Har endnu min første tur hos en fræk dame tilgode.

Men jeg bliver lidt nervøs når man læser den ene dårlige oplevelse efter den anden.

Forkerte billeder, .. Dårlige ydelser,  ingen indlevelse osv

Skal jeg droppe at besøge en G.P er .Jeg ønsker bare en god oplevelse.

Mvh  Rørlægger007  rystet , men kun lidt forstyrret

Hjæp"

Jeg synes personligt der er masser af gode anmeldelser fra et blandet udvalg af personligheder, hvad jeg derimod synes er træls er at folk opretter nye profiler og rollespiller nye personligheder herinde. Det undergraver da totalt troværdigheden af forum. Gudskelov virker det til at langt de fleste holder sig til en profil, men hvis det ellers havde været muligt ville jeg da klart foretrække at man oprettede en profil og ikke flere. 

Tak til @Stabilizer for at holde øje med sådan noget.

Det  undergraver  troværdigheden af  de  profiler, når  de  udgiver  sig  for  noget  i en  profil  og  noget  andet  i deres  gamle  profil.  Det  er  da  også  at  tage  pis  på  andre  brugere  og deres  tid  når  en  bruger  efterspørger  hjælp  til  første  gangs  oplevelse  og  i den  anden  profil  har  mødt  gp'er.  Hvorfor  er  det  nødvendigt fatter  jeg  ikke  en  brik  af, og  næste  tanke  hvad  mere  skrives  der  usandheder  om. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 6 minutter siden:

Det  undergraver  troværdigheden af  de  profiler, når  de  udgiver  sig  for  noget  i en  profil  og  noget  andet  i deres  gamle  profil.  Det  er  da  også  at  tage  pis  på  andre  brugere  og deres  tid  når  en  bruger  efterspørger  hjælp  til  første  gangs  oplevelse  og  i den  anden  profil  har  mødt  gp'er.  Hvorfor  er  det  nødvendigt fatter  jeg  ikke  en  brik  af, og  næste  tanke  hvad  mere  skrives  der  usandheder  om. 

Har aldrig forstået hvorfor nogen har brug for flere profiler. På mig virker det useriøst og mistænkelig gøre blot brugeren. 

Dobbelt profiler har tidligere været diskuteret, og jeg kan kun se at det er GPer der kan have brug for det ifb med generelle diskussioner, for ikke at ødelægge deres forretning. 

Men generelt burde det forbydes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Har aldrig forstået hvorfor nogen har brug for flere profiler. På mig virker det useriøst og mistænkelig gøre blot brugeren. 

Dobbelt profiler har tidligere været diskuteret, og jeg kan kun se at det er GPer der kan have brug for det ifb med generelle diskussioner, for ikke at ødelægge deres forretning. 

Men generelt burde det forbydes. 

At  man  som  gp  ikke  tør debattere  i frygt for  det  ødelægger  forretningen - hmm hvad  er  udtrykket  for  en  kvindelig  vatpik? Jeg  kunne  godt  savne  at  flere  gp'er  deltager  i  debatter  herinde.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...