Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/291734

 

Havde bestilt en tid idag til DK’s bedste blow, hos en voksen dame i Valby nær Folehaven.Hun tilbyder Blowjob med slug til 700kr, i hendes skumle kælder, som hun skriver i annoncen.Vi mødte som aftalt kl.19, jeg skrev når jeg var fremme ved den givne adresse, hun vinkede mig hen, og vi hilste. Hun skrev via mail at hun var 40 år, slank, mørkt hår og blå øjne, det var blevet mørkt og den dårlige gadebelysning gjorde at jeg ikke helt kunne dømme hendes udseene og personlighed. men vi kom ned i kælderen, hvor der var mere lys, og straks kunne jeg se at den var helt galt, ihvertfald for mit vedkommende. Nu vil jeg ikke tale ned om folk, og deres valg og deres livssituation. Men hun var virkelig en stakkel, man kunne se at hun virkelig har haft et hårdt liv, måske hun er førtidspensionist, men et eller andet er da galt i hendes liv. Jeg gætter på hun var slut 40'erne og start 50'erne. Hun var hæs på den der sølle og triste måde, og hun manglede tænder i begge sider af overmunden, og de forreste tænder var virkelig i dårlig stand og meget misfarvede. jeg var lidt forbavset for at sige det mildt, men hun låste så døren op til noget der lignede et gammelt nedlagt tørrerum hvor seancen skulle foregå, der stod en gammel træstol med pude på, og intet lys i rummet, hun lyste rummet op med hendes mobil. Og så gik klappen ned for mig!!!!!!  Og det var det mest skumle jeg har været vidne til, så jeg takkede pænt nej tak, så hellere tage i munkekloster!!!  Hun tog det meget pænt, der var ikke noget drama over min afvisning, selvom jeg havde bestilt tid. Men jeg skulle bare væk derfra, og så hurtigt som muligt.

Om den lykkelige luder findes, det gør hun nok, og mange piger og damer nyder deres erhverv i fulde drag. Men hende her hun tilhører gruppen aller nederst i skalaen, og jeg er ikke i tvivl om at hun gør det af nød. Det kan jeg bare ikke støtte og jeg er glad for at jeg gik derfra uden at få nogen ydelser.

Om hun giver DK's bedste kan jeg ikke sige, måske er der nogen der tænder på dette her, men det gør jeg ikke. Men jeg blev nødt til at skrive om min oplevelse, så er der måske nogen der sparer turen dertil.

 

Hav en god weekend ;)

 

 

 

 

 

Redigeret af samsonmax

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...