Hop til indhold

Pris stigning på annocelight

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig eller  har de ikke fået markant stigning på hvor mange point man skal bruge på super annoncer. Det er næsten det dobbelte af hvad der  plejet.  Kostet forsides annonce 32 point før? Nu 53.  Samt andre kategorier. 

Skrevet

Server koster en del kr og drive, det pålægges brugeren- ligesom alle andre steder

Skrevet

AL er så spækket med reklamer, at det burde dække udgifterne. 

Redigeret af warmgun

Skrevet

Shit det er blevet dyrt :( 

Skrevet
  • Administrator
SEXY JASMIN HERLEV skrev, for 31 minutter siden:

Er det bare mig eller  har de ikke fået markant stigning på hvor mange point man skal bruge på super annoncer. Det er næsten det dobbelte af hvad der  plejet.  Kostet forsides annonce 32 point før? Nu 53.  Samt andre kategorier. 

Nej, vi har ikke sat prisen op. Prisen for forsiden koster stadig 35 points. Men hvorfor det for gratis brugere, lige nu ser ud til de koster 53 points, kan jeg ikke lige forklare. VIP brugerne får stadig vist de korrekte priser.

Redigeret af Administrator

Skrevet

Aaaaarh Pyha :-) :-) :-) 

Skrevet
Administrator skrev, for 27 minutter siden:

Nej, vi har ikke sat prisen op. Prisen for forsiden koster stadig 35 points. Men hvorfor det for gratis brugere, lige nu ser ud til de koster 53 points, kan jeg ikke lige forklare. VIP brugerne får stadig vist de korrekte priser.

Dette omhandler nu ikke lige forside annonce, men hvordan får man sammenhægtet sin Eroguide og annoncelight? Lige pt har jeg ikke fået fornyet mit Eroguide abonnement, men når jeg har abonnement foreslår annoncelight stadig at jeg køber VIP Eroguide. Det er samme e-mail osv. :) 

Skrevet

Mon ikke det skyldtes alle de mange penge i GP’ere tjener vha jeres annoncer herinde?

Klart at EG og AL vil have deres del

*Husk det er lørdag og vil har kun det skæg vi selv sidder på*

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.