Hop til indhold
BigGuy90'

snapchat piger

Recommended Posts

Hej, jeg har oplevet at snapchat er begyndt at fylde med rigtig mange danske piger, der sælger sex for VIP medlemmer, der betaler et engangsbeløb på 100-300 kr, for at kunne få deres pris forc at mødes, snappe frækt, købe sexvideoer osv. Nogle der har prøvet at mødes med nogle og hvad synes I om jeres besøg?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har på et tidspunkt skrevet lidt med en der ville have jeg skulle købe videoer med hende for 500 kr inden vi kunne mødes. Lyder lidt som samme klamme fidus. Selvom der nok skal være nogen der er reelle nok er der desværre nok alt for stor chance for at blive taget ved næsen. Så det bliver et "nej tak" herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 4 minutter siden:

Har på et tidspunkt skrevet lidt med en der ville have jeg skulle købe videoer med hende for 500 kr inden vi kunne mødes. Lyder lidt som samme klamme fidus. Selvom der nok skal være nogen der er reelle nok er der desværre nok alt for stor chance for at blive taget ved næsen. Så det bliver et "nej tak" herfra.

Tænker det blot er en ny variant af "du skal lige betale xxx forud inden du får adressen/etc" 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...