Hop til indhold
1955

Pinky thai skønhed

Recommended Posts

oldguy49 skrev, for 9 timer siden:

i guder hvor er hun/han dog smuk !!! har ALDRIG prøvet en TS men det er sku da lige før man får lyst så smuk som hun er

Blot ærgerlig over du ikke kan  finde ud af at skelne mellem kønnene. Når du vælger at besøge en shemale/ladyboy møder du en person der har valgt at være en  kvinde og det er sådan du skal møde hende - alt andet vil give dig en dårlig oplevelse. Men se at komme afsted - en ladyboy er nok den bedste til første gangs besøg. og Så er Pinky jo virkelig smuk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 21 minutter siden:

Som førstegangs besøgende ville jeg nok gå efter en jeg synes var lækker, som var positivt anmeldt.

Enig at det vil hjælpe hvis hun var anmeldt og gerne positivt. Nu er lækkerhed jo relativt - jeg mener ikke du finder en smukkere ladyboy i CPH lige nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, for 44 minutter siden:

Enig at det vil hjælpe hvis hun var anmeldt og gerne positivt. Nu er lækkerhed jo relativt - jeg mener ikke du finder en smukkere ladyboy i CPH lige nu.

Nu har han jo meldt han er glad for billederne, synes bare begge dele skal være på plads første gang og lige nu ved vi ikke engang om billederne er retvisende. Men ja jeg tror da også vi er enige.

 

Jeg havde en første gangs oplevelse som var rigtig ærgerlig og jeg var tæt på at droppe hele TS verdenen, det vil jeg ikke ønske for nogle andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende (Pinky) og må desværre sige at billederne ikke er retvisende

De er måske nok af hende men er “forskønnet” meget.

Hun var sød og venlig og serviceminded, men ikke super smuk efter min mening.

Jeg kommer ikke igen.

 

Linda besøger jeg snart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, for 14 timer siden:

Jeg overvejer at se Linda mandag om en uge, hvis hun er her så længe...

Måske jeg kommer først :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rockhard skrev, for 22 timer siden:

Hvor i landet er hun..

Hvis du mener Pinky står der Rødovreovre i overskriften :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris38 skrev, den 17.2.2020 at 14:29:

Jeg har besøgt hende (Pinky) og må desværre sige at billederne ikke er retvisende

De er måske nok af hende men er “forskønnet” meget.

Hej Chris lidt sent resktion fra min side, men jeg agter at besøge en ladyboy på onsdag, og vil gerne være så vidende om den enkelte som muligt. Du har jo som den eneste besøgt Pinky,

Og kan give en øjenvidne beretning :-) Du skriver, at hun ikke lever op til sine billeder - hvad med pikken lever den op til 16 cm? kysser hun gerne og gerne med tungen?

vh

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg beklager det sene svar men jeg bruger ikke så meget tid her på eroguide.

ja pikken er vel omkring 16 cm men meget tynd.

jeg fik ikke kys men ønskede det heller ikke så måske det er muligt.

billederne er som nævnt meget forskønnede nok photoshoppet.

 Hun er ikke min smag (billederne er i allerhøjeste grad min smag) så det siger vel noget om 

forskellen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chris38 skrev, 1 time siden:

Jeg beklager det sene svar men jeg bruger ikke så meget tid her på eroguide.

ja pikken er vel omkring 16 cm men meget tynd.

jeg fik ikke kys men ønskede det heller ikke så måske det er muligt.

billederne er som nævnt meget forskønnede nok photoshoppet.

 Hun er ikke min smag (billederne er i allerhøjeste grad min smag) så det siger vel noget om 

forskellen.

Tak for dit svar - se min anmeldelse andetsteds fra mit besøg idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...