Hop til indhold

Sara Dark

Featured Replies

Skrevet

Den er god nok, MEGA smuk stor pik.

Jeg nød hende for 2 år siden i Århus, hvor hun var lidt passiv men jeg har ikke fortrudt og skal på hende igen

Skrevet

Tror hun er real. Har selv haft kig på hende. Billederne passer fint med hendes tattoos, hvor nogle billeder dog er spejlvendte alt efter hvordan de er taget. De 24 cm tror jeg dog er en smule i overkanten. 

Skrevet

Hun er ganske ægte og mindst lige så køn i virkeligheden, men hun er så køn at hun har lidt storhedsvandvid, hun er anmeldt nogle gange her på sitet (bla. af mig).

Har skrevet til hende på Whatsapp og spurgt om ikke hun kommer forbi kbh, det blev et måske, men forstod det som om hun ikke forventer det, måske det hjælper hvis flere spørg :D

Jeg ville utvivlsomt besøge hende igen!

Skrevet
Århusman skrev, for 3 minutter siden:

Tror hun er real. Har selv haft kig på hende. Billederne passer fint med hendes tattoos, hvor nogle billeder dog er spejlvendte alt efter hvordan de er taget. De 24 cm tror jeg dog er en smule i overkanten. 

Hendws billeder passer, og hun er meget veludrustet, om det er 24 cm tør jeg dog ikke sige.

Skrevet

Ja, hun brændte mig af .

Jeg skulle have haft en 3some med hende og Kathy. Det ville kunne have blevet en oplevelse jeg sent ville glemme

Skrevet
Ass6lover skrev, for 16 timer siden:

Ja, hun brændte mig af .

Jeg skulle have haft en 3some med hende og Kathy. Det ville kunne have blevet en oplevelse jeg sent ville glemme

Hvad skete der ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.