Hop til indhold

Recommended Posts

Tror hun er real. Har selv haft kig på hende. Billederne passer fint med hendes tattoos, hvor nogle billeder dog er spejlvendte alt efter hvordan de er taget. De 24 cm tror jeg dog er en smule i overkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ganske ægte og mindst lige så køn i virkeligheden, men hun er så køn at hun har lidt storhedsvandvid, hun er anmeldt nogle gange her på sitet (bla. af mig).

 

Har skrevet til hende på Whatsapp og spurgt om ikke hun kommer forbi kbh, det blev et måske, men forstod det som om hun ikke forventer det, måske det hjælper hvis flere spørg :D

 

Jeg ville utvivlsomt besøge hende igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Århusman skrev, for 3 minutter siden:

Tror hun er real. Har selv haft kig på hende. Billederne passer fint med hendes tattoos, hvor nogle billeder dog er spejlvendte alt efter hvordan de er taget. De 24 cm tror jeg dog er en smule i overkanten. 

Hendws billeder passer, og hun er meget veludrustet, om det er 24 cm tør jeg dog ikke sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ass6lover skrev, for 16 timer siden:

Ja, hun brændte mig af .

Jeg skulle have haft en 3some med hende og Kathy. Det ville kunne have blevet en oplevelse jeg sent ville glemme

Hvad skete der ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...